مساوی هم برای تیم یحیی زیاد بود/ روی نیمکت پرسپولیس مترسک نباشید/ دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دفاع کردن در فوتبال خودش یک هنر است که هر تیمی آن را درست اجرا کند می‌تواند به همین شکل امتیازات کامل را از آن خودش کند و فولاد به خوبی آن را بلد بود.

بهروز سلطانی، بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست این تیم مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: پرسپولیس بد بازی کرد و تیمی هم که بد بازی کند می‌بازد. متاسفانه پرسپولیس بازی هایش را بد شروع می‌کند و وقتی گل می‌خورد می‌خواهد عجولانه گل خورده را جبران کند. به همین خاطر خیلی بد روی دروازه حریف حمله ور می‌شود.

وی افزود: ارسال های بی هدف و سانترهای الکی، نشان می‌دهد که تیم برای حمله کردن برنامه درست و حسابی ندارد. همین شد که در نهایت مقابل دفاع خوب تیم فولاد شکست خورد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: دفاع کردن در فوتبال خودش یک هنر است. فولادی ها لایه به لایه دفاع می‌کردند و این نشان می‌دهد که نکونام تیمش را درست ارنج کرده بود. ما فکر می‌کنیم بقیه مربیان از فوتبال سر در نمی‌آورند. به خدا قسم بقیه از پشت کوه نیامده اند و آنها هم مربی هستند.

مساوی هم برای تیم یحیی زیاد بود/ روی نیمکت پرسپولیس مترسک نباشید/ دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد

سلطانی درباره مهاجمان پرسپولیس گفت: بازیکنان فولاد مهاجمان پرسپولیس را خفه کرده بودند. اینقدر خوب دفاع می‌کردند که عمری و بقیه نمی‌توانستند از آنها عبور کنند. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید باید با پاسکاری روی زمین و صبر و حوصله، لایه های دفاعی حریف را باز کرد. کاری که تیم آلمان حتی اگر در دقیقه ۹۰ گل بخورد باز هم با همین شرایط بازی می‌کند اما پرسپولیس عجولانه کار می‌کرد.

وی در ادامه درباره عملکرد بیرانوند روی گلی که خورد توضیح داد: عملکرد بیرانوند روی ضربه بازیکن فولاد ۵۰-۵۰ بود. نه می‌توان گفت او مقصر نبود و نه می‌توان گفت مقصر بود! این که هیچ حرکتی مقابل ضربه زده شده نشان داد خوب نبود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس اضافه کرد: البته این به خاطر سبک بازی پرسپولیس است که دروازه بانش سرد میشود. وقتی پرسپولیس حمله می‌کند و توپی روی دروازه اش نمی‌آید بیرانوند هم از حالت گرم شدن دور میشود. ولی وقتی چند توپ روی ۱۸ قدم بیاید و بیرانوند مجبور شود شیرجه بزند بدنش گرم می‌شود. در آن لحظه بیرانوند سرد بود و هیچ حرکتی نکرد.

سلطانی در این باره که آیا پرسپولیس در این بازی مستحق مساوی بود یا نه تاکید کرد: پرسپولیس به قدری ضعیف کار کرد که مستحق مساوی هم نبود. ما باید بدانیم تاوان بازی عجولانه و بی هدف شکست است.

وی درباره مهاجم خارجی پرسپولیس با اشاره به ضربات نصفه و نیمه اش درون محوطه جریمه و کنترل های ضعیفش خاطرنشان کرد: متاسفانه دیاباته هم نشان داد نان گل هایش در استقلال را می‌خورد وگرنه دیگر این بازیکن کارآیی لازم در لیگ برتر، آن هم در ایران را ندارد و برای بازی در پرسپولیس پیر شده.

مساوی هم برای تیم یحیی زیاد بود/ روی نیمکت پرسپولیس مترسک نباشید/ دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد

مربی دروازه بان های فوتبال درباره حاشیه های به وجود آمده کنار نیمکت تیم فولاد گفت: متاسفانه این قبیل اتفاقات در فوتبال ما باب شده است. نمونه بارز آن ها هم سرمربی استقلال است که مشخص نیست سردار آجورلو ساپینتو را با کدام قلاب گرفت و به ایران آورد! الان هم در چند تیم لیگ برتری می‌بینیم که اتفاقات اینچنینی کنار نیمکت شان باب شده است.

وی ادامه داد: البته از عده ای که روی نیمکت پرسپولیس نقش مترسک را بازی می‌کنند و آنجا می‌نشینند و فقط پول می‌گیرند هم توقع می‌رود در چنین مواردی خودی نشان بدهند! اما ظاهراً برای آنها فرقی نمیکند چه اتفاقاتی دور و بر تیم رخ می‌دهد و فقط می‌خواهند آنجا باشند و اس ام اس واریز پول را ببینند.

سلطانی در پایان درباره شرایط جدول گفت: وقتی شما نتیجه نمی‌گیرید رقبا هم بیکار نمی‌نشینند. الان سپاهان خودش را به دو امتیازی پرسپولیس رساند و استقلال هم فاصله هشت امتیازی اش را کم کرد. اگر بخواهیم با این وضعیت پیش برویم و باز هم به مساوی دل خوش باشیم رقبا در کورس صدرنشینی از ما جلو میزنند. پرسپولیس دیر بجنبد سپاهان و استقلال می‌رسند. امیدوارم این شکست بازیکنان و مربیان پرسپولیس را به خودشان بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۰
  • 123456 IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    گزارشگر بازی 90 دقیقه تنقلات خورد صدای ملچ و ملوچش توی گوش بود گزارشگر بازی میتونه موقع گزارش انقدر خوراکی بخوره
  • علی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    آقا؟!!!! میگم حسن روحانی و سلطانی فر رفتنننننن. دیگه نیستن. میفهمی؟
    • ک IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      باز هم امسال پرسپولیس قهرمان است اینرا به هاشمی نسب هم بگو
  • هوادارفوتبال IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    بااحترام خدمت شماپیشکسوت محترم باشگاه پرسپولیس اما من به عنوان یک هوادار وعضو کوچکی ازاین فوتبال قدیم ایران بانظر شمامخالفم امروز تیم پرسپولیس بدبازی نکرد ودرچند مرحله وچند روش حجومی که آقای گل محمدی درزمین پیاده کرد بازیکنان خوش شانس نبودند تا پرسپولیس به گل برسد شک ندارم اگر پرسپولیس حتی دردقیقه ی ۸۰هم به گل تساوی میرسید بازی رابرنده میشد پرسپولیس امروز به یک چیز باخت وآن نداشتن شانس من اصلا کاری به داوری ندارم ولی اگر حتی داور هم پنالتی روی دیاباته راندیده باشد هم باید به حساب بد شانسی تیم پرسپولیس گذاشت درضمن شما که به عنوان پیشکسوت تیم وبزرگتر تیم هستین باید دراین مواقع با روحیه دادن به جوانان وامیددادن به هواداران تیمتان آنهاراهدایت کنید به سمت پیشرفت وگرنه برای انتقاد وکریهای کودکانه وگیر هایی ازروی حسادت مثل من کم سواد کافیست شماحمایت کنید فقط حمایت ..درود بر مردم عزیزم درایران هم آبی محبوب هم قرمز محبوب
    • نوید FR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      امثال بهروز سلطانی منتظر هستن تیم نتیجه نگیره تا خودی نشون بدن اصلا کدوم پرسپولیسی اینو می‌شناسه غیر خبرورزشی باور کنید صد برابر قلیچ از این سرشناس تر دوما امروز پرسپولیس بد نبود فولاد بعد از گل به معنای واقعی لجن بازی کامل رو تو زمین پیاده کرد واقعاً رفتار نکونام خجالت آور بود مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان خواهد شد
    • ... IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      دوست عزیز یا شما تازه هوادار فوتبال شدی یا زیادی به یحیی و مربیگریش معتقدی. پرسمولیس یحیی سه ساله داره بد بازی رو شروع میکنه و یه نیمه کاملا گیج و سردرگم داره که برمیگرده به ارنج همیشه غلط یحیی. کل تعویضهای یحیی شده خروج نعمتی و رفتن امیری به دفاع چپ، تعویض سرلک یا اسدبیگی که هیچ کارایی‌ای تو خط هافبک ندارن. هافبک دفاعی‌ای که نتونه چهار تا شوت توی چارچوب بزنه بود نبودش تو زمین فرقی نداره. اصلا هنوز کسی نفهمیده فلسفه حضور دو هافبک دفاعی تو پرسپولیس چیه!! چه حسابیه که وقتی سرلک میره بیرون روند تیم بهتره میشه. گولسیانی جرات دریبل زدن نداره و دائم پاس رو به عقب یا با مکث میده و دفع توپهاش تبدیل به حمله مجدد حریف میشه. پرسپولیس سه ساله بازیایشو بد شروع میکنه و وقتی گل میخوره عجولانه میره تا گل خورده رو جبران کنه و معمولا به نتیجه هم نمیرسه. من چند دقیقه  بعد گل گفتم ما نمیتونیم گل بزنیم و صددرصد میبازیم. دیروز خط هافبکو عملا داده بودیم به فولاد. تمرینات یحیی سر تا پاش ایراده و اصولی نیست. عالیشاه و هنانوف و امیری و ترابی باید تمرین سرزنی بکنن. اون ضربه سر عالیشاه باید گل میشد که زد بالا.
    • امیر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      درودبرشما،،، من ی اهوازیم ولی میگم فولاد ی بازی کثیف انجام داد،،، بردن وگرفتن س امتیاز ب هرشکل رو قبول نداریم،، اقای نکونام تودیروزنیمکتت برنده شد نبازیکننانت برای شمامتاسفم،،،
  • ناشناس IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    از قاپ تلویزیون بازی رو دیدیم فولاد خوب بازی کرد فقط نمی دونم چرا نکونام عصبانی بود سرمربی و کادر فنی تیم ها بایستی رفتار و احساسات خود رو مدیریت کنن
    • رضا عشقپولیسی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      شما اول یه کلاس سواد آموزی حتما برو آقای قاپ بعد برو جوجو تو بخور بزرگ شدی از بزرگترا یاد بگیر بعد نظر بده
  • شمس IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    بابا چقدر باید گفت و شنید این بابا از آن قبیل مربیانی است که هیچ پلاتی چه در ابتدای بازی و نه در نیمه مربیان ندارد به همان سبک قدیمی بازیکنان برین تو زمین با تلاش و کوشش خودتان بازی ها رو ببرین به نظر من آقای کریم باقری در این فصل هدایت تیم را قبول کند شک نکنید نتیجه‌ای بهتر خواهیم گرفت شما نگاه به خرید های این مربی و نوع کار کردن با آنها را به شکلی عجیب بازیکن خراب کن است بازی کنانی که در تیم های خودشان بهترین و زیباترین بازی ها رو انجام میدادن به پرسپولیس که میان سلیقه مربی فقط مخرب کننده پس مدیران کمی فکر کنند پول بیت‌المال است و مدیون خواهید بود پس اگر سیاست هم اجازه نمی‌دهد واضح اعلام کن و با شهامت کنار بکشید که حداقل مدیون خودت نباشی
    • محمد جمالی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      حرف مفت نزنید وقتی از فوتبال هیچی نمی‌فهمید یحیی دیگه باید چکار کنه وقتی مربی و کمک مربی تیم حریف از همون دقیقه اول واسه برهم زدن بازی و افکار داور هر نوع کولی بازی درمیارن و باعث میشه پنالتی صدرصد سوخت بشه امثال شما و این به اصطلاح پیش کسوت میاین اینجا حرف مفت میزنین
  • علی محمودی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    دقیقا این همه پول بیت‌المال رو به بازیکنهای در پیت ندیدید اگه شیخ خوب بود کیسه یا تیم قطری نگرش می‌داشت اگه سجاد شهباززاده میگرفتید بهتر از این بود یا مهاجم جوان ایرانی خوب
    • گولیت IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      تیم لنگ همیشه دنبال بنجول های استقلال کبیر هست، البته اینم بگم که تیم پیروزی هنوز یاد بابا مسعود و نه نه آذر هست و میخواد پنالتی معشیتی واسش بگیرن، جام پاک با این حروف ها به دست نمیاد، تنها جام پاک، جام سال قبل با فوتبال پاک استقلال بود.
  • نسرین IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    باز پرسپولیس یک باخت آورد دوباره یک مشت به اصطلاح پیشکسوت شروع کردن رجز خوندن .تا هفته قبل که تمجید می‌کردید .حالا که با ناداوری و بازی کثیف فولاد و نکونام و هاشمی نسب عقده ای امتیاز از دست رفت زبون در آوردید ؟پنالتی نگرفتن و حق پرسپولیس حتی توی بازی قبلی هم خوردن بازم چرت و پرت میگی ؟پرسپولیس به کوری چشم شماها و داوران بازم می‌بره .کور خوندین
    • پیمان IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      اگه جای مس رفسنجان و استقلال بودید چیکار می کردید؟بازیکه هفته قبل بردید و یه پنالتی براتون گرفته نشد که اگر گرفته میشد و اگر گل هم میشد باز هم هیچ تاثیری در نتیجه نداشت رو بیخیال نمیشید.پس بیچاره مس و استقلال که چندین پنالتی واضح در چندین بازی متفاوت که بخاطر اشتباهات داوری گرفته نشد که اگر گرفته میشد حداقل هشت امتیاز بیشتر داشت چی ؟به قول حمید بلان ،قویتر از بهانه هایتان باشی.
    • . IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      ایول .گل گفتی .
    • کویر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      آقای نیمه محترم سعی کن رفتارت رو کنترل کنی تیمی که از صد جا حمایت بشه د ریشه درستی نداشته باشه همینه زورکی که نمیشه بازی رو برد همون رفتار ی که نیمکت فولاد انجام می داد نیمکت تیم پیروزی هم همون کار رو کرد خوزستان مهد فوتباله
  • صمید نیاکانی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    ایشالله تو بازی های آینده از دیاباته وپرسپولیس زیاد خواهید شنید
  • غریبه IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    جالبه اول میگه این کارها و اعتراضات نباید توی فوتبال باشه بعدش بلافاصله میگه چرا چندنفر روی نیمکت تیم میشینن کاری نمیکنن اعتراضی نمیکنن درگیری درست نمیکنن،از همین حرفهات مشخصه خوده تو هم آدم درستی نیستی
  • جاوید IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    پرسپولیس خیلی بد و بدون برنامه بازی کرد. یحیی هم بد ارنج کرده بود.
  • جوادکلنگ همیشه تنها IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    تنها مورد، لکن اشکال تیم ارتش همیشه سرخ فقط، فقط این بوده، هس که چی تیمی هس وقتی به لطف خدا درقبال یه تیم برنده میشه فل فور خودشو کلان گم میکنه، زودی از خود بیخود محلی میشه و فکر میکنه که.. بله با این یدونه برنده شدنش دیگه تموم شد، و قهرمان کلی شد... و با این طرز فکر همش جلو میره... و همین باعث میشه که بازی بعدی رو راحت، خیلی الکی، ساده میبازه... حالا فرقی نداره بازی بعدیش مقابل سرسخت ترین تیم لیگ باشد... یاکه درمقابل ضعیف ترین تیم لیگ باشد... درهرصورت بخاطره همه طرزه فکرای اشتباه، بیخودش درهرصورت بازی رو میبازه... 😢😢😢 لکن حالا بنظره شخص بنده تازمانی که تیم بزرگ ارتش همیشه سرخ کلان ازاین لحاظ طرزه تفکرش، اصولشو تغییر نده، عوض نکنه... متاسفانه، یا که بدبختانه ادامه همین نتایج فعلی که هستش همش یا شکست کلی... یا که نهایتش بابدبختی به زور جنگیدنش نهایتش مساوی😭😭😭 که تیمی که بخواد به لطف ایزد منا قهرمان دوباره لیگ بشه بازیهاش با گرفتن نتایج مساوی، یا شکست صدسال دیگه به آرزوش نمیرسه... فقط میشه رویا...!!!
    • محمود انصاری IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      چی گفتی ماشاالله
  • حرف حق IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    کاش دفاع می کردن، این اسمش نامردیه
    • احمد IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      اینکه با یک شلیک زیبا دروازه پرسپولیس رو باز کرد نامردیه ؟
  • ر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    هرچی گفتی راست گفتی دیاباته بدردپرسپولیس نمی‌خورد پول مفت اصلأ لیک تموم شدهمش مصدوم بوده ای کاش بجاش ازعبدی یاپاکدل استفاده می شد
  • ا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    الان یحیی قهر میکنه
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    با دیدن بازیهای نکونام ودار ودستش یاد البحرین می افتم واز فوتبال متنفر میشم امتیاز گیری به چه قیمتی النکو نام اگر زمانی به تیم ملی بیاد باید فاتحه فوتبال رو خواند
    • مهدی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      خیر سرش تو لالیگا بازی کرده ولی همون یکی دوسال ک تو استقلال بازی کرد هوچی گری یاد گرفت
  • فرامرز علی پور IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    مگه هر کس پیشکسوت شد، جایگاه نظریه پردازی داره؟ بهروز سلطانی زیاد حرف میزنه، هواداران نباید به حرفهای سلطانی و امثالهم توجه کنن که نمی کنن.
  • محمود IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    خیلی جالبه سلطانی باتوهین به مربیان تیمهای دیگر مخصوصا ساپینتو که چرااعتراض میکنند درنهایت ازیحیی میخواد که همون کارو بکنه واقعاخجالت اوره ایشون اسم مربی رو یدک میکشه گویا ازقماش همین مربی مشهدی ودسته گل جدیدش درموردبچه های زیر۱۰ساله هستش
  • نوید IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    بهروز سلطانی فکر کنم از فوتبال هیچی یاد نگرفتی همینه که در دوره بازیکنی همیشه روی نیمکت و ذخیره وازگن صفریان و دروازبان سوم بودی بهرام مودت. ووازگن خوب بودند پرسپولیس روز بازی با فوتبال حمله ای نداشت با اینکه داور مسابقه به ضرر فولاد می گرفت و نکونام و سایر بازیکنان را اخطار دادولی متاسفانه پرسپولیس همش. زیر توب می زد همیشه و هرهفته داور کنار و وسط به داد پرسپولیسی می رسد
  • Gaber IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    منظور شما در هر بازی که به یحیی می‌نازید چیست ؟ هر بازی یکطرفه قضاوت میکنید . عمری در این بازی با توجه به نداشتن فضا اصلا با قد کوتاهش کارایی نداشت . یحیی هم به نتیجه شما رسید و در دقیقه چهل بازی تعویض کرد ولی چکنیم بازیکنانی چون امید و اسد بیگی و سرلک درکی از تاکتیک تیم حریف نداشتند امیری که فقط در گوش و سمت خودش یک سانتر نداشت وحدت هنانوف با قلدری می‌تونست جواب فولادها را بدهد زمین خوردن فولاد برنامه ریزی و تاسی از عربها بود .بازی ترابی از پاهایش میترسد که مصدوم شود تنها اشتباه یحیی وحدت هنانوف بود دفاع چپ پرسپولیس نود یادش رفته بود. بیرانوند بدترین پاسهای دلهره آور میدادکلا مشکل پیدا کردیم بعلت غرور
  • اکبر IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    کاملآ موافقم یحیی ترسو محتاط نمی تونه از بازیکنانش بازی بگیره
  • تاج فوتبال جهان IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    یحیی ودیاباته هردو پیر شده آند
  • محمد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    ببخشید شما اگر کارنامه مربیگری داری میتوانی نظر بدهی وگرنه خاموش
  • mehrdad IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    جناب سلطانی استقلال و ساپینتو هیچ ربطی به تو نداره، سرت توی آخور خودت باشه..آخه بتونه مربیان لیگ چه اخلاق و خلق و خویی دارند،تو اگر چیزی بارت بود الان داخل لیگ برتر حداقل کاره ای بودی ،وظیفه توپ جمع کنی هم برای تو زیاده.. بار آخرت باشه اسم مقدس استقلال رو به زبان آوردی.. تامام 👎🫡🙂
    • سلمان IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      پرسپولیسی هستم، استقلال تا بوده مربیانش ادمهای بادسپلینی بودن، پورحیدری، حجازی، قلعه نویی، شفر و و و . اما این ساپینتو چیه آخه؟
    • امیرم IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      دمت گرم
    • فرهاد IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      سلام با ها گفتم من استقلالی هستم اما عزیزان به تیم های دیگه و مربیان احترام بگذارید ما کارشناس نیستیم ولی خیلی از نطراتمون اگه مورد توجه تیم بشه موفق میشن استقلال قهرمان می‌شود انشاالله
  • رسول IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    واقعا حرف حق جواب نداره
  • رسول IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    واقعا حرف حق جواب نداره
  • رسول IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    واقعا حرف حق جواب نداره
  • محمد IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    آقای سلطانی تو واقعا چیزی از فوتبال نمیفهمی، دفاع کردن با کثیف بازی کردن و عربده کشی کادر فنی که داور را به حاشیه بردند و دائم داور کنار خط بود فرق می‌کند، فولاد یک موقعیت گل داشت و اتفاقی گل شد ولی پنالتی روی دیاباته یا وقت کشی‌های دروازه بان و بازیکنان فولاد را ندیدی ؟ تو با گل محمدی مشکل داری چرا علیه پرسپولیس صحبت میکنی !
  • ❤❤❤ IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم که تیم جواد نکونان خوب بازی کرد و بهش خسته نباشید میگیم ولی خب حالا ی بار برده مگه چی شده پرسپولیس هم خیلی فولاد رو برده به نظر من مشکل اصلی بتزیکنان بودن که اصلا تمرکز نداشتند ولی خب بازی جالبی بود و ما پرسپولیسی ها راه قهرمانی برامون بازه و امیدوارم در بازی های دیگر پرچم پرسپولیس بره بالا❤
  • محمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    آقای سلطانی شما اگه واقعاً پیشکسوت و طرفدار پرسپولیس هستی باید تمام قد از نیما و مربیش حمایت کنی.نه که با یک باخت مربی و تیم رو ببری زیر سوال.اسم خودتون رو هم گذاشتید پیشکسوت
  • اصغر IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    پیروزی ب لطف داورها تا اینجا صدر جدول قرار گرفته.. امسال قهرمانی مال استقلال هست یا سپاهان..پیروزی واسه سومی تلاش بکنه
  • محسن IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    مشکل عمومی تیم‌های لیگ برتر ایران کم ظرفیتی در گل خوردن است غالبا تیمها پس از گل خوردن بازی را باخته فرض می کنند وآشفته بازی میکنند برعکس تیمهای اروبائی وحرفه ای دنیا که در هر شرایطی با نظم ودقت به بازی جوانمردانه ادامه می‌دهند.
  • ناشناس IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    کاش این همه پول بیت‌المال و حق مردم را توی جیب چند نفر مفت خور نمی‌کردند ، عده زیادی از مردم هستند که با وجود زحمت و تلاش نمیتوانند خرج خانواده را بدهند ، اما متاسفانه عده‌ای در فوتبال فقط راه میروند و پول های گزاف می‌گیرند ،
  • محمود IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    یحیی اگر از مربیگری چیزی حالیش بود شیخ دیاباته نمی گرفت حیف پول که دادی به این پیر مرد اگر یک بازیکن محلی هم گرفته بودید از این بهتر بود
  • محمدرضا IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    سلام به طرفدارای باعشق پرسپولیس عزیز منم میدونم بازی خوبی نکردن ولی انشاالله توبازیهای بعدی حتما جبران میکنن آقایحیی وبازیکنان پرسپولیس خیلی ازشما توقع بیشتری داریم
  • مهرداد عسکری... IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    خیلی رودار و پست هستین به خدا قسم که دیروز تو کل دنیا ده نفر به.اندازه ی من حرص ووجوش و غصه نخوردن ولی بیام به کی اعتراض کنم به یحیی گل محمدی که هر بلایی سره تیمش دوس داشتن. تو این چتد سال اوردن ولی نتیجش شده دو قهرمانی و یه نایب قهرمانی فینال اسیا و یه نایب قهرمانی لیگ ..تمام بازیکنامون و بردن تاراج .و یه بازیکن خوبم که اومد به خاطر وضعیت درست مملکتمون فراریش دادن..همه ی اینا به کنار ایا نکونام بازیکنان فولاد مثل دختر بچه های قهر قهری همش بهانه نمیگرفتن و مثل فوتبال کثیف تیم های عربی بازی کردن کلا نیم ساعت بازی جریان داشت بسه خجالت بکشین هاشمی نسب.همع چیزش و کسشو گذاشت تا فقط بازی و ببرن ولی به درک بردن.چه گلی میتونن بزارن سرشون هنوز همه زیر تیم.ما هستن. و خواهند بود حالا دنبال لجن بازی باشن
  • امیر علی زارع IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اصلا چرا اشتباه و باخت و برد خودمون را به افراد ویا تیم دیگه ربط میدیم ما داریم با فولاد بازی میکنیم آقا از مربی تیم دیگه نقد میکنه بلافاصله میگه ما کم کاری میکنیم در حاشیه و درگیری !!!تیم با حاشیه حرف های خاله زنکی برنده نمیشه آنالیز بعد رفع ایراد حالا هر کسی باشه بازیکن سالاری همینه سلطان علی پروین بازیکنی که مفت خوری الاف بود ،آویزان میکرد .
  • محمد حبیبی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    در حدی نیستی در مورد ساپینتو نظر بدی در مورد بولینگ عبده میتونی صحبت کنی
  • علی IE ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    سلام بنظر من شیخ دیاباته وامیری و ترابی اینها دیگه بدرد بازی نمیخورن مربی تیم ملی کی‌روش شما دیدی اصلا اینها رو دعوت نکرد یا بازی نداد
  • محمد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    آخه کیسه کش اگه سلطانی فررفته سجادی که هستش برای استقلال خودکشوبه زمین وزمان بزنه تاکیسه قهرمان بشه ولی هم تووهم اون کورخوندین بایدآخرفصل جشن ارتش سرخ رانظاره گرباشید وانگشتتان راآنقدربمکیدوبگزیدکه خونش بندبیاد
  • مسعود IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    من از روزی که دیاباته رو آوردن پرسپولیس گفتم ای قدرت دلال‌ها چقده که راحت بازیکن قالب میکنن به تیمها در ضمن هر تیمی یه روز بد داره یه روز خوب بازی با فولاد روز گند تیم بود از دروازه تا شیخ مترسکها هم روی نیمکت فقط میلیاردی پول مفت میگیرن
  • رسول IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    سلام به نظر من پرسپولیس خیلی به سختی گل میزنه.تا دقیقه ۸۰بازی فولاد یک توپ توی محوطه جریمه نتونستن ارسال کنن.چپ راست که زیر صفر بودن..فقط مهدی ترابی سانتر می کرد یکیش به مقصد نمی رسید.فقط بازی مقابل نساجی پرسپولیس خوب بود.بازیکنان مغرور شدن فکرمیکنن اینا از همه بهترن..بیرانوند نگاه کنید تو هر بازی سوتی میده..
  • ایرانی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    متاسفانه در ایران هرکسی که تریبون داشته باشه به زور حرفش رو دیکته می‌کنه ، اعتراضات نکونام و شلوغ کاری هاش رو یحیی هم داشت ، چرا داور فقط نکونام رو اخراج کرد ؟ از دوربین پشت دروازه پرسپولیس کاملا مشخصه که دفاع فولاد فقط توپ رو زده و بعد از دور کردن توپ با دیاباته برخورد کرده که این اصلا خطا با پنالتی نیست و این قضیه رو خودِ پرسپولیسی ها هم می‌دونم ولی از همین الان شروع کردن هجمه و فشار آوردن واسه بازی بعدشون ، که این اصلا قشنگ نیست . کاش VAR زودتر بیاد 😔
  • آریوبرزن IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    فدای سر بچه ها و یحیی گل محمدی تبریک به خوزستان البته حیف این تیم اینهمه خرج میکنه اما مربی مدرک دار و با کلاسی نداره
  • سرطانی به نام یحیی: IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    یحیی اگه میفهمید، روی تک تک تاکتیکها و فوت و فنهای گلزنی با بازیکنا کار میکرد. مشکل پاس رو به عقب پرسپولیس یحیی سه ساله حل نشده. مشکل سرزنی و شوت سرضرب مهاجمین هنوز حل نشده. مشکل بازی تک‌ضرب و بدون اضافه‌کاری بازیکنایی نظیر ترابی و گولسیانی و سرلک هنوز حل نشده. مشکل برگشتهای ترابی بعد از لو دادن توپ هنوز حل نشده. اینا یعنی یحیی و کل کادرش دارن خاک‌بازی میکنن. اصلا شک دارم چیزی به عنوان تمرین اختصاصی تو دستور کار یحیی باشه. برخلاف سایر مربیا هیچ دستور تاکتیکی‌ چشمگیری از کنار زمین به بازیکنا داده نمیشه. یحیی هیچ تذکری به بازیکن ضعیف جلوی چشمش نمیده چه برسه به بازیکنای ته زمین. همه این حرفا رو که کنار هم بذاری میرسی به حرف من که یحیی هیچی حالیش نیست.
  • ناشناس US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    چند کارشناس صحه گذاشتند که تصمیم داور درمورد عدم پنالتی درست بوده چرا باخت خود را می خواهید توجیح کنید.
    • محسن IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      داری برعکس میگی دانشمند
  • رضا خانی پور IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بنام یزدان پاک سلام.حق فوتبال خوزستان خیلی بیشتر از این حرفها ست پرسپولیس به تیم قدری باخت. پرسپولیس هم باید بازی بده عیسی آل کثیر در ضمن بهروز سلطانی پیشکسوت و باید احترام فراوان به همه پیشکسوت های فوتبال ایران از شمال تا جنوب و شرق تا غرب گذاشت آقا بهروز دلش واسه فوتبال میسوزه آبی و قرمز و خوزستان و تبریز و اصفهان هم نداره.
  • رضا خانی پور IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بنام یزدان پاک سلام اولاً پرسپولیس به تیم قدری باخت بنام فولاد خوزستان که اسمش روی هر تیمی تأثیر داره پرسپولیس می‌تونست از عیسی آل کثیر استفاده کنه چون با سیستم فوتبال خوزستان آشنایی داره درضمن احترام به پیشکسوتان تمام ورزش ایران واجب و ضروری ست آقای بهروز سلطانی درسته پرسپولیسی هست ولی دلش واسه فوتبال استقلال و پاس و خوزستان و تبریز و اصفهان.... میسوزه پس مثل آدم حسابی نظر بدین. به امید موفقیت فوتبال خوزستان و ایران آریایی و بزرگ
  • امید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بنده میخوام نظر خودمو بگم اگه کسی از نظرم ناراحت بشه پیشاپیش معذرت میخوام ازهمه پرسپولیسی های نازنین اوناییکه به یحیی گیر میدن باید بدونن هر مربی ای باداشته هاش ارنج میکنه یحیی هم دوست داره بازیکن بزرگ مثل مسی داشته باشه ولی خوب یاباید خودش بازیکن بسازه یاباید بخره ساخت بازیکن که کار پایه هاس ومربی های پایه وخریدهم که پول میخواد وبازیکن ازاد من بهتون حق میدم یحیی مهاجم شناس نیس همون عبدی که بیشتر تیمهای لیگ ارزوشو داشتن رو با اشتباه و لج بازی داره از بین میبره یحیی باید ی مربی فقط وفقط واسه مهجمهاش بزاره بخصوص واسه عبدی و عمری وامثال این جوونا همون طورکه مربی دروازبانها جداس ودر اخر برد باخت جزئی از بازی فوتباله بهترین تیمهای دنیاهم میبازن ولی این رو باید مربیهای ما بدونن که از باخت درس بگیرن
  • ایرانی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بازی خوب یعنی گل ،اگر در فوتبال قانونی بود که اگر تیم گل نزنه نیمی از پولی که میگیرن باید برگردد این در پیتی ها حساب کار خودشان را میکنند وقتی هیچ جریمه ای ،تذکری ،هشداری ،یا حتی عذرخواهی هم وجود ندارد ،فحش هم میدن ،کتک هم میزنند ،بد بازی میکنن ،سرود هم نمی خونن ،بقول خودشان شادی هم نمی کنن اما میلیاردی پول مردم بیچاره را به جیب میزنن آخرش هم میشن یکی مثل علی دایی چون به کار درست و حرام و حلال معتقد نیستند
  • احمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    به نام خدا، سلام، ازاین اینکه فولادیها ضد فوتبال بازی کردن شکی نیست، ولی این وبدونید که شاید در ادامه بازی‌ها هم روبروی این سبک بازی مواجه بشیم به نظرم بت این روش بازی یعنی استفاده از یک مهاجم و استفاده از دو هافبک دفاعی دوباره به مشکل میخوریم
  • Farshad IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    من میگم پرسپولیس بجز ۵دقیقه آخر خوب بازی نکرد و آقای نکونام و هاشمی نسب خیلی پیاز داغشو زیاد کردن و اونا برا تیم های دوم و چهار بازی میکردن و اصلا ورزشگاهی که این همه مجهز هست کیف خوبی نداشت منظورم کیفیت فیلم برداری رو میگم
  • کیسه افکن IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اولآ من نمی دونم یحیی مگه بازی تیم‌های مقابل را آنالیز نمیکنه وقتی میدونه سیستم نکونام کثیف ودفاع اتوبوسی هست باید بازیکنای تیم شو توجیه کند و با برنامه و حمله های ترکیبی برا گل زدن برنامه داشته باشد و مواظب باشد ضد حمله نخورد و به فکر یک مدافع چپ باشید علی نعمتی تو پوشش تورس تعلل کرد وضمنآ وقتی یک تیم یک بازیکن تازه وارد خارجی میاره باید برا اولین بار مواظبش بود خلاصه اگه پرسپولیس رو برنامه حمله می‌کرد بازی را می‌برد فولاد دوتا حمله خطرناک داشت یکیش و گل کرد ضمنآ در مقابل تیمهایی که از بالا پرس می‌کنند سپس میرن تو لاک دفاعی بهترین حربه شوتهای پشت هیجده قدم است همچنین سانترهای اورلی با ارتفاع کوتاه که تو قطع توپ وتبدیل به گل کردن دیاباته تبحر دارد ولی آیا از این توپها فرستادیم خیر ضمنآ از الان باید کم کم عیسی الکثیر که یک مهاجم تمام کننده است بازی کند تا بتونه ماشین گلزنیشو روشن کند وهمچنین تیم‌های پشت دفاع نقشه ای که قلعه نوعی بر علیه فولاد بکار برد و برنده شد
  • اسلیم IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    هرچی محمود فکری بگه
  • زیگزاگ IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    فقط یه نفر اصرار به عقد قرارداد با دیاباته رو داشت درحالیکه یحیا راضی نبود. اما چون پست اون بالاتر بود به هدفش رسید. اگر یحیا قاطع بود و نگران قرارداد خودش نبود، زیر بار این حرف زور نمیرفت. مطمئن باشید یه پولی جابجا شد.
  • شهرام IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    چرا جنبه باختن رو ندارید
  • علی رضا PL ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    سلام بر همه عاشقان پرس پلیس بهروز سلطانی تو فقط عین مداد دراز بودی نه دروازه‌بان از یحیی آقا یحیی ایراد میگیری به جای هم دلی باخت مال فوتبال اگه داوری بد عمدی نباشه پنالتی رو عمدی نگرفته باشه امسال هم قهرمانیم نکونام مال این هفته نیستی برو هفته دیگه بیا ضد فوتبال بازی کردی با آجان کشی نابرنده شدی پرس پلیسم آرزوست 💓 💓 💓 💓 💓 💓
  • علی رضا PL ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    سلام بر همه عاشقان پرس پلیس بهروز سلطانی تو فقط عین مداد دراز بودی نه دروازه‌بان از یحیی آقا یحیی ایراد میگیری به جای هم دلی باخت مال فوتبال اگه داوری بد عمدی نباشه پنالتی رو عمدی نگرفته باشه امسال هم قهرمانیم نکونام مال این هفته نیستی برو هفته دیگه بیا ضد فوتبال بازی کردی با آجان کشی نابرنده شدی پرس پلیسم آرزوست 💓 💓 💓 💓 💓 💓
  • علی رضا PL ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    سلام بر همه عاشقان پرس پلیس بهروز سلطانی تو فقط عین مداد دراز بودی نه دروازه‌بان از یحیی آقا یحیی ایراد میگیری به جای هم دلی باخت مال فوتبال اگه داوری بد عمدی نباشه پنالتی رو عمدی نگرفته باشه امسال هم قهرمانیم نکونام مال این هفته نیستی برو هفته دیگه بیا ضد فوتبال بازی کردی با آجان کشی نابرنده شدی پرس پلیسم آرزوست 💓 💓 💓 💓 💓 💓

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی