نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نگرانی پرسپولیس بابت داوری از آلومینیوم بیشتر است!/ شلوغ بازی در فوتبال ایران مُد شده.../ در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ابراهیم اسدی پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: این شکست مقابل فولاد خوزستان، یک تلنگر به موقع به پرسپولیس زد که در دیدارهای آینده بداند با تمام قوا و هوشمندانه مقابل حریفان قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک روز چهارشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. در همین ارتباط ابراهیم اسدی به خبرورزشی می‌گوید: قبل از آن که بخواهم در خصوص مسائل فنی این دیدار صحبت کنم باید بگویم واقعا از خواندن برخی اخبار و مصاحبه‌ها آدم متعجب می‌شود. هنوز بازی شروع نشده می‌بینیم باشگاه آلومینیوم نامه به فدراسیون زده و این موضوع یعنی ابراز نگرانی بابت داوری بازی با پرسپولیس رسانه ای شده است.

او ادامه می‌دهد: من در جایی خواندم مربی تیم آلومینیوم ضمن اعتراف به متضرر شدن پرسپولیس از داوری دیدار قبلی، باز ابراز نگرانی کرده است. این در حالی است که تیم پرسپولیس از ناحیه اشتباهات داوری بیشتر از آلومینیوم ضرر کرده و این صحبت‌ها جالب نیست. اینکه ما پیش از شروع هر مسابقه بیانیه بدهیم یا مصاحبه کنیم که داوری یک مسابقه را تحت تأثیر قرار دهیم خیلی برای فوتبال ما قشنگ و جالب نیست. این موضوع کار داوران را هم مشکل می‌کند و آنها را تحت فشار می‌گذارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین تصریح می‌کند: متاسفانه این روزها شلوغ بازی در فوتبال ایران مُد شده است. منظور من آلومینیوم یا باشگاه خاصی نیست بلکه این موضوع کل فوتبال ما را تحت شعاع قرارد داده است. اتفاقا من معتقدم آلومینیوم با مهدی رحمتی هم نتایج خوبی گرفته و هم تیم گردن کلفتی نشان داده است. روی صحبت من کل فوتبال ایران است که اغلب دوستان تصور می‌کنند راه نتیجه گرفتن شلوغ بازی است. این کارها به فوتبال ایران آسیب می‌زند و اجازه نمی‌دهد تیم‌ها و مربیان دنبال مسائل فنی باشند.

اسدی در خصوص مسائل فنی دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان نیز خاطرنشان می‌کند: این یک دیدار خاص و فوق العاده حساس بود. شاید پرسپولیس فکرش را نمی‌کرد چه چیزی در اهواز انتظارش را می‌کشد و شاید هم این بازی را یک بازی معمولی فرض کرده بود. پرسپولیس خیلی راحت تیم‌ها را می‌برد و با فوتبال مالکانه به هدفش می‌رسید اما در اهواز با تیمی‌جنگنده روبرو شد که خیلی خوب پرس و دفاع می‌کرد. تیم جواد نکونام برای این دیدار حساس هم تاکتیک داشت و هم استراتژی که شاید این استراتژی مورد پسند خیلی‌ها نباشد اما به هر حال با نتیجه همراه شد. به اعتقاد من شکست در این مقطع از فصل اتفاق خیلی تلخی نیست. تصورش را می‌کنم که اگر این باخت در هفته‌های آخر حاصل می‌شد و قهرمانی را خدای ناکرده از پرسپولیس می‌گرفت چقدر بد می‌شد؟ این شکست یک تلنگر به موقع به پرسپولیس زد که در دیدارهای آینده بداند با تمام قوا و هوشمندانه مقابل حریفان قرار بگیرد.

نگرانی پرسپولیس بابت داوری از آلومینیوم بیشتر است!/ شلوغ بازی در فوتبال ایران مُد شده.../ در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک تر می شود

او ادامه می‌دهد: همین آلومینیوم اراک هم می‌تواند برای پرسپولیس خطرساز باشد اما حالا حواس تیم  یحیی گل محمدی جمع شده است. بازیکنان پرسپولیس متوجه شده اند تیم‌ها برابر آنها با چه انگیزه ای حاضر می‌شوند و این می‌تواند به تیم کمک کند. یک مثل فوتبالی وجود دارد که در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک تر و بازی‌ها سخت تر می‌شود. بنابراین مطمئن باشید بازی‌های دشوار و سخت تری در نیم فصل دوم انتظار پرسپولیس را می‌کشد و امیدوارم بچه‌ها با عزمی‌جزم برای قهرمانی بجنگند و فکر کنند هر بازی آخرین بازی و تعیین کننده ترین برای قهرمانی است.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم نیز خاطرنشان می‌کند: این پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی است اما سپاهان اصفهان خودش را تقویت کرده است. تراکتور با سرمربی اسپانیایی می‌تواند یقه هر تیمی‌را بگیرد. گل گهر سرمربی با تجربه ای مثل امیر قلعه نویی دارد که در هر تیمی‌بوده برای قهرمانی رقابت کرده است و بالاخره استقلال که رقیب سنتی بوده و خواهد بود. همه این تیم‌ها می‌توانند برای پرسپولیس مشکل ساز شوند اما یحیی گل محمدی هم یک سرمربی با تجربه است. او خوب می‌داند در حال حاضر تیمش فقط آرامش می‌خواهد و باید این آرامش را خودش به تیم تزریق کند. من می‌دانم یحیی گل محمدی شرایط سختی را در بازی با فولاد خوزستان تجربه کرد اما باید آن بازی و حواشی اش را فراموش کرده و فقط و فقط به بازی‌های پیش رو فکر کند.

اسدی در مورد خرید مهاجم جدید و برزیلی برای پرسپولیس نیز می‌گوید: حتما یحیی گل محمدی و آنالیزورهای پرسپولیس این بازیکن را دیده و پسندیده اند. من خیلی لئاندرو پریرا را نمی‌شناسم اما در لیگ ژاپن بازی کرده و ژاپنی‌ها به راحتی بازیکن خارجی نمی‌خرند. امیدوارم این برزیلی در پرسپولیس در حد یک ستاره ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی