نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کاپیتان سابق استقلال از تیم‌های بزرگ دور شده است/ وریا غفوری کجا می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری که از سوی باشگاه فولاد و جواد نکونام در لیست مازاد قرار گرفت، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود.

کاپیتان سابق استقلال در فولاد روزهای خوبی را سپری نکرد و بدون گل و پاس گل از این تیم جدا شد اما حالا بازیکن آزاد است و می‌تواند به تیمی‌برود که لیستش جای خالی داشته باشد. آن چه مسلم است وریا از تیمهای بزرگ و مطرح تا حد زیادی دور شده و باید دید می‌تواند طی روزهای آینده با تیمی لیگ برتری قرارداد ببندد یا نه؟ خیلی ها می‌گویند نکونام با هیچ کس تعارف ندارد و از نظر فنی دیگر نیازی به وریا نداشت اما بهرحال این بازیکن هنوز شانس دارد که در لیگ برتر فوتبال ایران به فعالیت خود ادامه بدهد.

وریا تا چند سال قبل که جوان تر بود جزو گران‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد ولی بهرحال باید بپذیرد که از این پس در تیمهای کوچکتر بازی کند . به نظر می‌رسد او حداقل تا پایان این فصل فوتبال بازی کند هرچند که شایعه خداحافظی اش از فوتبال هم به گوش می‌رسد. شایعه ای که خودش آن را تائید نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمیتا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    شاید از تیم های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس دور باشد ولی به عضویت دائم تیمی به ۸۵ میلیون ایرانی در آمده است
    • ع ق QA ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      ههههه ۸۵ ملیون ایرانی که از او و امثالش متنفرند در ثانی استقلال و فولاد که بزرگ نیستند تیم کوتوله هایی مثل فتح الله زاده مظلومی نکونام و علوی بزرگ چیه ؟
    • آرمیتا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      من نگفتم فولاد تیم بزرگی ولی استقلال و پرسپولیس تیم بزرگی هستند ولی من معتقدم آقای گلمحمدی و دایی و کریمی و وریا انسان های بزرگی هستند و بدون تعصب بتشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی