پشت پرده اصرار مسی برای ماندن در فوتبال اروپا/ لیونل به دنبال شکستن رکورد رونالدو
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی به‌دنبال شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر فعلا می‌خواهد به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن و فوتبال اروپا ادامه دهد.

به نقل از اکیپ، لیونل مسی تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و خبرهای زیادی درباره جدایی او از تیم پاریسی به گوش می‌رسد.

الهلال عربستان حاضر است بالاترین دستمزد تاریخ را به لیونل مسی بدهد و او را با قراردادی نجومی جذب کند اما ظاهراً این بازیکن می‌خواهد به حضورش در تیم پاریسی ادامه دهد.

روزنامه اکیپ نوشت که مسی یک هدف بزرگ دارد و آن شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌هاست.

مسی تاکنون موفق به زدن ۱۲۹ گل در لیگ قهرمانان اروپا شده و این در حالی است که کریستیانو رونالدو با زدن ۱۴۰ گل بیشترین گل را در تاریخ این رقابت‌ها به ثمر رسانده است و مسی در صورتی که قراردادش را تمدید کند می‌تواند این رکورد را هم بشکند.

در همین ارتباط: تلاش برای بازگشت کاپیتان به بارسلونا/ مسی با پاری‌سن‌ژرمن به توافق نمی‌رسد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    یک رفتار عجیب یا مثبت یا منفی هر چه بخوانید در باره مسی این هست که او بقولی جوانی نکرده .باور کنید یا نه باید از جوانی کردن بگوییم که چیست .جوانی شور و حال و پر از صحنه هایی هست که مرتب در رسانه ها باشی و فرعیات فوتبالی بیشتر از فوتبالی باشد .خلاصه بگویم که مسی هیچ جوانی نکرده و در عین جوانی پخته و با تجربه و بی احساس در برابر صحنه ها عبور کرده صحنه هایی که میتواند برای یک فوتبالیست جذاب و عالی باشه. کمتر کسی ادعا دارد که مسی بعد از موفقیت هیجان کاذب و جوانی داشته باشه و خونسرد و آینده نگر جلو رفته . گویا فوتبال او را ماشینی بنامیم ولی او با تجربه، بیشتر زندگی می‌کنه تا هیجانات زودگذر و احساسی .مخالفینش هم به همین علت که گویا نیست مخالف هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی