استقلال با این وضعیت امتیازگیری قید قهرمانی را بزند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال پس از دو هفته شکست مقابل تراکتور و سپاهان بار دیگر برنده شد تا منتقدانش در این باره صحبت کنند.

ادموند اختر پیشکسوت استقلالی‌ها در صحبتی که با خبرورزشی داشت، درباره روند نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های گذشته اظهار داشت: «استقلال یک بازی می برد، ۲ بازی می بازد، دوباره مساوی می‌کند و دو امتیاز از دست می‌دهد. با این روند نتایج برای این تیم نمی توان آینده خوبی را متصور بود».

وی افزود: «استقلال تیمی نیست که بالا و پایین داشته باشد. استقلال باید همیشه رو به بالا حرکت کند. باید همیشه سه امتیازها را جمع کند تا قهرمان شود. اگر بخواهد باز هم مقابل تیم‌های پایین جدولی برنده باشد ولی به بالای جدولی‌ها امتیاز بدهد باید قید قهرمانی را بزند».

متن کامل این پرسش و پاسخ را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهرام IT ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    آفرین به اختر درست میگه،همین دیروز مقابل ملوان هم تعویضهای صد در صد اشتباه داشت که اگر تیم مقابل تیمی قدر باشه باز هم استقلال را شکست میده،سائوپینتو باید حواسش به تعویضهایی که میکنه باشه چون استقلال جای مسخره بازی نیست.در ضمن ترکیب درست همان ترکیبی بود که در نیمه اول وارد زمین شد به استثنای سلمانی و مهری که اصلا مطمئن نیستند و به درد استقلال نمی خورند.حالا هی میگفت بابایی محروم هست حالا انگار که بابایی اگر هم محروم هم نباشه چه گلی میخواد به سر استقلال بزنه،امثال اون بابایی بی خاصیت را اصلا نباید بازی داد و اگر در بازی بعد سائوپینتو دوباره همان ترکیب مسخره و مزخرف بازیهای قبلیش مقابل تراکتور و سپاهان را داخل زمین بفرسته دوباره مطمئنا شکست خواهد خورد،تا ببینیم بازی بعد چه خواهد کرد؟؟؟
  • استقلالی اصیل IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اختر اگه فوتبال می فهمید الان مربی با دانشی بود. اگه وی ای آر بود الان استقلال ۴۱ امتیازی بود.
  • کلنگلیس IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    آقای اختر بازی ملوان روجلولنگ دیدی لنگیارو کرده بود توقوطی بازیهای تراکتوررودیدی جلواستقلال ۱۷بار داشت دروازشون بازمیشد نگوآقاادموند نگو این تیم فقط اعتماد به نفس نداره که اگه باکمک هواداران وپیشکسوتان اعتمادبه نفسش رو بدست بیاره هیچ تیمی حریفش نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی