نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رئال‌مادرید - اتلتیکومادرید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اخراج بازیکن مادرید می‌توانست جریان بازی را عوض کند اما داور مسابقه از این اتفاق به راحتی گذشت.

دربی شهر مادرید در جام حذفی یک بازی فوق جنجالی از کار درآمد. اخراج، صحنه جنجالی داوری، توهین به بازیکن حریف قبل از مسابقه، کامبک و گلهای فوق العاده، همه باعث شد این بازی یکی از خاطره انگیزترین بازیهای تاریخ بین دو تیم بزرگ پایتخت اسپانیا شود.

با این وجود اتلتیکویی‌ها به شدت معترض به تصمیم داور مسابقه سزار سوتو، در نیمه دوم بودند، جایی که باید بازیکن رئال را با اخطار دوم از زمین اخراج می‌کرد اما با او مهربان بود و در نهایت چند دقیقه بعد اخراج ساویچ بازیکن اتلتیکو باعث ۱۰ نفره شدن این تیم شد.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که اخراج نشدن دنی سبایوس، نقطه عطف دیدار تیمش مقابل رئال مادرید بود. اتلتیکو پنجشنبه شب در یک چهارم نهایی کوپادل‌ری میهمان رئال بود و ابتدا با گل آلوارو موراتا پیش افتاد. اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد و بعد از رفتن بازی به وقت‌های اضافی، با دریافت دو گل دیگر، بازی را واگذار کرد. اما سیمئونه معتقد است اگر سبایوس زمانی که بازی هنوز ۱-۰ به سود تیمش بود، اخراج می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد: «ما تا دقیقه ۷۰، زمانی که دنی سبایوس کارت زرد دوم را دریافت نکرد، خوب بازی کردیم. تا زمان گل رودریگو، ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما با پیش رفتن بازی، شرایط دشوار شد، به ویژه با یک بازیکن کمتر. هرچند تیم این شجاعت را داشت که برای پیروزی جلو بکشد. از تلاش بازیکنان راضی هستم.» او در مورد تصمیمات بحث‌برانگیز داوری این دیدار گفت: «من با احترام از او سؤال کردم. این قبلا مقابل سوسیداد هم اتفاق افتاده بود و من به او گفته بودم که آیا مشکلی با موراتا دارد. او گفت که آلوارو موقع زمین خوردن، اغراق کرده است. کسی اهمیتی نمی‌دهد که سبایوس می‌توانست کارت زرد دوم را دریافت کند. تکرار می‌کنم، کسی اهمیتی نمی‌دهد؛ اما چنین تصمیماتی می‌تواند نتیجه را به سود یکی از دو تیم تغییر بدهد. ما از نتیجه ناراحتیم، اما به شیوه مبارزه‌مان افتخار می‌کنیم.»

دیگو سیمئونه و کارلو آنچلوتی در دربی مادرید

در طرف مقابل آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی ۳-۱ مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند: «بازی دشواری بود، بسیار دشوار. آنها فوق‌العاده بازی کرد و ما در نیمه دوم واکنش نشان دادیم و در نهایت نتیجه به نفع ما رقم خورد.» او در مورد صحبتهای بین دو نیمه خود با بازیکنان گفت: «نیازی نبود عصبانی شوم. سرعت بازی‌مان پایین بود. ما کمی به این دلیل دچار مشکل شدیم که بازیکنان اتلتیکو توپ را خوب به گردش درمی‌آوردند. ما نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم، هواداران هم حامی تیم بوند و در نهایت ما به گل رسیدیم. من مقابل ویارئال خیلی عصبانی بودم، اما امروز نه. من همیشه معتقدم که از بازیکنان کافی برخورداریم که بتوانیم بهتر شویم. نیمه دوم بیشتر یک تغییر ذهنی بود تا استراتژی. ما انرژی بیشتری صرف کردیم. سپس تعویض‌ها کیفیت بیشتری به تیم دادند. و خیلی سخت است که درک کنم چرا تیم در نیمه اول آنقدر بد بازی کرد و در نیمه دوم آنقدر خوب!»

سرمربی رئال در ادامه گفت: «فصل بسیار پرفشاری است، خیلی زیاد. اما کاری نمی‌شود کرد. باید بجنگیم و سختی بکشیم. ما و همه تیم‌ها مصدومانی داریم. نمی‌توانیم کاری بکنیم. باید بازی کنیم و گزینه دیگری وجود ندارد. من خوشحال و خسته هستم و حالا باید به بازی بعد فکر کنیم.»

او همچنین در مورد توهین هواداران اتلتیکو به وینیسیوس اینطور گفت: «وینیسیوس مانند همیشه روی بازی تمرکز داشت و می‌خواست بازی خودش را انجام بدهد. آنچه رخ داد، خیلی ناراحت‌کننده است، اما ما آن را پشت سر می‌گذاریم. او به خوبی خودش را در بازی کنترل کرد. او خیلی هیجان‌زده بود و بازی خیلی خوبی ارائه داد. فکر می‌کنم گل سوم پاداش نمایش فوق‌العاده‌اش بود.»

خلاصه این نبرد را ببینید: خلاصه بازی رئال‌مادرید ۳ - اتلتیکومادرید ۱/ کامبک کهکشانی‌ها در دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی