نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رونالدو - مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«رونالدو یا مسی؟» سؤالی است که سالیان سال یکی از مهم‌ترین پرسش‌های فوتبال بوده و هنوز هم هست.

اعتقادها در این باره متفاوت است، اما برخی اخیراً می‌گویند با توجه به انتخاب کریستیانو رونالدو و حضورش در النصر عربستان به نوعی او اعتراف کرده که سطحش پایین آمده، در حالی که لیونل مسی همچنان در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن می‌درخشد.

پیرز مورگان خبرنگار معروفی که با رونالدو رفاقت دارد درباره انتقال او به النصر صحبت کرده و دلیل جالبی برای برتری دوستش نسبت به لیونل مسی می‌آورد. مورگان در این مورد به نشریه «سان» گفت: «به لطف مصاحبه ما، رونالدو بزرگ‌ترین قرارداد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال را امضا کرد و اکنون در ۳۷ سالگی پردرآمدترین ورزشکار جهان است. او همچنین همان کاری را انجام می‌دهد که در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده است. این برای من برتری او نسبت به لیونل مسی است؛ این که خودش را در یک کشور جدید و لیگ جدید به چالش می‌کشد. به‌خصوص در زمانی که فوتبال در خاورمیانه واقعاً در حال پیشرفت است. همانطور که در جام‌جهانی قطر دیدیم مراکش به نیمه‌نهایی رسید و عربستان‌سعودی قهرمان جام‌جهانی یعنی آرژانتینِ مسی را شکست داد.»

گزارشی جالب درباره اولین هفته‌های حضور رونالدو در عربستان را بخوانید: جزئیاتی جالب درباره اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان؛ زندگی شاهانه و امنیتی در ریاض/ شبی ۱۴میلیارد تومان برای زندگی در این هتل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی واحدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ مسی برای بهترین بودن به تیم قوینیازداره اما رونالدو به توپ نیاز داره که هر بازیکن نزدیکی رو به تنهایی نابود کنه برای همین رونالدو بهترین
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    پیرس مورگان میگه مصاحبه ما باعثه قرارداد فلانه این جواب فشار هوادارای رونالدو هست که معتقدن (بنظرم بدرستی هم معتقدن) اون مصاحبه باعث شد اروپا برا رونالدو تموم شه،البته خوده کِریس هم میدونست عواقبو ولی تو رویاهاش قرار بود جام جهانی همه رو از انگشت به دهن کنه و بعد با سیل پیشنهادات وقتی تن هاخ و منچستر رو‌ ترک کنه که حسرتشو بخورن , این رویا تو بازیهای اول از حرکاتش (بعضا خودخواهیش)مشهود بود که میخاد توپو بهش بدن خودش بزنه ولی سانتوش به موقع نشوندش نیمکت اتیشش بخابه ،جلو مراکش هم مشخص بود اومده به تیم کمک کنه بره بالا و درخشش رو گذاشت برا فینال(یجورایی به سانتوش بگه فهمیده تا نیمه نهایی احتمالی فیکس باشه)که با اشک براش تموم شد ،رونالدو از مسی پایین تره نه بخاطر افتخارات کمتر ،بخاطر شخصیت خودمحور و مغرورش اخه یادش رفته فوتبال یازده نفرس فوتبال رونالدو متشکل از ده نفر بازیکنه که مراقب دروازه خودی هستن و باید وقتی توپو گرفتن بیارن نزدیک‌ خط دروازه حریف و بدنش به ستاره تا همه به اون نگاه کنن ،بقیه حاشیه و رونالدو متنه . این بده ...
  • کوهمره جروق IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    پنالدوی بی مصرف یا اون مسی جنایتکار.هیچکدوم خوب نیستن.هر دو به وسیله باد مافیا بزرگ شدن.
  • TAHA IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    نه داسلا اینطئوری نیست مسی بهترینه پسر رونالدو کیه بابا همه بخاطر خوشحالی بعد از گلش اون رو دوست دارن
  • کریستیان رونالدو IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    رونلدو
  • طرفدار رونالدو IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    بهترینو بهترین رونالدو هست حتا مقایسه هم اشتباهه مسی در مقابل رونالدو هیچ هیچ
  • کینگ مسییییییی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    کینگ مسیییییییی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی