مهاجم سابق پرسپولیس در سودای بازگشت/ رونمایی از بازیکن جدید سرخپوشان در دربی شمالی‌ها؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان با مدیران باشگاه نساجی به توافق رسیده است.

نساجی مازندران با ۱۹ گل زده جزو برترین خطوط حمله در لیگ بیست‌ودوم است؛ به طوری‌که شاگردان حمید مطهری بعد از سپاهان و گل‌گهر صاحب سومین خط حمله برتر در فصل جاری هستند اما با وجود ثبت این آمار، مطهری از خط حمله تیمش رضایت ندارد و به دنبال تغییر و تحولاتی گسترده در خط حمله نساجی بوده و گفته می‌شود طی ساعات آینده احتمال انجام ۲ تغییر مهم در خط آتش تیم مازنی وجود دارد.

حمید مطهری در وهله اول به‌دنبال جذب گادوین منشا است و گفته می‌شود او قصد دارد تا منشا را با کریم اسلامی معاوضه کند. البته که هنوز توافقات نهایی میان مدیران باشگاه نساجی مازندران و مس رفسنجان برای انجام این انتقال انجام نشده اما باتوجه به رضایت کادرفنی ۲ تیم، گفته می‌شود معاوضه منشا و اسلامی یکی از نقل‌وانتقالات احتمالی تا پایان کار پنجره زمستانه است.

سرمربی نساجی مازندران به جز منشا، به دنبال خرید یک مهاجم ایرانی هم بوده تا جای خالی محمدمهدی نظری را پر کند. نظری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در نیم‌فصل دوم نیست و نام او از فهرست مازنی‌ها خارج شده تا یک جای خالی برای جذب مهاجم جدید ایجاد شود و باوجود حضور آداما نیان، گفته می‌شود که حمید مطهری درصدد جذب یک مهاجم دیگر است.

مهاجم سابق پرسپولیس در سودای بازگشت/ رونمایی از بازیکن جدید سرخپوشان در دربی شمالی ها؟

از بابل به قائمشهر؛ شریفی به لیگ برتر بر می‌گردد

مهدی شریفی، گزینه مورد نظر حمید مطهری برای تقویت خط حمله نساجی است. شریفی فصل گذشته در تیم شهرخودرو بود و در نیم‌فصل نخست هم در لیگ یک برای تیم دریای کاسپین بابل به میدان رفت و توانست یک‌بار هم در نقش گلزن بدرخشد. البته که او در تیم بابلی بیشتر در نقش وینگر مسئولیت داشت و وظیفه خلق موقعیت گلزنی برعهده او گذاشته شده بود.

شریفی که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد و در تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر شکوفا شد، به‌دنبال درخشش دوباره در سطح اول فوتبال ایران است و طی روزهای اخیر مذاکرات خوبی را با مدیران باشگاه نساجی انجام داده و گفته می‌شود احتمالاً بعد از انجام دیدار امروز نساجی مازندران و سپاهان اصفهان، انتقال مهدی شریفی به نساجی نهایی خواهد شد.

هفته هجدهم؛ معارفه شریفی در انزلی؟

مهاجم ۳۰ ساله و اصالتاً اصفهانی، به جز نساجی در تیررس تیم ملوان بندرانزلی هم قرار داشت اما او با مدیران باشگاه ملوان به توافق نرسید و حالا در اتفاقی جالب‌توجه، در صورت توافق نهایی با نساجی، شریفی در اولین بازی با پیراهن تیم جدیدش شانس بازی مقابل تیم ملوان را خواهد داشت و احتمالاً حمید مطهری از مهاجم جدید تیمش در دربی شمال رونمایی می‌کند.

نساجی در بازار زمستانه فعلاً تنها یک خرید رسمی داشته و به جز محمدرضا مهدی‌زاده که برای تقویت خط دفاعی نساجی مازندران جذب شده، بازیکن دیگری به فهرست این تیم اضافه نشده اما گفته می‌شود موسی کولیبالی، گادوین منشا و مهدی شریفی در حال مذاکره با مدیران باشگاه نساجی هستند و احتمال نهایی‌شدن انتقال آن‌ها طی ساعات آینده وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی