پاسخ تند فتح‌الله‌زاده به آجرلو؛ دوران بزن‌دررو تمام شده/ با کاوه رضایی قرارداد ۳۰میلیاردی بسته شده/ هافبکی که می‌خواهم بخرم ۱۵ گل زده است
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ادعاهای آجورلو گفت: حرف باید با مستند باشد دوران بزن در رو تمام شده و نمی‌شود حرف‌هایتان بزنید و فرار کنید.

علی فتح‌الله زاده بامداد سه شنبه در پاسخ به صحبت‌های مصطفی آجورلو مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه کسی هر حرفی بزند و برای شنیدن پاسخ نماند و فرار کند توهین به مردم و هواداران است. او چندین دروغ گفت و رفت و وقتی فرصت صحبت رو در رو نباشد، نمی‌توان حرف‌ها را حقیقت سنجی کرد.

وی ادامه داد: من کدهایی می‌گویم که قابل حقیقت سنجی است؛ او گفت که تمام قسط های بانکی را پرداخت کرده است پس‌ این سه قسطی که بانک شهر از ما کم کرده است، چه دلیلی دارد؟ مگر من چند ماه است که به باشگاه آمدم و حالا ۳ قسط ۸ میلیاردی از ما کم شده است؟ بانک برای ما نامه داده است که قسط ها پرداخت نشده و از ما کم کرده و مدارک این صحبت‌ها نیز آماده انتشار است. من دعوت می‌کنم که بیایید و کمپ استقلال را بازدید کنید.

فتح الله زاده ادامه داد: آجورلو گفته که‌ همه بدهی‌ها را داده است ولی از کدام منبع؟ بخشی را با پول مردم که از بورس ۴۰۰میلیارد دریافت شده، پرداخت کردند و بخشی را نیز با ۱۵۰ میلیارد وام بانک شهر که قسط های آن را من می‌دهم. درست است که باید خرج کنیم اما در صورتی که داشته باشیم. اگر آن زمان پول داشتند، چرا پول میلیچ و قراردادهای ازقبل مانده را ندادند که پنجره‌ ما بسته نشود.

وی تصریح کرد: ما بعد او چه وصولی داشتیم که‌ او حالا مدعی شده است مالیات را ما درست کردیم پس چرا او ادعای مدیریت و کم کردن بدهی مالیاتی دارد؟ من ۲ هفته قبل از معارفه‌ام به او اطلاع دادم و او می‌دانست قرار است چه اتفاقی بیافتد. کودتایی در خصوص جابجایی مدیریت باشگاه استقلال در کار نبوده است و من او را در جریان گذاشته بودم. اگر او ۱۰۰۰ میلیارد آورده بود، پس چرا من الان اینقدر بدهی دارم؟ من به دنبال مناظره رو در رو هستم تا حقیقت را همه بفهمند.

فتح‌الله‌زاده و آجورلو

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: او تعهد ایجاد کرده و حالا ما باید جوابگو باشیم. البته هواداران باید امیدوار باشند زیرا ما پنجره را باز کردیم و آرامش را به تیم باز گرداندیم. اگر کسی میخواست کمپ بزند، چرا سند آن زمین را ندارد؟ او هیچ مشکلی را نمی‌پذیرد و حالا ما در این فصل تنها پاسخ‌گوی بدهی‌ها و تعهدهای او هستیم.

وی اظهارداشت: تیم رقیب پولی که از تبلیغات محیطی گرفته را در بانک گذاشته و هر ماه بابت آن سود می گیرد اما من هر ماه قسط پرداخت می‌کنم. ما حق نداریم پول مردم را اینطور حرام کنیم و از بین ببریم.

فتح‌الله زاده همچنین در مورد خروج سیاوش یزدانی از لیست از طرف باشگاه گفت: آجورلو می‌گوید تیم را برای ۵ سال بسته است اما اصلا تیم بالانس نیست. من به سیاوش گفتم شما با ما مشکل ندارید اما مربی با شما کنار نیامده است و حالا بیا به ما کمک کن اما به هر دلیلی نیامد. منتظر یک راه قانونی هستیم که بازیکن بیاوریم باید ساپینتو بررسی کند و انتخابش را انجام دهد.

وی افزود: وقتی به ساپینتو گفتم کدوم بازیکنان را می‌خواهید، پاسخ داد که همه را می‌خواهد اما به هر حال الان به دنبال آن هستیم که با خروج ۲ بازیکن تیم را بالانس کنیم که همین جا به جایی یزدانی هم خیلی به ما کمک می‌کند و گزینه خارجی در نظر داریم. برای مثال یک هافبک معرفی کردم که ۱۵ گل زده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد کاوه رضایی بیان کرد: آجورلو یک قرار داد با او بست که ۳۰ میلیارد به او پیشنهاد کرده است و اختلافاتی با هم داریم. او در لیست ما نیست و با تراکتور قرارداد یک ساله دارد اما اگر مدعی هستند که بازیکن ماست، او را بدهند. فردا تکلیف قرارداد رضایی نیز در کمیته انضباطی مشخص می‌شود و امیدواریم به کل این مشکل که خیلی پیچیده شده است، حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • علی باقری IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    شنیدین میگن مشت نمونه خرواره دیگه؟ داستان سردار و استقلال و ایران هم همینه.اجرلو نمونه ای از مدیریتیه ک ۴۴سال ایران رو اداره کرده.حنی حاضر به مباحثه هم نیست،میگه همینی ک من میگم میخوای قبول کنید نمی‌خوای به کتف چپم. داددددددداش خیلی هنر میخواد صاف صاف تو دوربین زل بزنی دروغ بگی.
    • سردار سرت سلامت IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اولا که دمش گرم گند کاریها و بدهی های مدیران قبلی رو تا حد ممکن پاک کرده ، دوما استقلال رو بالا نگه داشت و با مدیریتش قهرمان کرد ، درسته فرهاد و بچه ها از جون مایه گذاشتن اما اگر تفکرات بلند پروازانه سردار اونم در حضور کرکس ها و مافیاها نبود دشمنان استقلال نمی گذاشتند این تیم قهرمان بشه یعنی خواسته میلیونها هوادار تیم رو بخوبی اجابت کرد ، سوما واقعا در این فوتبال تنها بود همه جنگ او رو در مقابل تبلیغات محیطی سازمان لیگ دیدند و همه هم بخوبی میدانند که حق با او بود منتها پشت او را خالی کردن پرسپولیس خالی کرد چون پشتش به بخشی از قدرت و حکومت بود و از حق تبلیغات محیطی و حتی حق پخش تلویزیونی هم چندان حمایتی نمیکند چرا که در زمان همین حمید خان سجادی هم به راحتی وامهای آنچنانی گرفته و خواهد گرفت ، بحث سهام و بورس هم بیشتر برای عده ای جنبه تظاهر و شو را پیدا کرده در حالیکه سردار هیچ هزینه ای را خارج از عرف انجام نداده سازمان حسابرسی هم که تائید کرده بقول سردار وقتی کمیته ای که بورس تعیین کرد یکماه و نیم بعد از عملکرد مدیبریت او موجودیت پیدا کرده که نمیشود حرفهای نامربوط زد
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    با تنشی که با صدا و سیما بوجود آوردن به استقلال ضربه زدن پرسپولیس هم از ابتدا با اونا همراه شده بود اما وقتی متوجه شد زیان می بینند رویه ی خود رو اصلاح کردن و الان از پولی که گرفتن و در بانک گذاشتن سودش رو می برن اما استقلال با مدیریت قبلی و تنش های بعمل آمده با صدا و سیما ضرر کرده و تعهد ایجاد کرده و الان باید فقط قسط وام ها پرداخت بشه این کار قابل دفاع نیست واقعا دل شیر داشته فتح ا... زاده که با این شرایط مسئولیت قبول کرده
  • Bahram IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کاوه رضایی تو این مدت از ته دل برای تراکتور بازی نکرد و پولی هم که گرفته کوفتش بشه
  • حسن IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    سی میلیارد اون وقت 200میلیارد حالاست
  • سرداربعدازجنگ IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    حق بافتح اله زاده هست ودرسته در کری خوانی قمپزدرمیکنه امادروغگووشارلاتان مثل مدیرعامل سابق نیست ودرضمن رئیس سازمان خصوصی سازی هم حرف فتح اله زاده راتأییدکرد سهام باشگاه وهواداران را به فنا داده،دروغ گویی وفراربه جلومیکنه امابافتح اله زاده یارییس سازمان خصوصی سازی مناظره نمیکنه
  • رضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    مردم تو فقر و تنگدستی هستند میگن تحریم هستیم مقاومت کنید اما پول بیت‌المال رو میدن به دو تیم بی خاصیت با این پول ها میشه ده ها کارخانه درست کرد مشکل بی کاری هم تا حدی حل میشه
    • ساسان IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      نه فقط دو تیم بلکه تمام لیگ از پول بیت المال هستش همه شون هم همیشه طلبکار هستند از زمین و زمان و ... خروجی هم هیچه. کاوه رضایی برای ۱ فصل ۳۰ میلیارد تومان !؟؟؟؟؟؟؟ مخ آدم از این پول های مفت سوت می کشه، کشور تحریمی چرا اینقدر ریخت و پاش می کنه !؟؟؟
    • Babak IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      واقعاخندم میگیره شما تعطیلید یا بقیه رو تعطیل فرض میکنید کدوم ریختو پاش این پولا در مقابل درآمد نفتی ایران اصلا قابله محاسبه نیست کشورهای همسایمون همین نفت دارن هزاران برابرماخرج میکنن وتو رفاهی هستن که شماتوخوابم نمیبینی بعدتازه همه چی هم واردمیکنن چون ندارن حتی آب خوردن که اتفاقاازایران میگیرن بعد شما اصل مشکل ول کردی راجع به همین یه ذره دلخوشی ملیونها جوان حرف میزنی ازپول ورزش بزنن واسه شماکارخونه بازکنن مشکل بیکاری حل بشه!!!! واقعا خوش به حالت نمیدونم چی میزنی ولی دمت گرم 😢
  • منوچهر US ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بازیکنی که رفت خارج و بعد از مدتی برگشت یقین بدونین که بدرد نمیخورد(اگه بدرد بخور بود امکان نداشت باشگاه خارجی رضایت بده) اگه یک‌دهم این پوالو به کاوه بدهند 6 ماه دیگه به حرف من میرسیذ
    • ناشناس IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اها پس لئوناردو پریرا هم که از خارج میاد پس ضعیفه واقعا هم ضعیفه بازیکن که از ژاپن یه اون عظمت میاد ایران معلومه یه چیزیشه بعد آقایون بالا چی میگید قهرمانی قهرمانی؟ یه قهرمانی بدون باخت بردیم که تو خابم نمیتونید ببینید هی حرف از قهرمانی میزنی
  • اسماعیل IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اینکه استقلال قهرمان شده اقای اجر لو ازاین حربه سو استفاده کند دروغ بگوید وپاسخ گو نباشد چرا پول مردم خرج کر ده
    • مجید IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      البته قهرمانش کردن
    • بهرام IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      سلطانی فر ۵ سال شما را قهرمان کرد جام اسنپی بهتون داد حالا یکسال هم ما را قهرمان کنند چرا ناراحتی
    • ا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      قهرمانی بدون باخت سوزش داره خخ
  • مجید IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کاوه رضایی نماد بازیکن پول پرست و بی اخلاقه و این رو در بازی تراکتور - استقلال ثابت کرد. وقتی تراکتور گل خورد داشت با لذت می خندید و... هر پولی هم که از تراکتور گرفته حلال نیست. چنین بازیکنی باید عبرت سایرین بشه. در تراکتور که جایی نخواهد داشت استقلال هم که راهش ندادن حالا باید بره توی تیم های درجه چندم بازی کنه و حسرت بخوره.
  • جمشید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    حاجی میشه اون کدها رو به ما هم بگی ما هم متوجه بشیم قضیه چی به چیه
  • آس اس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آقای آجورلو دروغگویی بیش نیست فتح الله زاده درست میگوید
    • ... IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      آجورلو از فتح‌الله‌زاده دروغگوتره!! کافیه صحبتهای ابتداییش موقع شروع برنامه رو بشنوین تا بفهمین که چرا هیشکی سراغش نمیره. همه شواهد علیهشه ولی تو دوربین نگاه میکرد و میگفت من پدر علم اقتصاد ایرانم و اینم تز دانشگاهیمه. گناه مشکلات استقلال هم که افتاد گردن آمریکای جنایتکار و معاندین خارجی. طبق شواهد و قرائن هیچ پولی بابت بدهیهای استقلال به بازیکنا و طلبکارا و بیمه و مالیات پرداخت نکرده ولی میگه من به همه دادم ولی هیشکی دادنشو ندیده!! جالبه میگه مجیدی بهم گفت قراردادم نصف بازیکنا باشه و من گفتم من سه برابر بازیکنا بهت میدم و موقع رفتن به اماراتم هیچی ازش نگرفتم چون مهم منافع فرهاد بوده نه باشگاه. قرارداد نامتعارفش با بازیکنایی مثل یزدانی، غلامی، رضایی و... هم نشوندهنده مدیریت شاهکار جناب آدام اسمیته. فقط ماهی خدا تومن پول اجاره هتل و ماشین شاسی بلند و ناهار میداده. زمان مددی هزینه ناهار این تیم ماهیانه ۹۰ میلیون تومن بود ولی حاج فتل کرده‌اش ۷ میلیون تومن. یعنی آدم دوست داره رمز و راز مدیریت رو از امثال آجورلو و مددی و سعادتمند و فتحی و افشارزاده و افتخاری یاد بگیره.
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بازیکن مدیرعامل ومربی بودم کاراجرلورو تاییدمیکنم اون دنیال حق پخش بودوکارهای بزرگ ولی نباید زیادبزرگ میشدو ریشه اش رو زدن.تیمی ک بسته برا قهرمانیه.حاج فتل فراربجلوکردچون بله قربانگوهستش درکل صداقت اجرلو عیان بودو حاج فتل خیلی بدحرف زد
  • قیطور IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خدایا خودت بداد این مردم برس بااین هزینهای های فوتبال هرکی مقصر رو پیدا کرد خدمت بهمردم کرده
  • محمودی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    همتون مثل هم هستید مردباشید بشینید رودرو مستند حرف بزنید واقعا فوتبال داره لجن میشه
  • محسن $ IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کاوه رضایی هم همچین مالیم نیست
  • تاج IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آقایون که نظر میدن همه لنگین.....تفرقه بنداز و......آجرلو هم دمش گرم هر خرجی کرده بالاخره مدت یه ساله هوادارا بابت قهرمانی به آرامشی رسیدن......چرا تو خرج و مخارج پیروزی ریز نمیشید؟
  • رایان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کدوم مدیر تا الان رفته نفر بعدی امده از مدیرقبلی تعریف کنه اقای فتح الله زاده مدیر بعدی از بدهیهای شما گله میکنه این سیستم مدیریت تو ایرانه
  • . IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    این دوران بزن در رو گذشته حرف اونایی هست که خودشون منبع فسادند!یعنی هرچه من گند زدم اشکالی نداره و کسی هم حرفش رو نزنه اما دیگران باید جواب بدن !حتی جواب گندهای من را😂😂😂
  • مهدی همدانی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    دیشب آجرلو اجازه نداد میثاقی سوال هاش رو طرح کنه و فقط صحبت از دهه فجر میزد! برادر آجرلو به سالگرد انقلاب چیکار داری اجازه مناظره رودررو بده تا افکار عمومی آگاه شوند!
  • جواد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اگه مدیریت تغیر نمیکرد امسال هم استقلال قهرمان میشود اما اقایون نذاشتند اقای اجرلو بمونه 😐😐
  • دهه ۶۰ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اقا یعنی چی فتح اله میگه دوران بزن ودرو تموم شده اجرلو میگه دهه ی فجره این حرفها چه ربطی داره به این گند کاریهای شما .پس این سازمان بازرسی چه میکنه
  • یعقوبی DE ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کارگر بدبخت با حقوق ۶میلیون کار می کنه صبح تا شب پدرش در میاد آنوقت یه بازیکن ۳۰ میلیارد قردادشه بماند از پاداش ها خدایا کجایی ؟
  • یعقوبی DE ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کارگر بدبخت با حقوق ۶میلیون کار می کنه صبح تا شب پدرش در میاد آنوقت یه بازیکن ۳۰ میلیارد قردادشه بماند از پاداش ها خدایا کجایی ؟
  • حیدر IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    باید منطقی باشیم تیمی که بعد از چند سال می خواهد قهرمان شود .در همه ابعاد باید شخصیت وظرفیت قهرمانی داشته باشد .مدیرعامل کاربلد ودر عین حال درستکار می خواهد بازیکنان با کیفیت در همه پست ها می خواهد کادر فنی خوب جوان در عین حال با دانش می خواهد ودر عین حال هزینه لازم برا قهرمانی همراه با برنامه می خواهد واستقلال پارسال تقریبا در همین مایه ها بود وقهرمان شد هرچند از نظر فنی مشکلاتی داشت وحتی دو بازیکن اصلی خط دفاعی به دلیل مشکل سربازی به ملوان رفتند با درایت ومدیریت قوی تیم یک بازیکن خط دفاع خوب از ازبکستان جذب کردند وتیم بالاخره فهرمان شد واگر امسال هم ثبات پارسال راداشتند مطمئن باشید در بالای جدول با یک امتیاز اختلاف با پرسپلیس رقابت می کردند .پس در نتیجه مجموعه استقلال پارسال مستحق پاداش هست نه محاکمه
  • مهرداد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    وضعیت مملکت و مشکلات مردم طوریه که آدم حوصله فوتبال و اینجور مسائل رو نداره ، اصلا در جریان بازی‌های استقلال و کلا فوتبال نیستم ، دلخوشی هم از آقای آجرلو ندارم ( مخصوصا سر جریان وریا ) ، ولی یادم نرفته که همین فتح الله زاده تو تمام برنامه های تلویزیونی که دعوت میشد با وقاحت تمام درخواست تیمداری میکرد و علنا ادعا می‌کرد تیم رو با همین شرایط و بدهی به من واگذار کنند خودم بلدم که چه جوری پول دربیارم ، چی شدپس اونهمه ادعا ، آجرلو نه زیاد مصاحبه میکرد و نه یقه مدیر عامل‌های قبلی رو میگرفت
  • مرتضی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    دراین اوضاع بد اقتصادی که بیشتر شرکتها وکارخانه ها پول کارگر رو ندارن بدن وماهها عقب افتاده شب عید این مملکت صاحب نداره بگه این قراردادهای نجومی چیه این بازیکنان میبندن.مگه صبح تا شب بیل و کلنگ میزنن.یه کارگر رو جونمون در میاد هزارتومن بزارم رو حقوقش با این تورمی که خودشون بوجود آوردن.اونوقت این آقایون بهترین پارتیهای شبانه هتلهای درجه یک استخر و سونای لاکچری.هواپیمای اختصاصی.که چی آقا یه بازی میخواد دکترا و یه توپ بدوههاونم که خداروشکر مقام اوردنشونه.به کتف چپشون هم نیست فقط برای تفریح میرن حالا شد شد نشد هم نشد.بخدا هیچ کدومشون هم دوتا روپایی بلد نیستن.اقا اینقدر به اینها بها ندین مگه خون اینها از یه کارگر کارخونه یه اونی که سر میدون وایمیسته. .رنگینتره.انصاف نیست بخدا انصاف نیست این پول مال مردومه .بیت الماله.حرومه بخدا
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    خیلی عجیبه که آجرلو از ابتدای صحبت‌هایش از صداقت و راستگویی و پاکدستی صحبت می‌کرد و خودش را فدایی انقلاب می نامید و حالا فتح الله زاده او را دروغگو خطاب می‌کند الان کدام را باور کنیم!
  • هوادار IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    درود یعنی چه؟ زمان آجرلو می گفتن دوران بز دررو تمام شده . زمان فتح اله هم میگن دوران بزن دررو تمام شده . ببخشید . کی به کیه؟ مخاطب اینها کیه؟ که تو ی تیم به هم میگن دوران بزن دررو تمام شده ؟؟؟!!!
  • Omid khezrie IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    دیگه فوتبال همش شده پول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی