نعمتی در لیست مازاد سرمربی پرسپولیس نبود/ چه کسی راپورت حرف‌های سیامک در رختکن را به یحیی داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر تلاش‌هایی صورت گرفت تا گل‌محمدی از تصمیمی که درباره نعمتی گرفته صرف نظر کند اما صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشان داد که او روی مواضع قبلی خود مانده است.

شنیدیم سیامک نعمتی در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی نبود اما یک نفر در تیم پرسپولیس زیرآب این بازیکن باسابقه را زده است!

ابتدا محمد محمدی معاون باشگاه و سپس یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در مصاحبه‌هایی این موضوع را تایید کردند تا پرونده حضور این بازیکن در اردوگاه سرخ برای همیشه بسته شود.

این بازیکن اصلا فکرش را نمی‌کرد که یحیی گل‌محمدی بخواهد به‌یکباره او را در لیست مازاد قرار دهد و وقتی این اتفاق افتاد او شوکه شده و روحیه‌اش را از دست داد. در این میان برخی از بازیکنان پرسپولیس و حتی کریم باقری هم از شنیدن این خبر حسابی تعجب کردند. حتی بعد از این ماجرا بزرگ‌ترهای تیم و باقری برای بازگشت نعمتی به تمرینات سرخپوشان پادرمیانی می‌کنند، اما یحیی اجازه بازگشت نعمتی را نمی‌دهد.

این‌که حالا نعمتی از نظر فنی از چشم یحیی افتاده یا مساله‌ای دیگر در میان است مشخص نیست، اما شنیدیم به سرمربی پرسپولیس راپورت داده‌اند سیامک نعمتی ناراضی است و در رختکن بابت نیمکت‌نشینی اعتراض کرده است. ظاهرا همین موضوع را به گوش یحیی گل‌محمدی رسانده‌اند تا او تصمیم به کنار گذاشتن بازیکن باتجربه خودش بگیرد.

در روزهای اخیر تلاش‌هایی صورت گرفت تا گل‌محمدی از تصمیمی که درباره نعمتی گرفته صرف نظر کند اما صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشان داد که او روی مواضع قبلی خود مانده است و جدایی سیامک از پرسپولیس قطعی خواهد بود. گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن در مورد دلیل جدایی نعمتی و این‌که جدایی او به درخواست خودش بوده یا کادرفنی نخواسته است، پاسخ واضحی نداد و گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسایل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان بالا و پایین دارند و تیم عوض می‌کنند یا کادرفنی می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد، فوتبال حرفه‌ای همین است. سیامک هم در مدت زمانی که در تیم ما بود. عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت ولی شرایط متاسفانه برایش طوری رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم!

ماجرای سیامک نعمتی به نوع مواجهه باشگاه با این جدایی برمی‌گردد که البته این موضع‌گیری ریشه در تلاش آن‌ها برای حفظ حرمت بازیکن قدیمی‌شان دارد و به همین دلیل است که هم محمد محمدی و هم یحیی از عنوان «کنار گذاشته شده» برای سیامک استفاده نکردند و این مسئله را خواسته خود بازیکن برای رفتن به تیمی که بیشتر فرصت بازی کردن داشته باشد دانستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    آقای گلمحمدی فکر نکن همیشه در اوج می مانی با روح و روان بازیکنان بازی نکن
  • اشکان IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    سیامک بازیکن خوبی کاش یحیی یه فرصت دیگه بهش میداد بازیکن تکنیکی و با اخلاق هر تیمی رفتی موفق باشی با تعصب ❤️
  • مهدی نوری IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    آقا سیامک نعمتی دیگه فوتبالش تموم شده اون دوباره باید بره یه تیم دیگه از دوباره فوتبالش و ادامه بده بخدا
  • mohammad IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    همین کار رو با رضاییان هم کرد حالا باید قصه نداشتنش رو بخوریم
    • لعیا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      شما فقط غصه رفتن رضاییان رو میخوری خیلی دوستش داری بازی سپاهان وببین پرسپولیس بزرگ تر از هر اسمی
    • لل IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      غصه
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    آقای گل محمدی این بازیکن خارجی که قراره بیاد.دریک فصل گل زده.یعنی مهاجم گلزنی نیست سنش هم زیادی.بجای اینکه خرج دست باشگاه بگذاریدآقای نعمتی ازاین ۳۵ساله بهتری.بادست خودت چشم خودت راگورنکن.هیچ سایتی ازاین بازیکن تعریف نمی کنی
  • کشورایران صومعه سرا IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    مکررضائیان بدبودهمین فرجی خودش آورده بنده خداخونه خودش رافروخته.شده ذخیره.این بازیکن خارجی ۳۵ساله هست تویک فصل ۶گل زده.همه سایتهاازش بدتعریف می کنندبرای چه خرج دست باشگاه می گذاری.فردامیشی سرزودتمیروف.آقای نعمتی بایدبرگردی.آنقدربه نعمتی بازی ندادی.که به خواسته خودت برسی.بالج بازی که می کنی میخواهی کجارابگیری.بااین کارت ضربه به باشگاه نزن
  • علیرضا IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    نعمتی هم از لحاظ فنی ،هم از لحاظ اخلاقی بازیکن خیلی خوبیه کاش این شرایط پیش نمیومد ، واقعا حیف از دست دادنش
  • رایان IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    نعمتی بازیکن باتعصبی هست تو زمانیکه امثال ترابی بخاطر پرداخت نشدن ۹درصد از قراردادش فسخ کرد رفت بعد با سلام صلوات اوردنش الانم فکر میکنی رونالدو تیمه فقط تک روی میکنی.امیری بعداز عملش دیگه اون امیری سابق نیست از یه پاس ساده عاجزه.عبدی که دیگه کلا از فوتبال پرت شده انگار شکست عشقی خورده بازیکنهای هستن که خیلی از نعمتی ضعیف ترن گل محمدی فکر میکنه هوادارها سکوت کردن میتونه هرکاری کنه.اقای درویش شما لطفا جلوی این اقا رو بگیر اگه این بازیکن برزیلی به درد نمیخوره یه طوری قرارداد نبد باهاش گل محمدی سابقه بدی در انتخاب بازیکن داره از ۱۰انتخاب شاید ۱ خوب دربیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی