نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس| انتقام ۳ پرسپولیسی از تیم گل‌محمدی/ ضربه‌ای که سرخ ها از خودی‌ها خوردند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن فولاد که فصل گذشته پیراهن پرسپولیس را برتن داشتند، تلاش زیادی برای پیروزی تیم جواد نکونام انجام دادند.

ارسال تماشایی احسان پهلوان، زمینه‌ساز گلی شد که یکی از مهمترین پیروزی‌های این فصل شاگردان جواد نکونام را رقم زد و آنها را به سمت بالای جدول هدایت کرد. پهلوان که دو فصل قابل قبول را در پرسپولیس سپری کرده بود اما در این تیم بیشتر نقش یک وینگر تلاشگر را داشت و کمتر در قامت گلساز ظاهر می‌شود و حالا این پاس گل ارزش‌های او را بیشتر هم نمایان کرد.

عکس| انتقام ۳ پرسپولیسی از تیم گل‌محمدی/ ضربه‌ای که سرخ ها از خودی‌ها خوردند

به جز او، مدافعان چپ و راست فولاد هم بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس بودند. سعید آقایی و مهدی شیری که شاگرد یحیی هم بودند، در این بازی تلاش زیادی انجام دادند تا وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی ترابی و محمد عمری را مهار کنند و اجازه کارهای ترکیبی و ارسالهای خطرناک را به آنها ندهند؛ ماموریتی که تا حدی در آن موفق بودند.

عکس| انتقام ۳ پرسپولیسی از تیم گل‌محمدی/ ضربه‌ای که سرخ ها از خودی‌ها خوردند

پهلوان و آقایی که در ابتدای فصل به فولاد پیوستند، انگیزه زیادی برای این بازی داشتند اما شاید باانگیزه‌ترین بازیکن میدان، مهدی شیری بود که سال پیش در چنین روزهایی توسط یحیی کنار گذاشته شد و حالا می‌خواست در جدال رودررو خود را به یحیی ثابت کند. نکته جالب اینکه اتفاقا عامل جدایی شیری یک اخراج در بازی سوپرجام برابر همین تیم فولاد بود.

عکس| انتقام ۳ پرسپولیسی از تیم گل‌محمدی/ ضربه‌ای که سرخ ها از خودی‌ها خوردند

علاوه بر این نفرات، ساسان انصاری هم دیگر بازیکنی بود که باسابقه حضور در پرسپولیس، پای به زمین گذاشت و مثل همیشه، انگیزه زیادی برابر این تیم داشت. بازی پرسپولیس همیشه دیدار خاصی برای ساسان بوده و باتوجه به شکل جدایی او از تیم برانکو، انصاری همیشه انگیزه زیادی داشته تا مقابل پرسپولیس بدرخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضاج IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    گل محمدی مربی است که در چنین شرایطی همیشه هنگ و مه و مات است .دقیقه ی ۷۹ تعویض کردن اونم در مقابل تیمی که خودش ۸۰دقیقه از وقت فوتبال را گلر و بازیکنانش در حال غلط زدن رو زمین هستند چه معنی میدهد!عالیشاه و ترابی در بازی با فولاد در ۹۰دقیقه چه میکردند که باید در زمین میماندند!وقتی عمری رو بستند و نمیتواند رد شود چه اصراری به دریبلهای بیخودی چند نفری دارد و با لو دادن توپ دوباره و ده باره همان کار را تکرار کردن . یحیی دقیقا تاکتیک نکونام را میدانست اینکه اگر شد یه گل بزنند و تا وقتی داور سوت پایان را میزند فقط وقت کشی نوبتی و دفاع مطلق اتوبوسی به اضافه ی کادری که با تمام افراد کارکنان باشگاه و حتی توپ جمع کنها به داد و قال و هوار کشیدن به سر داوران مشغولند .اما با اینحال بازهم دقیقا جوری تیم را ارنج کرد و از بازیکنان بازی گرفت که دلخواه نکونام و تیمش بود.اما جالبیش به اینه که گل محمدی اگر صد بار هم از این سوراخ گزیده شود دوباره سربزنگاه همان کار را تکرار میکند.مربی که با بازیکنانش تعارف و رودربایستی دارد و جرات تعویض و یا در ارنج نگذاشتنشان را ندارد عاقبتش همین است.باخت بچنین تیمی!
  • ع ق QA ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اصلا فوتبالی باخت پرسپولیس می تونه شوک برای شروع مجدد باشه مسائل غیر اخلاقی و غیر فوتبالی فولادیها مثل بازیهای اصفهان و تبریز زشته و شرم اوره ولی از هاشمی نسب و نکونام عجیب نیست
  • احمدرضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    هیچ انتقامی از این سه نفر نبود،فقط سرصدا و کولی بازی نکونام و دستیاراش کنار زمین بود،شیری که فقط اوت دستی می انداخت بقیه هم فقط بودند،فقط حیف فوتبال ناب و تکنیکی خوزستان که ذره ای دیده نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی