نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دنی آلوس
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس به جرم تجاوز در اسپانیا بازداشت شده است و وارد لیست بازیکنان برزیلی متجاوز شد!

دنی آلوس پس از متهم شدن به تجاوز جنسی پیچیده‌ترین لحظات زندگی خود را سپری می‌کند و حالا بدون وثیقه به زندان محکوم شد. این اولین بار نیست که یک فوتبالیست برزیلی به آزار و اذیت جنسی و خشونت متهم می‌شود.

دنی آلوس پس از متهم شدن به تجاوز جنسی به دختری در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا، به جرمش اعتراف کرد و به زندان افتاد. و ساعاتی پس از زندانی شدن، پوماس یونام قرارداد او را فسخ کرد. لئوپولدو سیلوا از پوماس در مورد اتفاق پیش آمده اظهار داشت: با توجه به روند قانونی که دنی آلوس با آن روبه‌رو است و به دلیل بازداشت شدن او در اسپانیا، موارد زیر را مشخص کردیم: باشگاه یونیورسیاد ناسیونال تصمیم گرفت قرارداد دنیل آلوس را از امروز فسخ کند.

در همین ارتباط: آزار جنسی کار دست دنی آلوس داد/ اخراج از باشگاه بعد از زندانی شدن

اضافه شدن به لیست سیاه

نیمار در سال ۲۰۱۹ متهم به تجاوز به یک مدل در هتل پاریس شد. سه سال قبلش هم متهم به آزار و اذیت یکی از کارمندان کمپانی نایکی شده بود. روبینیو که برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۳ در تجاوز گروهی به یک زن جوان در یک کلوپ شبانه در میلان شرکت داشت. او در سال ۲۰۱۷ به ۹ سال زندان محکوم شد. کوکا الکسی استیوال «کوکا» که یک مربی تاریخی در برزیل است، در سال ۱۹۸۷ درگیر رسوایی رابطه جنسی با دختری ۱۳ ساله شد.

براندائو در سال ۲۰۱۱ توسط یک دختر ۲۴ ساله به تجاوز جنسی متهم شد. او رابطه با دختر را قبول کرد اما گفت که هیچ اجباری در کار نبوده است. الساندرو فایوله آمانتینو «مانچینی» متهم به تجاوز به زنی جوان بود و با وجود انکار اتهامات، به دو سال و ۸ ماه زندان محکوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی