نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلال و مصدومان تمام‌ناشدنی! جام قهرمانی از دست رفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و این همه بازیکن مصدوم؛ به نظر می‌رسد استقلال این فصل از نظر تعداد مصدومان در بین تیم‌های لیگ برتر رکوردلدار است.

استقلال تعطیلات جام جهانی را با یک اتفاق خوب شروع کرد. برتری یک بر صفر  این تیم در برابر نساجی بدین معنی بود که آبی‌ها قهرمان سوپرجام شده‌اند و حالا می‌توانند با روحیه خوب در اندیشه شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر و تکرار قهرمانی باشند.

اما تعطیلات جام جهانی برای استقلال اصلا خوش یمن نبود. در این تعطیلات بود که عارف غلامی در بازی دوستانه با هوادار آسیب دید. بازیکنی که هنوز به ترکیب برنگشته است. با غیبت این بازیکن در ترکیب، استقلال قدرت شروع بازی‌سازی از عقب را از دست داد. محمدحسین مرادمند که به جای عارف غلامی در ترکیب تیم قرار گرفت در بازی دوم بعداز تعطیلات یعنی دیدار با مس مصدوم شد و او هم هنوز به ترکیب تیم برنگشته است.

پیش از دیدار استقلال در برابر مس رفسنجان، آرش رضاوند مهره کلیدی استقلال در دیدار با پرسپولیس آسیب دید. ابوالفضل جلالی که گفته می‌شد به دربی می‌رسد هنوز بازی در ترکیب تیم استقلال را تجربه نکرده است. او بعد از این‌که در دیدار با آمریکا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد تا انتها در زمین بود اما تلاش‌های گروه بدنسازی و پزشکی استقلال نتیجه نداده و هم‌چنان شرایط بازی برای آبی‌ها را پیدا نکرده است.

ابتدای فصل هم سبحان خاقانی رباط پاره کرد و به تازگی هم سیدحسین حسینی از ناحیه پا مصدوم شده و گفته می‌شود شدت مصدومیت او به حدی است که شاید به بازی بعدی استقلال هم نرسد.

استقلال و این‌همه مصدوم آن‌هم بعد از تعطیلات لیگ برتر؛ علت کجاست؟ آیا فشار تمرینات بدن‌سازی استقلال بالاست؟ آیا بازیکنان استراحت و تغذیه درستی ندارند؟ آیا گروه پزشکی در بازگرداندن بازیکن مصدوم دچار اشتباه می‌شوند؟ هر آن‌چه هست باید گفت استقلال در هفته‌های اخیر و به دلیل مصدومیت پی در پی بازیکنانش تاوان زیادی داده  و این شاید حتی به بهای از دست دادن جام قهرمانی تمام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی