نیمکت ذخیره‌ها باید جمع شود/ به زودی در فوتبال ایران کشته می‌دهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته داوران که چند روز پیش پیشنهاد داده بود دستمزد داورها در لیگ برتر به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند، ساعاتی پیش نیز یک پیشنهاد برای کاهش تنش‌ها کنار زمین ارائه کرد.

بازی دیروزی پرسپولیس برابر فولاد با جنجال و حواشی زیادی به پیان رسید. بعد از این اتفاقات علی خسروی در یک پست مدعی شد که حذف نیمکت ذخیره‌ها تنها راه پایان دادن به تنش‌هایی است که کنار زمین رخ می‌دهد. او تاکید کرد که در غیر این صورت باید شاهد اتفاقات بدتری هم باشیم.

این عضو کمیته داوران که چند روز پیش پیشنهاد داده بود دستمزد داورها در لیگ برتر به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند، ساعاتی پیش نیز یک پیشنهاد برای کاهش تنش‌ها کنار زمین ارائه کرد.

خسروی در این پست که ادبیات آن به سبک تمام پست‌های قبلی او خودمانی و محاوره‌ای بود، پیشنهاد داد که نیمکت ذخیره‌ها باید یک طبق بالاتر رفته و از کنار زمین حذف شود. او در بخشی از این پست نوشت: برادر من تو ایران نیمکت ذخیره تعبیه شده  کنار زمین جواب نمیده. مثل لیگ برتر جزیره، محل اسکان  عوامل روی نیمکت (بازیکن، کمک مربی، بدنساز، ماساژور، تدارکات و بقیه) باید بره یک طبقه بالا به‌طوری‌که ورود به زمین بهتر کنترل شود. همان سرمربی و مدیر تیم داخل محوطه فنی کفایت می‌کند.

او با تاکید به اینکه تا کسی کشته نشده باید فکری به حال این موضوع کرد، افزود: از جام جهانی که چیزی نیاموختیم. لااقل از فوتبال جزیره (انگلیس)، بوندس لیگا، کالچو و لالیگا بیاموزیم. بسم الله تا کسی کشته نشده. از ما وصیت و نصیحت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • همینطوری IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    با اینکه خودشم در دوران داوریش کم درگیری و دعوا درست نکرد و وقتی هم میکروفن گیر می اورد دیگه باید به زور جداش میکردند اما پیشنهادش در این مورد بد نیست!😂😂😂
  • k IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    کاملا درسته لطفا کاری کنید به غیر از سرمربی و مدیر بقیه عوامل در کنار زمین نباشند از فوتبال خیری ندیدیم تربیت فرزندانمان را نیز دچار مشکل کرده اند
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اتفاقا حرف درست ومنطقی زده شده،چونکه از گروه مربیان هوچی هرکاری بر می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی