نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جیمی واردی - ربکا واردی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آتش‌سوزی وحشتناکی به مزرعه جیمی واردی ستاره لسترسیتی و همسرش ربکا خسارت هنگفت وارد کرد.

بعدازظهر پنج‌شنبه آتش‌سوزی بزرگی به دلیل اتصال برق در عمارت روستایی ۲٫۵ میلیون پوندی جیمی و ربکا واردی اتفاق افتاد و سالن بدنسازی این مهاجم ۳۶ را تخریب کرد.

چهار تیم آتش‌نشانی درنهایت موفق به مهار آتش شدند. چهار ماه پیش ربکای ۴۰ ساله، که سال گذشته در دادگاه افترای کالین رونی شکست خورده بود، به همراه پنج فرزندش درگیر تخلیه خانه خود در پرتغال به دلیل آتش‌سوزی‌های وحشتناک در کشور بود و حالا دوباره آتش به جان خانه او افتاده است.

یکی از نزدیکان آنها به نشریه «سان» گفت: «بکی و جیمی به شدت ناراحت هستند، خصوصاً بعد از سال بدی که در دادگاه‌ها گذرانده بودند. آنها هنوز شوکه هستند اما از طرفی خدا را شکر می‌کنند که کسی آسیب ندید.»

ربکا با انتشار عکس دو فرزندش در اینستاگرام نوشت: «در ناامیدی بسی امید است. خداروشکر کسی آسیب ندید. ساختمان‌ها و وسایل را می‌شود جایگزین کرد، و بچه‌ها از ماشین‌های آتش‌نشانی لذت بردند. از گروه نجات لینکلن‌شایر متشکرم.»

یکی از سخنگویان آتش‌نشانی و گروه نجات لینکلن‌شایر گفت: «آتش‌سوزی به ۹۰ درصد ساختمان چوبی که به عنوان سالن بدنسازی استفاده می‌شد و تجهیزات داخلش آسیب جدی وارد کرد. علت آتش نقص سیستم برقی بوده است.»

در سال ۲۰۱۷ خانه بکی و جیمی شناسایی شده بود و هواداران و اراذل دائماً مقابل خانه آنها جمع می‌شدند، به همین دلیل آنها خانه خود را عوض کردند. اما پس از اینکه مورد اذیت و آزار آنلاین قرار گرفتند و تهدید به مرگ شدند، مجبور شدند که در عمارت جدید خود سیستم امنیتی قدرتمندی نصب کنند.

این مطلب را هم بخوانید: درگیری‌های شدید و عجیب بین هم‌تیمی‌ها/ از برخوردهای فیزیکی تا توهین و طعنه

خانه جیمی واردی

خانه جیمی واردی

فرزندان جیمی واردی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    جانم چه بچه نمکدونی هم داره, انگار نه انگار آتیش گرفته خونشون از ماشین آتش نشانی لذت میبره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی