نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ملی‌پوش پناهنده شده ایران: هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی جهان گفت:هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم.

علی ارسلان با بیان اینکه خیلی خوشحال است در خانه کشتی حضور پیدا کرده است، به فدراسیون کشتی گفت: چندین سال به همراه دوستان در اینجا تمرین کردم و خوشحالم که امروز همه آن‌ها را ملاقات کردم.

وی با اشاره به اینکه خانه کشتی خیلی تغییر کرده است، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی دبیر رئیس فدراسیون خانه کشتی را در شان و شخصیت ورزش اول کشور به وجود آوردند و همه شرایط را برای کشتی گیران مهیا کردند که احساس راحتی داشته باشند.

ارسلان ادامه داد: خدا را شاکرم که در مسابقات جهانی صربستان توانستم جواب زحمات خودم را بگیرم و به مدال طلا برسم و در حال حاضر خودم را برای مسابقات اروپایی و جهانی که سال آینده قرار است برگزار شود آماده می‌کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان صربستان افزود: من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم اما با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم و امیدوارم که ملی پوشان ایران در مسابقات پیش رو موفق ظاهر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین یاری CH ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    تیتر این خبر اشتباه است.پناهنده می‌دونی یعنی چی ؟ ایشان مهاجرت ورزشی کرده و کسی که پناهنده بشه تا چندین سال نمیتونه برگرده کشور .در تیمهای کشتی اروپایی بعضا کشتی‌گیران مهاجر هستند اما دلیل پناهندگی نیست
  • حمید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    افتخار مازندرانی گل پسر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی