نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
از پرسپولیسی شدنم واقعا پشیمانم/ من طرفدار استقلال هستم/ از هیچ کس مشاوره درستی نگرفتم
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می گوید یک بازیکن هرگز نباید میان این دو تیم جابه جا شود. چه مستقیم و چه غیرمستقیم.

سرانجام فرزاد حاتمی هم از میادین خداحافظی کرد تا یکی دیگر از مارکوپولوهای فوتبال ایران سرانجام از میادین ورزشی دل کنده باشد. بازیکنی که سابقه بازی در ۱۷ تیم باشگاهی داخلی و خارجی را در کارنامه دارد و در تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بازی کرده است. خودش البته اعتقاد دارد ثبات امر مهم‌تری در سرنوشت فوتبالی یک بازیکن به شمار رفته و تغییرات پیاپی نمی‌تواند کمک‌حال بازیکنان باشد. درخصوص خداحافظی از میادین و سایر مسائل مرتبط و سال‌هایی که این بازیکن در میادین تیم‌های مختلف را همراهی کرده دقایقی در «فرهیختگان» با وی همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور شد تصمیم به خداحافظی از میادین گرفتی؟

از اول فصل می‌خواستم خداحافظی کنم اما به خاطر وضعیتی که وجود داشت یک مقدار این تصمیم را به تعویق انداختم تا اینکه در جریان دیدار پیشکسوتان و بازیکنان سابق استقلال من را سورپرایز کردند و وقتی هم که دوربین ما را شکار کرد مجبور شدم تصمیمم را اعلام کنم. 

آخرین تیمت سایپا بود؟

بله درست است. ۱۰ دقیقه برای این تیم در ابتدای فصل گذشته بازی کردم که دوقلوی پایم پاره شده و مدت زمان زیادی طول کشید که دوباره به میادین برگردم. در این مدت من و روانخواه با هم نمی‌ساختیم اما با آمدن حمید درخشان چند دیدار دیگر هم برای ساپیا بازی کردم و چند پاس گل هم دادم و درنهایت هم امسال دیگر با تیمی قرارداد نبستم. من از اول فصل می‌خواستم خداحافظی کنم که دیگر به این روزهای اخیر موکول شد. 

۲۰ سال دوران بازی‌ات چطور گذشت؟

عین برق و باد! بالاخره فوتبال است. پستی و بلندی و روزهای خوب و بد دارد. من هم به‌عنوان یک فوتبالیست همه این روزها را دیده‌ام و باید با همه آنها کنار بیاییم. در روز خوب باید مغرور نشویم و در روزهای بد ناامید نشویم. من همه این روزها را داشتم و هرگز در روز اوج برای کسی کری نخواندم و در روزهای بد هم هرگز نومید نشدم و سعی کردم همان آدم قبلی باشم. 

در این فوتبال به حقت رسیدی؟

خیر چون خودم نخواستم برسم! اینطور نبود که کسی نخواهد من به حقم نرسم! من هرچقدر در مستطیل سبز قوی بودم اما خارج از آن اصلا قوی نبودم. اگر ۵۰ درصد در بیرون از زمین مثل داخل زمین قوی بودم مطمئن باشید الان وضعیتم متفاوت بود و کارنامه قوی‌تری هم از من به ثبت می‌رسید. توانایی آن را داشتم اما بالاخره گذشته و حسرت آن را نمی‌خورم و سعی می‌کنم در دوران مربیگری دوران بازی‌گری را جبران کنم. 

خودت را الان استقلالی می‌دانی یا پرسپولیسی؟

چه در قرمز باشی چه در آبی، فرقی نمی‌کند. هر دو طرفدار زیاد دارند و تیم‌های با اصالت ایران هستند و تیم‌های خوبی به شمار می‌روند اما اعتقاد من این است که نباید از یکی از این دو تیم وقتی در آن بازی کردید به تیم رقیب بروید، چه مستقیم و چه غیرمستقیم. من خودم غیرمستقیم به پرسپولیس رفتم اما نباید غیرمستقیم هم رفت و به هر شکلی این کار به هیچ عنوان توجیه ندارد. نصیحتم به جوان‌های فوتبالیست این است که هرگز این کار را نکنند. 

تو پشیمان شدی؟

بله پشیمان شدم و اگر برعکس هم بود پشیمان بودم و ربطی ندارد اول در کدام تیم بازی کرده باشی بلکه در هر کدام بودی نباید به تیم دیگری بروی. نباید اصلا چنین کاری را انجام داد چون به نظرم اصلا کار پسندیده‌ای نیست. من هم در زمانی این کار را کردم که جوان بودیم و بدون مشاوره این کار را کردم. اگر از چند پیشکسوت مشاوره می‌گرفتم شاید هرگز لباس پرسپولیس را نمی‌پوشیدم. 

حالا بالاخره آبی هستی یا قرمز؟

به نظرم در هر تیمی اول بازی کردی باید خودت را طرفدار آن تیم بدانی. 

بهترین سال فوتبالی‌ات در کدام تیم بود؟

درست است با استقلال قهرمان ایران شدم اما سال‌های خوبم در تبریز بود و هرگز مردم تبریز و هواداران تراکتور را از یاد نخواهم برد. من به این تیم عرق خاصی دارم و خودم را تراکتوری می‌دانم. در هر صورت چند سال در تبریز بودم و کاپیتان هم شدم. اما با استقلال هم روزهای خوبی داشتم. 

حساس‌ترین گلی که زدی؟

گلی که در نیمه‌نهایی جام حذفی به سپاهان زدم. ما ده نفره شده بودیم و یک بر صفر عقب بودیم و من گل مساوی را در ورزشگاه آزادی زدم هرچند در این بازی در ضربات پنالتی باختیم و من هم پنالتی‌ام را خراب کردم. 

در کدام مقطع دلت در این فوتبال شکست و احساس می‌کنی حقت را خوردند؟

جایی حقم را نخوردند ولی در زمانی که در پرسپولیس بودم با وجود آن که آمادگی خوبی داشتم و بدنم خیلی خوب بود اما با تشخیص علی آقا دایی آن‌طور که باید در این تیم به کار گرفته نشدم. در هرصورت دایی من را بازی نداد آن هم فدای سرش. در ادامه هم از تیم ملی خط خوردم و از شرایط آرمانی دور شدم و مجبور شدم از این تیم به لیگ یک بروم. تجربه خیلی تلخی بود چون حقم بود بازی کنم اما بازی نکردم. 

تو در تغییر تیم رکورددار هستی یا قاضی و زنیدپور؟ کدام یک مارکوپولو هستید؟

سیدصالحی را فراموش کردید. همه ما تیم‌های زیادی را تغییر دادیم و کل ایران را به نوعی چرخیدیم. بالاخره این موضوع هم می‌تواند جالب باشد اما این موضوع را به جوان‌ها پیشنهاد نمی‌کنم و پیشنهاد می‌کنم ثبات داشته باشند. 

تیم قبله آذربایجان داستانش چیست؟

اسم این تیم قبله نیست بلکه اف‌سی‌قَبَله هست. شهری توریستی در آذربایجان است که یک شهر قوی از لحاظ توریستی به شمار می‌رود و اتفاقا ورزشگاهی که در این شهر بنا شد توسط پیمانکار منچسترسیتی ساخته شده و استادیوم بسیار مجهزی است. آن زمان پول خوبی می‌دادند. اتفاقا در آن سال به تیم ملی آذربایجان هم دعوت شدم که به خاطر عرق به وطنم این پیشنهاد را نپذیرفتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۷
  • ناشناس RU ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    برگ چه درختیه خوب معلومه کیسه کش بی افتخاره لااقل با یکی مصاحبه کنید سرش به تنش بی ارزه
    • هفت شهر عشق را ................... IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      فرزاد جان دمت گرم حرف تو مثل سند میمونه چون اکثر تیمهای لیگ ایران رو گشتی تجربه داری و هرچی بگی درسته پیروزی واقعا تیم نیست امسال هم هیچی نمیشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • درجواب هفت شهر(ا.م) IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اولاً این تیتربامصاحبه تضاد فراوانی داره ونویسنده درقیداین مسائل نیست،چون ایشون گفته هوادارتراکتورهستم دوماً گفته رفتن ازیک تیم به تیم دیگه اشتباهه وفرقی ندارن سوما درجواب حاتمی وامثالهم یک مثال میزنم یک پرنده کوچک روی شاخه‌های یک درخت بزرگ ونتنومند نشسته بود هنگام رفتن ازدرخت بابت این نشستن عذر خواهی کرد امادرخت گفت من نه اومدنت را متوجه شدم نه رفتنت را !! ماپرسپولیسی ها هم نه اومدنت....
  • میهمان IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    به درد هیچکدام از تیمها هم نخوردی !!! خوبه جای علی دایی وعلی کریمی نیستی
    • دریکوند IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      حرفهاش کاملا مودبانه و منطقی بود و عجیبه افراد مریض اینطور جبهه بگیرند
    • حسن تاجی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      دایی هم از لنگی شدن ابراز ندامت کرده و خودش چ خانواده‌اش استقلالی هستند چرا همه دوست دارند استقلالی باشن 😅
  • امید IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پرسپولیس به امید موفقیت
  • ایرانی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بابا ببند اصلا در حد و اندازه تیم پرسپولیس نبودی تازه دم پرسپولیس گرم زود از شرت راحت شدند حالا برو طرفدار هر کی میخای باش تو ششتقلال هم هیچی نبودی که اگه بودی اونا هم با زرنگی از شرت خلاص نمی شدنداز قدیم گفتند اگه حرف نزنی نمیگن لالی
  • سحر IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    وقتی میان پرسپولیس که خوب عکس میزارن و محبوب میشن و پول به جیب میزنن .خرشون که از پل رد شد بعد میگن کاش نیومده بودیم .امثال تو و هاشمی نسب و نیکبخت واحدی حرفه گری رو از دیاباته یاد بگیر که اومده پرسپولیس داره کارشو می‌کنه اینقدر هم کری نمی‌خونه
  • صادق IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مشکل از خودته کسی که هر فصل در یک تیم باشه دنبال پول هست تا فوتبال هر فرد قیمتی دارد وتو ارزش پر سپولیس بودن نداشتی
  • قیطور IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بزرگترین اشتباه باشگاه ایناست امثال تورا بتیم میاورد شما باید درهمان تیم....بازی میکردی
  • ایران IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پرسپولیسی شدن لیاقت میخواد که ناخواسته نسیب شما شده اقای حاتمی. پس لطفا نگید پشیمان شدید..عشق است پرسپولیس کبیر❤❤❤❤
  • علی زیبای IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آفرین خیلی بامرام هستی
  • دیاری از فارس US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پرسپولیس کبیر هیچ وقت امثال تو عددی حساب نمیکنید پول پرستی بهترین گزینه طرفداری
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    تو که با دلال بازی رفتی پرسپولیس ،فقط در حد لیگ یک بودی مارکو
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    به وقتش پولشون گرفتن وکار خودشونو کردن حالا پشیمونم؟
  • ممدپاشا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    یاشاسین فرزاد زنگان اوغلی
  • ایرانی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ....بازهمss سرورته
  • مهرنوش IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مگه این پرسپولیس بوده؟ این بازیکنان گمنام فاقد اهمیت رو کنار اسم بزرگ‌پرسپولیس نذارين هرکی کنار زمین تیم دور پیست تارتان دویید که توی پرسپرسپولیس نبوده کی اینو میشناسه؟
  • شاهین۳۳ IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اینقدر دور زدی که خودت سرگیجه گرفتی!!!!
  • صمید نیاکانی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که نیازی به امثال تو نداشته باشد
  • عشق فوتبال NL ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خخخ..تو که 500تا تیم عوض کردی
  • رضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بازیکن نبودی پرسپولیس هم اشتباه کرد بابتت پول داد
  • فریاد IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود فرزاد جان موفق باشید در تمام مراحل زندگی...
  • رضا بيرانوند IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    تو لياقتت همون تيم كيسه است
  • علي IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ياشاسين اقافرزادحاتمي
  • محمدرضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    هر چی باشه مرد هستی ۲۰ سال وقتت رو گذاشتی برای سرزمینت مردمت همین دنیاها ارزش داره مهم نیست پرسپولیسی باشی یا استقلالی مهم اینه جوونی ات رو برای این کشور گذاشتی کاش ما فرهنگمون بالاتر بره تمدن ما بزرگ و بزرگه اما حرف زدنامون بچه گانه ست
  • ناشناس IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    تو مثل یهودی سرگردان 17 تیم را گشتی حالا از پرسپولیسی بودنت پشیمان شدی اگه استقلالی بودی توهمون تیم میموندی
  • اسد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    استقلال سرور پرسپولیسه
  • مجید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مال این حرفها نیستی جونم
  • محمد باستانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اخه کی تو رو آدم حساب میکنه؟حالا ی مصاحبه کردن سرت گیچ میره
  • سلطان علی DE ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آخه شما چیز کدوم چیزی که اسم پرسپولیس کبیر را میبری
  • بخته ور IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ما هم از بودن شما در بین افتخارات پرسپولیس ناخرسندیم خدا باعث و بانی اش را نیامرزه که تو را به دامن ما انداخت
  • دلدار IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بازیکن نبودی مارکو تولیاقتت همون تیم کیسه است
  • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    سلطان حاتمی تاجی ابیدل با آرزوی موفقیت در ادامه زندگی، ،سرت سلامت سلطان مارکوپولو تاجی هر چه باشد دبل ستاره آسیا معروف به غول اسیا ابهت و بزرگی جهانی دارد و بر عکس آفتابه و لگن اسنپی منیریه خاری و ذلت میاره،باز خوب این کار را تجربه کردی تا تفاوت بین اصالت تاجی و منجلاب لنگی رامتوجه شدی ،،بعد موضوع جابه جایی قبول ندارم که میگی از یک تیم به تیم دیگر نباید رفت مثلا مهدی هاشمی نسب سر طلایی تاجی در لنگ موفق نبود ولی در تاج منتظر دربی بود تا لنگ سوراخ کند و هر دربی لنگ به سولاخه میکشید و یا سلطان پائولو مالدینی محمد نادری تاجی و یا سلطان آرمان رمضانی که در لنگ موفق نبود اما سال قبل یکی از ارکان قهرمانی پاک مثل آب زلال بدون کمک بابا و حکومت تاج کبیر بود وبرعکس شیخ دیلاق در تاج کبیر تبدیل میشود به آقای گل اما در لنگ تبدیل میشود. به دیلاق پارو کنند بیت المال
    • پرسپولیس قهرمان JP ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      داداش !!! درست میفرماییدهاشمی نسب سرطلایی بود !! ایشان درهردربی یک گل باضربه سربه استقلال شما میزد خخخخخخخ یادمه قبل ازیک دربی مصاحبه کردوگفت : ایندفعه میخوام ازداخل هیجده قدم پرسپولیس باضربه سربه استقلال گل بزنم وحسابی تحقیرشون کنم خخخخخخخ واقعا هاشمی نسب تاجی بود !!! درست میفرماین
    • بهروزبهروز IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      امان از بی اسطورگی ، کسی که سری این بازیکن را سلطان حساب کنه معلومه خودش و تیمش چقدر حقیر و کوچیکن ، و جالب اینه که همه به اصلشون برمیگردن 594
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    تو اصلا فوتبالیست نبودی از لیگهای برتر هرکدام نیم فصل یا یک فصل قرداد بستی وپول گرفتی بعد که تیمای لیگ برتر فوتبال تموم شد رفتی تیم های بسکتبال از اول تا آخر اونا هم بری وپولی بگیری راستی تو کنترات گری خخخخخخخخ
  • تاج آسیایی سرور IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود بر فرزادحاتمی آبی دل عزیز تیم پیروزی هیچ افتخاری در آسیا ندارندچون آنجا خبری از بابا نیست وزیر نیست داور نیست....
  • احد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    تورو خدا نرو پرسپولیس بهت احتیاج داره،😂😂
  • ممد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    دمت گرم فرزادخان تاجی انشاالله در مربیگری هم موفق باشی. زنده باد تاج و تاجیکها....
  • ناشناس IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    هر ۳تایی که اسم برد .خودش زنیدپور وسید صالحی هیچکدام مالی نبودند جرقه ای بیش نبودند
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بازیکنی که در سطح اول ایران بازی میکنه و پول حرفه ایی میگیره صحیح نیست این مدل حرف زدن...ایشونم مثل اقای هاشمی نصب ادا در میاره
  • علی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خدا را شکرکه پرسپولیسی نیستی
  • علی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    طرف میگه من خودم را تراکتوری میدانم وعرق خاصی به این تیم دارم اما تیتر را طوری نوشتن همه فقط این دو تیم را دوست دارن
  • تراکتور IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    انشالله در ادامه زندگی ات موفق باشی . نظرات را مطالعه کنید این پرسپولیسیا چقدر بیشخصیتند ای نظرات چیه مینویسند بخاطر این کارا هست که همه از شما متنفرند
    • کمیل IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      بیشخصیت تو هستی که به هوادار پرسپولیس توهین میکنی
  • Rednak IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    طرف تمام افتخارش پوشیدن پرسپولیس بوده و صد البته یکی از لکه های ننگ پرسپولیس هم ایشونه ..
  • کمال IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    فرزاد حاتمی تو نباید پشیمان بشوی که آمدی پرسپولیس تیم بزرگ پرسپولیس باید ابراز پشیمانی کند که تو را به پرسپولیس آوردن هر کس درباره پرسپولیس با حرص وکینه صحبت می کنه داغ قهرمانیهای پشت سر هم پرسپولیس باعث شده
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خدارو‌شکر‌میکنم‌که‌تو‌ پرسپولیسی‌نیستی‌خدارو‌شکر
  • علی رضا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    یاشاسین استقلال 💙 نه به پیروزی لنگی
  • محمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آخی پرسپولیسی ها افسردگی گرفتند از اینکه خودت رو پرسپولیسی نمیدانی بکن بائر !
  • Ms IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    پرسپولیسی بودن لیاقت میخادکه نصیب هرکسی نمیشه
  • ناشناس IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    این آقای فرزاد حاتمی کی تو فوتبال بازی کرد من اصلا اسمشم یادم نمیاد، خداروشکر که توپرسپولیس نبودی واین بی نام نشون بودنت تو پرونده باشگاه بزرگ پرسپولیس ثبت نشد، چون هرکس اومد تو پرسپولیس بازی کرد سریع لژیونرو بعد اسطوریه فوتبال شد واسم و رسمی تو فوتبال دنیا پیدا کرد ، فی المثل ؛ مهدی طارمی ،علی دایی ، علی کریمی ، مهدی مهدوی کیا ووو ولی از تیم کیسه خیلی باید فکر کنی تا برای این افتخار یکیو پیدا کنی
  • وحید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    سلام خدمت همه ی دوستان من یه پرسپولیسی‌ دو آتیشه هستم .دوستان آقای حاتمی هم برای تیم ما زحمت کشیده در شان هواداران عزیز پرسپولیسی نیست بخوان به آقای حاتمی توهین کنن .انشاالله در ادامه راه همیشه موفق باشن
  • ناشناس IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تولیاقتت پارس جنوبی جم به پرسپولیس فکرنکن
  • امید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تیتر با متن گزارش همخوانی ندارد،فرزاد زنگان اوغلی گفته من خودمو یه تراکتوری میدونم اما شما چی تیترکردی امان از حسادت
  • Seyed IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اون زمانی که تو پرسپولیس بودی بدترین دورانش بود، تو اگه فوتبالیست بودی مث یهودی سرگردون تو تیمها نبودی بدبخت،دیلاق تو باید کیسه فروش میشدی نه فوتبالیست
    • استقلال دوستاره درخشان IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      برات متاسفم به همین راحتی توهین میکنی البته فرق مکتب حجازی با عبده همینه دیگه فرزاد خان اگر می‌گفت لنگی هستم ما استقلالی ها بهش توهین نمی‌کردیم .
  • iliya IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    خسته نباشی بعد از ۲۰ سال بازی امید اینده ای خوب برای شما
  • بدون اسطوره IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    آقای حاتمی پرسپولیس برند فوتبال ایرانه و چه بخای چه نه پرسپولیس حق گردن فوتبال ایران داره یعنی در اصل فوتبال ایران هر بزرگی در فوتبال داره از مکتب پرسپولیس بوده چهار بازیکن در آسیا مرد سال آسیا شدند ک همگی پرسپولیسی اند حالا اینکه ی عده مثل هاشمی نسب از پرسپولیس کینه دارن به خاطر اینکه وقتی به پرسپولیس میان توقع دارن بشند دایی و کریمی وقتی نمیشند و خیانت میکنن و‌میرن فوتبالشون تموم میشه و طبیعیه ک چشم ندارن پرسپولیس و ببینن تیمی که الان فقط نام ایران و یک‌تنه در آسیا نگر داشتن در صورتیکه استقلال ک مدعی بود تخصص آسیایی داره در بزرگ ترین تورنمنت آسیایی حتی به یک چهارم هم نرسید جائیکه پرسپولیس به گفته ای اف سی بهترین کارنامه رو داره و البته استقلال بهترین کارنامه رو چهار جانبه پس فرق کار و ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی