استقلال – مس کرمان؛ روزی که سرمربی تیم ملی هو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته سوم رقابت های این فصل بود که هواداران استقلال سرمربی تیم ملی کشورمان را هو کردند.

تیم استقلال در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر مهمان تیم مس کرمان است، مسابقه‌ای که در واقع جدال برگشت این دو تیم در فصل جاری محسوب می‌شود.

مسابقه رفت آنها در ورزشگاه  آزادی به لحاظ فنی خیلی جذاب نبود و در نهایت با تک گل کوین یامگا به نفع آبی‌پوشان پایان یافت. اما این دیدار حاشیه های جالبی داشت. در مسابقه رفت استقلال با مس کرمان، بانوان استقلالی برای اولین بار توانستند مسابقه تیم محبوبشان را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کنند و استقبال خیلی خوبی هم از آن به عمل آوردند.

همچنین گروهی از هواداران استقلال نیز به محض دیدن دراگان اسکوچیچ که آن زمان هنوز سرمربی ایران بود ، به شدت علیه او موضع گرفتند تا ضمن هو کردن وی ، کارلوس کی روش را تشویق کنند. در واقع اسکوچیچ از همانجا فهمید که بخش قابل ملاحظه‌ای از جامعه هواداران در فوتبال ایران او را قبول ندارند. او کمتر از از سه هفته بعد نیز برکنار شد تا  دوباره کارلوس کی‌روش هدایت ایران را برعهده بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    اونایی که اسکوچیچ رو هو کردن الان فهمیدن که چه کار زشتی کردن سرمربی که تیم رو بدون سکته دادن این و اون بعنوان تیم اول آسیا برد جام جهانی بجای اینکه تشویق بشه باید هو بشه ؟ شش گل از انگلیس و باخت به آمریکا دستآورد کی روش پرست ها و نتیجه ی شکستن دل اسکوچیچ با شخصیت و صبور و دوست داشتنی ، بعد اون هو کردن اون خانمها تا بحال پاشون به آزادی باز نشده ، همیشه مواظب رفتارمون باشیم تا در گذر زمان برامون شرمندگی نیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی