سرمربی مشهور خارجی نزدیک به تیم ملی ایران/ قیمت خوب این سرمربی فدراسیون را راضی می‌کند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی رسانه‌های مصری، هکتور کوپر را یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران دانستند.

طبق ادعای رسانه‌های مصری، هکتور کوپر آرژانتینی، سرمربی سرشناس سابق تیم اینتر میلان و تیم‌های ملی مصر، ازبکستان و کنگو برای حضور در قاره آسیا و یا آفریقا برای کار در تیم‌های ملی پیشنهاداتی داشته و به آن فکر می‌کند.

خبرگزاری «اعوان مصر» خبر داده است، کوپر ترجیح می‌دهد در یکی از تیم‌های ملی ایران و یا غنا کار کند. چرا که او پیشنهاد کار در تیم الزمالک مصر را داشته اما می‌خواهد در رده ملی فعالیت داشته باشد.

طبق اخبار به دست آمده، کوپر یکی از گزینه‌های تیم ملی تونس برای سرمربیگری بود، اما آن‌ها با جلال قادری تمدید کردند و کار خود را در آینده با سرمربی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه خواهند داد.

کوپر پس از ترک نیمکت تیم ملی مصر، در تیم‌های ملی ازبکستان و کنگو مشغول به کار شد و نتایج متوسطی کسب کرد. این مربی آرژانتینی، تیم ملی مصر را در سال ۲۰۱۷ به فینال جام ملت‌های آفریقا رساند اما در آنجا مقابل کامرون شکست خورد و نایب قهرمان شد. اما فراعنه همراه با کوپر پس از ۲۸ سال در سال ۲۰۱۸ به جام جهانی صعود کردند.

رسانه‌های مصری، در حالی کوپر را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران معرفی می‌کنند که فدراسیون فوتبال تا به امروز از هیچ گزینه قطعی‌ای برای نیمکت تیم ملی نام نبرده است و حتی مهدی تاج، در حاشیه مجمع امروز فدراسیون فوتبال، انتخاب سرمربی را یکی از اولویت‌های خود دانست اما اشاره‌ای به جزییات نداشت. با این حال مطرح شدن نام‌هایی مثل هکتور کوپر آرژانتینی بیشتر گمانه‌زنی است و باید دید نظر نهایی اعضای هیئت رئیسه چه خواهد بود.

آنطور که از شواهد و گفته‌ها پیداست، مربی ایرانی در کنار کارلوس کی‌روش گزینه‌های نزدیک‌تری به نیمکت تیم ملی هستند، اما مربیانی مثل کوپر هم‌ با توجه به در دسترس بودن آن و هم‌چنین قیمت معقولی که در بازار دارد، می‌تواند یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال ایران برای بررسی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بهرام IT ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    این دیگه کی هست بابا،مربی ازبکسنان و کنگو؟؟اگه قرار به اینها باشه همون مربی داخلی بهتر هست.این تاج دوباره دنبال اختراع و اکتشافات عجیب و غریب مدل ویلموتسی میگرده و اصلا معلوم نیست برنامه چی هست؟؟؟
  • پدرام CA ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    رئیس اسبق فدراسیون پرتغال وقتی انتخاب شد و کیروش رو کرد سرمربی، بعد از حذف پرتغال از مقدماتی ج ج بهش یک فرصت دادند و وقتی چند سال بعد کیروش رو برگردوند (و البته کیروش دوباره گند رد!) با لغت طرف رو از فدراسیون انداختند بیرون. تو ایران اما، تاج بعد از اینهمه خرابکاری داره هر روز طلبکار تر هم میشه! الان هم هی داره زمان میخره بلکه این جو ضد کیروش رد شه و طرف رو برگردونه. وگرنه اگر مربی خوب بخوان کالدرون هم قیمتش خوبه هم اشناست به فوتبال ایران و اسیا. هم ادم سالمیه.
  • صمید نیاکانی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    مربی خوبیست
  • سید IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    فقط هروه رنار
  • ناشناس IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    بستگی به رضایت تاج داره ببینه چقدر براش میفته اول با تاج صحبت بشه بهتره نظردیگران مهم نیست
  • عبدالله IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    هردم ازاین باغی بری می رسد
  • عبدالله IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    مربیان قدیمی و مسن آیا میتونه تیمی را تمرین بده واقعا نمیدونم چرا گزینه های جوان به مذاق تاج نمیاد؟
  • شهروند US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    قیمت خوب یعنی چه ؟ کدام مربی کدام جام را بدست شما دادن این آقا مسن بده ... مرحله اول حذف بشید راضی به قیمت مربی هستید .‌
  • ناصر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    دایییییبیبببب را برگردانید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی