نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آماده‌باش باشگاه مطرح ایرانی به دراگان اسکوچیچ!/ سرمربی سابق تیم ملی به لیگ برتر برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی معتقدند فوتبال ایران به نوعی بهشت مربیان کروات محسوب می‌شود و آنها در کشورمان راحت‌تر از سایر کشورهای حوزه خلیج فارس کار می‌کنند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که یک تیم مشهور ایرانی به دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی کشورمان آماده باش داده است تا به زودی هدایت آن را بر عهده بگیرد.

مدیران باشگاه مورد نظر چندان از عملکرد سرمربی خود راضی نیستند و منتظر مانده اند در صورت ادامه این روند دراگان اسکوچیچ را جانشین او کنند.

دراگان اسکوچیچ در ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد. اسکوچیچ در ۱۵ مهر ۱۴۰۰ با برد مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توانست به رکورد ۱۰ برد پیاپی با تیم ملی ایران را برای این تیم ثبت کند. وی همچنین در بهمن ۱۴۰۰ با صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ توانست سریع‌ترین صعود تاریخ ایران به این رقابت‌ها را رقم بزند. او در سال ۲۰۲۱ در زمره ۲۵ مربی برتر جهانی قرار گرفت.

این مربی کروات در ۲۰ تیر ۱۴۰۱ توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران عزل شد اما در ۲۶ تیر ۱۴۰۱ با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابقا شد.

او  در نهایت در ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ از سمتش برکنار شد و جای خودش را به کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داد. اسکوچیچ در فوتبال باشگاهی ایران سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملوان، فولاد، خونه به خونه و صنعت نفت را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علیرضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    فولاد و شاهد رفتن نکونام به استقلال خواهیم بود و آمدن اسکو به این تیم
  • پسر پرسپولیسی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    احتمال بسیار بسیار زیاد فولاده. یه احتمال خیلی خیلی کم استقلال
  • کروات خوشبو IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی اسکوچیچ به پرسپولیس نزدیک و نزدیکتر خواهد شد هرچی باشه او بوی پرفسور رو میده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • سنگ صبور IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      دقیقا همینطوره
    • شمسعلی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      تیمهای پروفسور بو گلات میده، تیمهای یحیی از اون بیشتر 🤣🤣🤣🤣
    • مافیای لنگ IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      آره پیروزی بوی گلات فساد رو میده... یاد بابا مسعودتون بخیر
  • Iman IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    حالا دوتا بازی با تیم های درپیتی که دچار افت محسوس و سردر گم بودن گرفته فتح اله زاده حتما بهش پیشنهاد داده ، این اصلا تاکتیکی نداره نمیدونم چرا مظلومی داخل هیات مدیره استقلال مونده و از امثال این درپیت ها حمایت میکنه ، چرا نمیره بیرون این ادم اخه ، چرا یک زره برا استقلال خرج نمیکنه که از ماشین با نام استقلال میگیره و سوار میشه ،، یا فرهاد یا استرا ماچونی ،، الان موقع اومدن استرا هست
  • پدرام CA ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    اماده باش؟ مگه تحت قرارداده باهاشون که اماده باش بدن؟ به قول بابا پنجعلی الکیه!
  • ابی از فلاح IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    رسما داره میگه اون تیم منحوس از نتایجش راضی نیستن ,خب معلومه اون تیم کیسه ست با مربی شومنش
  • پدرام CA ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    افت محسوس؟ مثل عراق که تو سئول از کره مساوی گرفت یا امارات که کره رو زد؟.. این چه جور افتی بود که نتایج این تیمها جلوی کره (نسبت به دوره های قبلی) بهتر شده بود که بدتر نشده بود. با همدیگه هم که مرتب مساوی میکردند فقط جلوی ایران اسکوچیچ دچار "افت محسوس" میشدند!... البته موافقم که یک مربی که وسط فصل میاد توی یک تیمی حتما باید مورد قبول هوادارها باشه وگرنه با دو تا نتیجه ضعیف همه چیز میریزه به هم. اسکو به هیچ وجه مقبولیتی در بین هوادارهای استقلال نداره و البته اصلا قرار نیست بیاد ایران
  • محمد IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    پرسپولیسی ها الان هر کاری که از دستمون بر میاد باید انجام بدیم تا اسکوچیچ به استقلال نره.به فولاد بره خیلی مهم نیست. میدونم خیلی از شما توانایی هاش رو قبول یا باور ندارید، اما باور کنید اگه بره استقلال، به مشکل میخوریم. پس هر کاری میتونیدف بکنید که نره.
  • ح ب IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    اسکوچیچ بیاد جای ساپی واقعآ ایده آل است فتل کیسه کش زود دست بکار شو وگرنه از دستت می پرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی