نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پپ گواردیولا - ژوائو کانسلو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی دیگر اعتقادی به استفاده از مدافع پرتغالی تیمش ندارد.

میدان ندادن گواردیولا به ژوائو کانسلو از پایان جام جهانی باعث شده شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی قوت بگیرد. رابطه پپ گواردیولا و ژوائو کانسلو با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده است.

این مدافع پرتغالی در سال ۲۰۱۹ از یوونتوس به منچسترسیتی ملحق شد، ولی سابقه او و گواردیولا به پیش از این تاریخ برمی‌گشت. گواردیولا در یک مصاحبه به این سابقه پرتنش اشاره کرد و گفت حتی قبل از پیوستن مدافع پرتغالی به سیتی آنها رابطه‌ای پر فراز و نشیب داشته‌اند. پپ گفته بود:  «وقتی ژوائو به اتحاد آمد ما از قبل مشکلاتی داشتیم. بخشی از این مشکلات به خاطر اشتباهات من بود، ولی حالا خوشحالم که ژوائو خوشحال است و می‌تواند در فصل‌های آینده برای سیتی بازی کند.»

کانسلو قرارداد اولیه خود با سیتی را تمدید کرده و در حال حاضر تا سال ۲۰۲۷ با این تیم قرارداد دارد. شایعات اخیر درباره جدایی کانسلو اما بی‌علت نیست. از پایان جام جهانی تا امروز این مدافع پرتغالی تنها در سه بازی منچسترسیتی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است. اما تنها ناراحتی کانسلو این نیست. او تنها در یک بازی به عنوان دفاع چپ از آغاز به میدان رفته، پستی که فصل گذشته در آن درخشان بوده است.

به همین خاطر است که در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی از احتمال جدایی کانسلو از سیتی صحبت کرده‌اند. حتی گفته می‌شود رئال مادرید به جذب او بی‌علاقه نیست. برخی منابع خبری هم می‌گوید سیتی که به دنبال جذب رافائل لیائو از میلان است، احتمالا از کانسلو در چانه‌زنی‌ها با باشگاه ایتالیایی استفاده خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی