نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| رکوردشکنی بزرگ ورزش با نقش آفرینی سردار آزمون/ ولخرجی ستاره ایرانی در شهر و سالن مسابقه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته گذشته یک رکورد شکنی بزرگ و جذاب در ورزش ایران رخ داد.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان ایران آخرین روزهای خود را پشت سر می گذارد. مسابقاتی که روز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی پیگیری شد و دو تیم توانستند نیمی از راه صعود به فینال را طی کنند.

در یکی از بازی ها پیکان موفق شد به‌ راحتی هر چه تمام‌تر ذوب آهن را شکست دهد تا مدعی شماره یک عنوان قهرمانی در آستانه صعود به فینال لیگ برتر والیبال قرار بگیرد.

اما در دیگر بازی امروز سریک در سالن المپیک گنبد میزبان سایپا بود و در حالی که تصور می‌شد تیم تحت مالکیت سردار آزمون شانس بالایی برای پیروزی داشته باشد، نهایتا آن‌ها یک باخت غیرمنتظره را متحمل شدند تا کارشان برای فینالیست شدن بسیار دشوار شود.

سریک نام اسب مورد علاقه سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران است. آزمون، سال پیش با این نام، تیمی را در لیگ دسته یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ برتر برسد. این بازیکن سال پیش حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت؛ گفته می‌شود بازیکنان این تیم جزو معدود بازیکنان حاضر در لیگ یک بودند که دستمزد می‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس خود، سردار به آنها سکه و پاداش داده بود.

عکس| رکوردشکنی بزرگ ورزش با نقش آفرینی سردار آزمون/ ولخرجی ستاره ایرانی در شهر و سالن مسابقه

این حمایت‌ها در لیگ برتر هم ادامه داشته است و بعد از پیروزی های سریک در لیگ والیبال زنان نیز حمایت‌های ستاره تیم ملی ایران ادامه دار بوده است. سردار آزمون حمایت خود را از تیم تحت مالکیت خود نشان داده و به اعضای این تیم بابت این بردها پاداش داده است؛ اتفاقی که قطعاً در ادامه فصل و در صورت قهرمانی سریک به شکل ویژه‌تری شاهد آن خواهیم بود.

یکی دیگر از نکات مهم درباره تیم والیبال سریک به جو فوق‌العاده ای مربوط می‌شود که این تیم در گنبد و بین بانوان این شهر به وجود آورده است. تا جایی که این هفته حدود سه هزار هوادار خانم در سالن المپیک گنبد بازی سریک مقابل سایپا را از نزدیک تماشا کردند تا رکورد تماشاچی در والیبال زنان شکسته شود.

حالا اینجا به چند نکته ویژه درباره این رکوردشکنی بزرگ در ورزش زنان ایران اشاره می‌کنیم.

*سریک برای اولین فصل در لیگ برتر والیبال زنان حضور دارد و با توجه به این مسئله این حجم از علاقمند به این تیم از نکات جالب توجه محسوب می‌شود. 

*در این فصل گنبد نیز با سریک همراه بوده و تبلیغات خیابان های این شهر نیز مردم این منطقه را بیش از پیش با تیم تحت مالکیت سردار آزمون آشنا کرده است. 

*برای دیدار با سایپا تبلیغات گسترده تری در شهر گنبد وجود داشته که به نوعی بی‌سابقه بوده است. 

*١٠ جایزه پنج میلیونی توسط سردار آزمون در نظر گرفته شد تا به قید قرعه به هوادارانی که برای بازی با سایپا به سالن المپیک گنبد می‌آیند، اهدا شود. 

*برای این بازی بلیت فروشی انجام نشده و حضور تماشاگران به شکل رایگان بوده است. 

*به جز سه هزار تماشاگری که در سالن گنبد حاضر بودند، ۵٠٠ نفر هم بیرون ماندند و با توجه به تکمیل ظرفیت اجازه حضور در سالن را پیدا نکردند. 

عکس| رکوردشکنی بزرگ ورزش با نقش آفرینی سردار آزمون/ ولخرجی ستاره ایرانی در شهر و سالن مسابقه

۵۰۰ نفری که اجازه حضور در سالن را پیدا نکردند به قدری ناراحت بودند که انگار سال‌ها برای حمایت از سریک به استادیوم می‌آمدند؛ موضوعی که نشان از محبوبیت عجیب والیبال در این شهر دارد.

*هر جا که ممکن بوده تماشاگر نشسته و در واقع می توان برای این بازی از جمله معروف "جای سوزن انداختن هم در سالن نبود" استفاده کرد.

*بعد از هر امتیاز سریک سالن تا مرز انفجار رفته و جو بی‌سابقه‌ای در والیبال زنان رقم خورده است.

*حضور چند ستاره ملی‌پوش باعث شده بود که دختران جوان گنبدی با اشتیاقی وصف نشدنی آن ها را تشویق کنند.  

*بعد از این بازی و استقبال پر شور سیل علاقمندی خانواده‌های گنبدی برای فرستادن دخترانشان به سمت والیبال صدچندان شده است. 

*و در آخر جالب است بدانید حالا فضای گنبد به شکلی شده که مردم این شهر بیشتر از پیگیری تیم مردان یعنی شهرداری، پیگیر اوضاع سریک هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بابک IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    ورزش خرج داره بدون پول هیچ ورزشی هیچ تیمی به جایی ننیرسه
  • اسد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    این پولها را دولت باید برای جوانها خرج کنه که بجای افتادن در دام اعتیاد به دنبال ورزش برن نه سردار ازمون
    • ایرانی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      ببین چند ماه دیگه چه گند کاری‌ها که از همین تیم شریک به گوش برسد،
  • علی اکبر IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    دم سردار گرم..البته گنبد از قدیم خواستگاه والیبال و بوکس بوده...مخصوصا ترکمنها... حتی توی عروسیهاشون هم این ورزش انجام میدن...البته جدای از اسب دوانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی