نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
۱۰ |
۰
مهاجم پرسپولیس به توصیه اخلاقی فیفا پشت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته شکایت جدیدی را علیه باشگاه استقلال در فیفا ثبت کرده است.

باشگاه استقلال متوجه شده است که شکایت جدیدی علیه از سوی بازیکن سابق این باشگاه یعنی شیخ دیاباته در فیفا به ثبت رسیده است.  این در حالی است که استقلال پیش تر مدعی شده بود، بر اساس رای فیفا ۱۷۵ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کرده است و دیگر با او حسابی ندارد!

ماجرای شکایت جدید شیخ دیاباته از باشگاه استقلال نیز در نوع خود جالب است. در فصلی که بازی های لیگ برتر به خاطر کرونا دچار وقفه سه ماهه شد، فیفا به بازیکنان توصیه کرد، به خاطر کاهش در آمد باشگاه ها، قدری از دستمزد خود را کاهش دهند که خیلی از بازیکنان باشگاه ها این کار را انجام دادند و حتی در تیم هایی چون بایرن مونیخ بازیکنان حاضر شدند از بخشی از قرارداد خود چشم پوشی کنند.

اما شیخ دیاباته در فصل حضور در استقلال نسبت به این توصیه بی توجهی کرده است و از آنجایی که بازی های لیگ برتر در آن فصل دو سه ماه بیشتر طول کشید، خواهان دریافت دستمزد برای این دو سه ماه است! شیخ دیاباته در نامه ای که برای فیفا ارسال کرده اعلام کرد در ثبت درخواست خود مرتکب اشتباه شد و دو ماه بیش از مدت قرارداد در استقلال بازی کرده و باید این دو ماه حقوق را هم دریافت کند.

بعید به نظر می رسد فیفا به این شکایت شیخ دیاباته رسیدگی کند، به خصوص که فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد بازیکنان باید تا پایان بازی ها در اختیار باشگاه های خود باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مینا IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    پولکی بی مصرف
  • کیثه ی کثیف. IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    حالا مگه این پولها برای حاج فتل و کیثه رقمیه. خرجش برای حاج فتل یه تلفنه به بابا حمید تا صدبرابر این پول را دریافت کنه و بقول خودش بمب بترکونه. عجیبه که پرسپولیس هنوز حساب بلوکه شده در فیفا داره بعلت تحریمها ولی کیثه هر روز بعداز امدن حاج فتل ۲۰۰میلیارد ۲۰۰ میلیارد به عناوین مختلف از بابا حمید میگیره و معلوم هم نیست خرج کجاش میکنه!وقتی صدای اجر دربیاد از این همه حیف و میل دیگه حساب کنید فاجعه در چه حده.
    • علی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      نمیدنی 200تا200تا خرج کجاش میکنه واقعا!؟!؟ تنها که شدی بشین روش یکم فکر کن تا متوجه بشی جون دل
  • میثم IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    دیگه بازیکنی که بره باشگاه پیروزی پوریا ولی هم باشی اخلاق معرفتت از بین میره
  • ح م IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مسترلنگی مشکل تاج به خودش مربوطه مشکل پیروزیتان هم به خودش چه ربطی به کسی داره. شماسنگ ازآسمان بباره بخوره سردرباشگاهتون به تیم تاج وشوالیه عزیزربطش میدید.بعدش چراپول بیخودی به کسی بدهند برای این کاررئیس عزیزدوردونه ی فدراسیون جورهمه راکشیده ومیکشه.
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بدترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال که تازه هنوزازاتهام کم فروشی وبه مصدومیت زدن خودهم مبرانشده...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی