مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای جهان در کشور رونالدو/ پیرمرد افسانه‌ای دست‌بردار نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کازویوشی میورا، اسطوره فوتبال ژاپن و مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا، قراردادی جدید را این بار در پرتغال منعقد کرد.

کازویوشی میورا بدون شک یک اسطوره در فوتبال جهان است. او متولد ۲۶ فوریه ۱۹۶۷ است و اندکی پیش از ۵۶سالگی، باسابقه‌ترین فوتبالیست جهان محسوب می‌گردد و به بازی خود در پرتغال ادامه خواهد داد. او پس از ۱۶ سال حضور در یوکوهاما اف سی، در لیگ برتر ژاپن و پس از حضور در سوزوکا پوینت گترز در دسته چهارم، به کار خود در دسته دوم پرتغال ادامه خواهد داد و در آنجا نماینده اولیوایرنسه خواهد بود.

طبق تصاویر منتشرشده توسط مطبوعات محلی، کازویوشی میورا، مهاجم ژاپنی که با ۵۵ سال مسن‌ترین بازیکن جهان محسوب می‌شود، این جمعه وارد پرتغال شد و امروز توسط تیم پرتغالی معارفه خواهد شد و در آنجا بازی خواهد کرد. باشگاهی که عمده سهام آن توسط یک گروه اقتصادی ژاپنی خریداری شده است.

بنابراین، این مهاجم به حرفه طولانی خود ادامه می‌دهد. حرفه‌ای که در اوایل دهه هشتاد آغاز شد، اما نه در زادگاهش ژاپن، بلکه در فوتبال برزیل. میورا قبل از بازگشت به ژاپن برای پوشیدن پیراهن کاوازاکی وردی، کیوتو سانگا، ویسل کوبه و یوکوهاما، نماینده باشگاه‌های مطرحی مانند سانتوس و پالمیراس بود.

مسن‌ترین فوتبالیست حرفه ای جهان در کشور رونالدو/ پیرمرد افسانه‌ای دست‌بردار نیست!

میورا به طور متناوب فوتبال ژاپن را با حضور کوتاه مدت در تیم‌های جنوا، دینامو زاگرب و سیدنی اف‌سی استرالیا ترک کرده است. او ۹۱ بار برای تیم ملی کشورش بازی کرد و ۵۱ گل به ثمر رساند و در سال ۱۹۹۲ قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. او هرگز در جام جهانی فوتبال با لباس آبی‌رنگ سامورایی بازی نکرده است، اما در جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۲ بازی کرده است.

کارنامه او همچنین شامل ۴ عنوان لیگ و ۴ جام حذفی ژاپن با کاوازاکی وردی (اکنون توکیو وردی)، یک لیگ کرواسی با کرواسی زاگرب (دینامو زاگرب فعلی) و بسیاری از عناوین دیگر است. کازو اکنون به اولیوایرنسه می‌پیوندد؛ تیمی که در حال حاضر جایگاه یازدهم را در دسته دوم پرتغال دارد. سرمربی این تیم، فابیو پریرا، اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره احتمال جذب میورا اظهار نظر کرده و گفته است که با او مانند یک بازیکن ۲۰ساله رفتار خواهد شد.

کازویوشی میورا رکورد فیفا را به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ که در یک مسابقه رسمی بازی کرده است، دارد. مهاجمی که به بازی برای اولیوایرنسه در دسته دوم پرتغال ادامه خواهد داد، همچنین منبع الهام برای خلق یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های انیمه معروف فوتبالیست‌ها بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی