نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ژو - رونالدینیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژو، مهاجم مد نظر استقلال دو سال و دو ماه پیش اعتراف کرد که الکل باعث نابودی زندگی و رفاقت‌هایش شده است.

طبق ادعای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بازیکنی که در منچسترسیتی و اورتون توپ زده گزینه خط حمله آبی‌هاست.

مشخص شد که این بازیکن «ژو» ۳۵ ساله، بازیکن پیشین منچسترسیتی و اورتون که در لیگ برزیل هم آقای‌گل شد و کنار نامداران فوتبال کشورش بازی کرده، از دوستان صمیمی رونالدینیو بوده است.

اما دسامبر ۲۰۲۰ ژو اعتراف کرد که الکل باعث نابودی زندگی‌اش و رفاقت‌هایش شده است. ژو در تاریک‌ترین روزهای زندگی خود، زمانی که با فرصت بازی و گلزنی درگیر بود، الکل می‌نوشید تا مشکلاتش را فراموش کند. او پس از ترک الکل دیگر خبری از رونالدینیو نداشت. ژو در این باره گفت: ما از هم جدا شدیم. مدت‌هاست با هم حرف نزدیم. به خاطر اینکه سبک زندگی‌ام عوض شده بود خیلی از رفاقت‌هایم را از دست دادم. الکل من را نابود کرد.

این دو نفر زمانی به هم خیلی نزدیک بودند. آن‌ها فقط هم‌تیمی‌هایی در اتلتیک‌مینیرو نبودند بلکه دوستان صمیمی همدیگر بودند.

ژو

ژو در سال ۲۰۱۳ در اوج بود. او در جام کنفدراسیون‌ها کارش با تیم ملی برزیل را شروع کرد و بعد با اتلتیک‌مینیرو درخشید و با زدن ۷ گل اولین قهرمانی کوپالیبرتادورس را به‌دست آورد. او که در بازی‌های انتخابی جام جهانی برزیل مهره‌ای کلیدی بود، به‌مرور فرمش رو به افول رفت و بیشتر بازی‌های برزیل ۲۰۱۴ را روی نیمکت سپری کرد و بعد به الکل پناه برد: «پس از جام جهانی به اتلتیکو بازگشتم و این شروع دوران بد زندگی‌ام بود. من خوب بازی نمی‌کردم و از همسرم جدا شدم. من هیچ جا نمی‌رفتم و اشتباهات زیادی می‌کردم... می‌دانم که در گذشته اشتباهاتی داشتم اما اکنون آرامش را در زندگی خود پیدا کرده‌ام.»

ژو ممکن است در سال‌های اخیر دوستان خود را از دست داده باشد، اما به وضوح دیدگاه جدیدی از زندگی به‌دست آورده. حالا شاید دست سرنوشت مسیر او را به سمت لیگ برتر ایران تغییر دهد!

در همین ارتباط: ژو؛ مهاجم مد نظر استقلال کیست؟/ همبازی نیمار، خرید ناموفق منچسترسیتی و آقای گل سری‌آ برزیل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی