استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر درگیری در رختکن تیم استقلال بعد از بازی با ملوان شبانه لو رفت.

استقلال روز گذشته با ۴ گل ملوان را در ورزشگاه آزادی شکست داد تا موقتا بحران را فراموش کند اما یک اتفاق برد آبی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داد. بعد از پایان مسابقه مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال در که این روزها مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند در خصوص دریافت پاداش‌های بازیکنان صحبت می‌کند. او با اعتراض خطاب به سرپرست آبی‌پوشان مدعی شد که باید پاداش‌هایی که قول داده شده به آن‌ها پرداخت شود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که حسین حسینی و روزبه چشمی به عنوان کاپیتان‌های استقلال در رختکن حضور داشتند و از صحبت‌های مهدی‌پور ناراحت شدند. این دو بازیکن وقتی صحبت‌های مهدی‌پور را شنیدند به این بازیکن واکنش نشان دادند. این خبر البته ساعاتی بعد از بازی استقلال لو رفت.

در ادامه ساپینتو از طریق مترجم خود موضوع را متوجه شد و اعلام کرد به زودی در این باره تصمیم خواهد گرفت. ظاهرا استقلالی‌ها تصمیم دارند به خاطر این اتفاق با مهدی‌پور برخورد کرده و حتی ممکن است وی را از حضور در تمرینات محروم کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    مهدی پورچون این روزهامهری داره خوب بازی میکنه جایگاهش رودر خطرمیبینه ودنبال درست کردن حاشیه برای تیم هستش این بازیکن دوزاری به درد نخوررو باید اخراج کنن باند سیاوش مهدی پور وحسینی داره استقلالو نابود میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی