نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
گران‌قیمت‌ترین تصویری که از تمرین استقلال منتشر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار اخبار تایید نشده از باشگاه استقلال درباره بازیکنان گرانقیمت این فصل استقلال مشخص می کند هزینه زیادی برای یارگیری در فصل نقل و انتقالات تابستانی این تیم انجام شده است.

دو تن از بازیکنان گرانقیمت این فصل استقلال بدون شک خارجی های آبی پوشان یعنی رافایل سیلوا و کوین یامگا هستند. بازیکنانی که در روزهای اخیر با افزایش قیمت ارز در کشورمان قراردادهایشان برای مدیران باشگاه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. چراکه حالا برای پرداخت دستمزدشان باید به جای دلار ۳۶ هزار تومانی (یک ماه پیش) باید دلار ۴۴ هزار تومانی تهیه کنند.

سیلوا - یامگا

با این وجود نگاهی به صفحه استقلال در سایت ترانسفر مارکت مشخص میکند سیلوا با ۹۰۰ و یامگا با ۸۵۰هزار یورو جمعاً با یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو  گرانقیمت ترین زوج (خارجی) فصل جاری تیم استقلال به شمار می روند. امروز و در حاشیه تمرین استقلال این دو بازیکن در یک قاب شکار دوربین باشگاه شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوب IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    از پول و حق این مردم بیچاره می بخشن راست میگن مثل باشگاهای خارجی شخصیشون.کنند بزار واسه خودشون هی غلط بکنند ا نوقت دنبال بازیکن ارزانترن تا گرانتر.همین باشگاهای دولتی پدر مردمو دراوردن با پول دولت و مردم زندگی میکنند واسه خودشون.پول یه بازیکن در سال به ۱۰۰ خانوار ایرانی بده باش بعترین زندگی میکنند هرخانواده ایرانی درسال ۶۰میلیون داشته باشه زندگی میکنند بازیکن داریم ۶ میلیارد گرفته خوب به ۱۰۰۰هزار خانوار بده زندگیشون روبراست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی