یک بازیکن دیگر در لیست فروش استقلال؛ ۳ بازیکن اردوی آبی را ترک می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که پنجره زمستانی استقلال باز شود، سه بازیکن اردوی آبی را ترک خواهند کرد.

پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شده اما استقلال هنوز بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است، به این خاطر که پنجره استقلال بسته است و تا زمانی که باز نشود، طبق توافق ریکاردو ساپینتو با علی فتح‌الله‌زاده رضایتنامه هیچ بازیکنی صادر نخواهد شد.

گفته می‌شود در صورت باز شدن پنجره استقلال سه بازیکن اردوی تیم آبی را ترک خواهند کرد. آمانوف به همراه امیرعلی صادقی و سجاد شهباززاده. سه بازیکنی که حضورشان در ترکیب استقلال کج دار و مریز است و به خوبی متوجه شده‌اند که ریکاردو ساپینتو به آن‌ها برای حضور در ترکیب ثابت  استقلال اعتقادی ندارد.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تا ۱۳ بهمن باز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار فوتبال IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    تا شهباززاده باشد که به خاطر پول بیشتر به جای آقای در پرسپولیس رفت استقلال شد توپ جمع کن تمرین استقلال البته حماقت آجرلو چنین پول هنگفتی به یک بازیکن پا به سن گداشته رودست استقلال گذاشت
  • Ali BD ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    کارشناسان بزرگوار استقلالی فرموده بودند امیرعلی صادقی چندین برابر سعید صادقی ارزش وکارایی دارد این فرمایشات مربوط به ابتدای فصل جاری فوتبال بود پس معلوم شد که آن کارشناسان هم برای عقب نماندن از قافله آن حرفها را میزدند وهم برای دلداری دادن به طرفداران استقلال ،درصورتی که به گفته ی آجرلو بهترین بازیکنان گرفته شدند حال که تب اولیه فرو نشسته واقعیت ها نمایان می شود ،خوشبختانه مربی هم خارجی است که نمی توانند مارک بی دانش و لجباز و ...بهش بچسبانند و اکنون سره از ناسره جدا میگردد، اما امیدوارم آقای امیرعلی صادقی و امیرعلی های دیگر هم میهن با بیشتر کردن تمرین وفراگرفتن دانش فوتبال نوین هم به خودشان وهم به تیمی که درآن هستند وهم به فوتبال ملی کمک کرده وباعث افتخار خود وخانواده شان گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی