نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴ گل به ملوان ساپینتو را خوش اخلاق کرد/ خطر اخراج از بیخ گوش قایدی گذشت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی در حال بازگشت به روزهای خوب خود است و این اتفاق به طور حتم برای استقلال خاطرات خوبی را رقم خواهد زد.

مهدی قایدی بعد از هفته ها که در ایجاد موقعیت گل و گلزنی ناکام بود، در بازی با تراکتور که حساسیت بسیار بالایی برای استقلالی ها داشت، ۲ پنالتی گرفت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را با برد دو بر یک عوض کند و در بازی با ملوان هم او گره کور بازی را باز کرد.

استقلال بعد از دو باخت متوالی و عقب افتادن ۸ امتیاز از پرسپولیس در برابر ملوان صف آرایی کرد و استرس نتیجه گیری از همان ابتدای بازی در چهره شاگردان ریکاردو ساپینتو مشهود بود تا اینکه پیش از سوت پایان نیمه اول از سوی داور حرکت مهدی قایدی از سمت چپ و پاس روی به جلوی او برای امیر ارسلان مطهری، پدرام قاضی پور مدافع چپ ملوان را به اشتباه وا داشت و او دروازه خودی را باز کرد. در ادامه محمد محبی یک گل زد تا استقلال نیمه نخست با برتری دو بر صفر به رختکن برود.

مهدی قایدی اما دوست داشت در نیمه دوم گلزنی کند. او در یک موقعیت تک به تک می توانست، به این مهم برسد اما توپش از فاصله چند میلی متری از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت و در ادامه تعویض شد. اتفاقی که باب میل او نبود و هنگام خروج از زمین بارها به کادر فنی گفت که همچنان توان دارد و دوست دارد در زمین بماند. ریکاردو ساپینتو بعد از خروج مهدی قایدی از زمین او را در آغوش گرفت و از او به خاطر این حس که دوست دارد، در زمین باقی بماند و به استقلال کمک کند، تشکر کرد. کادر فنی استقلال اعتراض مهدی قایدی را جدی نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    گدایی از داور با جنجال .والا قدیم هم سائلین بهتر التماس میکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی