۹
مقصد اول مهاجم پرسپولیسی در اروپا مشخص شد/ ملی پوش ایران مقابل ستاره‌های سابق بارسلونا و منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریم انصاری‌فرد ستاره سابق پرسپولیس تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.

کریم انصاری فرد بعد از سال‌ها بازی در لیگ یونان و پوشیدن پیراهن باشگاه‌هایی نظیر پانیونیوس، المپیاکوس و آ.ا.ک آتن سرانجام تصمیم گرفت در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به قبرس برود و پیراهن اومونیا را بر تن کند. آن هم در شرایطی که چند تیم مدعی لیگ ایران دنبال جذب او بودند اما مهاجم ۳۲ ساله تیم ملی ایران ترجیح داد به تمام آنها جواب منفی بدهد و همچنان در اروپا بماند. جایی که نزدیک یونان است و می‌تواند انصاری‌فرد را کنار خانواده‌اش نگه دارد.

کریم از وقتی به ترکیب اومونیا اضافه شده در قریب به اتفاق مسابقات در ترکیب اصلی قرار گرفته است. او یک گل حساس در لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند و البته دو بار هم در لیگ قبرس موفق شده دروازه رقبا را باز کند. این در شرایطی است که انصاری‌فرد ۱۷ بار در ترکیب اومونیا قرار گرفته و در این مدت ۱۰۸۷ دقیقه هم در زمین حضور داشته است.

انصاری‌فرد که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز یکی از بازیکنان تیم ملی بود و برای سومین بار حضور در این تورنمنت مهم را تجربه کرد، این هفته باید در یک بازی حساس به میدان برود. اومونیا که از ۲۰ بازی خود ۳۴ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول قرار دارد، به میهمانی پافوس می‌رود. تیمی که ۴۴ امتیاز دارد و جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. برای اینکه اومونیا بخت صعود به رقابت‌های اروپایی را از دست ندهد، روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده و امتیاز آن از نان شب برای تیم انصاری‌فرد واجب‌تر است.

روی نیمکت پافوس یک چهره معروف می‌نشیند. هنینگ‌برگ، مدافع وسط و سابق منچستریونایتد و تیم ملی نروژ که سال‌ها زیر نظر الکس فرگوسن بازی کرد و یکی از بازیکنان کلیدی شیاطین سرخ بود. او به بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد و تیم ملی نروژ هم رسید و البته در دوران مربیگری هم حضور در تیم‌های مختلفی را تجربه کرد تا اینکه به نیمکت پافوس رسید. او هدایت بلکبرن، لژیا ورشو، فرهاور، استابک و همین اومونیا نیکوزیا را بر عهده داشته و از ابتدای فصل هم روی نیمکت پافوس نشسته است.

به جز هنینگ‌برگ، یک چهره دیگر این بار در ترکیب پافوس حضور دارد. اویر، دروازه‌بان سابق بارسلونا که بیشتر روی نیمکت این تیم حضور داشت و بازی‌های کمی برای بلوگرانا انجام داد. او در زمان مربیگری پپ گواردیولا در سارلرونا حضور داشت و بعدها هم درون دروازه سوسیه‌داد، لوانته، گرانادا و اسپانیول قرار گرفت. جالب اینکه او فصل قبل هم در لالیگا به میدان رفت و حالا در قبرس باید مقابل کریم انصاری‌فرد بایستد و اجازه گلزنی به او ندهد.

کریم اما در ۳۲ سالگی به دنبال تثبیت جایگاه خود در اومونیا و لیگ قبرس است. او هرگز علاقه‌ای به بازی در لیگ ایران ندارد و البته مشتاق است بتواند بار دیگر به یونان برگردد و برای تیمی در این کشور به میدان برود. اتفاقی که وقوع آن ارتباط مستقیمی با درخشش انصاری‌فرد در اومونیا دارد. مهاجم تیم ملی ایران همچنان در یونان بازار کار دارد و بعید نیست در صورت حضوری موفق در ترکیب اومونیا، او پایان فصل به سرزمین فلاسفه برگردد و این بار کنار خانواده‌اش به فوتبال ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مجید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    رونالدو با آن عظمت از فرانسه آمد ، توکه عددی نیستی با 40 سال سن ... جان من بیا !!!
    • ناشناس IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      چی میگی برا خودت؟😂😂 حالت خوشه؟
  • اااا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    بهتر. بهتره دیگه از فوتبال خداحافظی کنه
  • کامران IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    کریم بازیکن و تمام کننده ای درجه ی یک هستش. فرصت حضور بهش میدادن الان دومین گلزن ملی بود. با اخلاق و متین و بی حاشیه
  • قیطور IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    تیمهای ایران و هواداران هم زیاد علاقه ببازیکن سن بالا ندارند
  • سعید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    توهین نکنین کریم انصاری فرد بازیکن خوش اخلاق و حرفه ای تیم ایران هستش
  • اردبیل IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    قطب فوتبال اردبیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی