نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اکبرپور: استقلال شده شهر کورها که آدم یک‌چشم درآن پادشاه است/ شما به فکری لطمه نزدی به استقلال خیانت کردی/ ۳میلیارد حق مسکن دیگر چه صیغه‌ای است؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می‌گوید از شنیدن آپشن قرارداد سیاوش یزدانی درباره رضایت مدیرعامل از بازیکن، چیزی جز تعجب و تاسف ندارد که بگوید!

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال و مربی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره رسانه‌ای‌شدن برخی از آپشن‌های قرارداد سیاوش یزدانی مدافع جداشده استقلال اظهار داشت: برخی آپشن‌ها برای بازیکنان مثل گل زدن، پاس گل دادن یا برای دروازه‌بانان کلین‌شیت کردن و پنالتی گرفتن از مواردی است که در فوتبال بوده و همه ما آن‌ها را می‌دانیم اما این‌که بازیکنی اگر در لیست ۱۸ نفره باشد ۲میلیارد اضافه بگیرد نوبر است.

وی افزود: اگر باشگاه بازیکنی را به خدمت بگیرد حتما برای این است که تلاش ‌کند تا در لیست ۱۸ نفره باشد و برای تیم بازی کند.  این قبیل آپشن‌ها نه تنها عجیب است که خنده‌دار است.

بازیکن آذری اسبق استقلال گفت: من وقتی تازه به استقلال آمده بودم مدتی در یک اتاق در ساختمان باشگاه زندگی می‌کردم. حمید بابایی و جاوید شکری و یکی دو نفر دیگر هم بودند که همگی در همان اتاق زندگی می‌کردیم. پس از مدتی هم از باشگاه به ما گفتند خودتان بروید خانه اجاره کنید. تعجب می‌کنم که ۳میلیارد حق مسکن برای بازیکن در نظر گرفته می‌شود که سقف قرارداد را می‌گیرد.

سیاوش یزدانی - بیژن طاهری

وی افزود: یک زمان هست بازیکنی را از خارج به خدمت می‌گیریم که این‌قدر مبلغش کم است که باشگاه به او ارفاق می‌کند و می‌گوید ما برایش خانه هم می‌گیریم. اما وقتی قراردادی سقف قرارداد بازیکنان را پر کرده دیگر آپشن حق مسکن چیست!

پیشکسوت استقلال همچنین درباره آپشن رضایت مدیرعامل از بازیکن توضیح داد: معمولا این آپشن در قرارداد وجود دارد که اگر باشگاه از بازیکن راضی نباشد از مبلغ قرارداد کسر می‌شود. این برای مواردی مثل دریافت کارت زرد بیش از حد، تخلفات انضباطی، مصاحبه علیه باشگاه و مواردی از این دست در نظر گرفته می‌شود تا بازیکن تحت کنترل باشگاه باشد. رضایت مدیرعامل از بازیکن دیگر چه صیغه‌ای است!

وی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی از لیگ دسته ۲ یا یک به تیم لیگ برتری بپیوند و قراردادش نسبت به سایر بازیکنان فاصله فاحشی داشته باشد شاید برای تشویقش بگویند اگر خوب باشی یا بتوانی خودت را به تیم تحمیل کنی، در پایان فصل مبلغی به قرارداد اصلی اضافه می‌کنیم اما وقتی بازیکنی در سطح لیگ برتر به جمع بازیکنان اضافه یا قراردادش تمدید می‌شود که دیگر آپشن رضایت باشگاه معنا پیدا نمی‌کند.

اکبرپور اضافه کرد: فکر کنم اگر همین‌طور پیش برویم آپشن به‌موقع خوابیدن، به‌موقع غذا خوردن و حضور در تمرینات هم به نحوی برای افزایش قرارداد بازیکنان اضافه می‌شود. البته وقتی نظارت نباشد و احتمالا مسئولان در این‌باره ذینفع باشند قطعا چنین شرایطی به وجود خواهد آمد.

اکبرپور تاکید کرد: به اعتقاد من این نوع قراردادها یک نوع کلاهبرداری شرعی است. برای این‌که بازیکن بتواند بیش از سقف تعیین‌شده پول بگیرد می‌توان سراغ هر آپشنی رفت. چرا باید برای بازیکنی که سقف قرارداد را گرفته چنین شرایطی در نظر گرفته شود؟

سهراب بختیاری زاده - علی دایی - رسول خطیبی

اکبرپور با اشاره به مدافعان بزرگ گذشته استقلال تصریح کرد: شنیدم سیاوش یزدانی جایی گفته بود من زمان محمود فکری عمدا بازی نمی‌کردم که اگر این حرف واقعیت داشته باشد باید بگویم او فکر می‌کند با این کارش به محمود فکری لطمه زده یا به او خیانت کرده، در حالی که او با این اقدامش به کل استقلال لطمه زده است. فقط می‌خواهم این را بگویم اگر این بازیکنان در دوران نفراتی مثل سهراب بختیاری‌زاده، پیروز قربانی، رضا حسن‌زاده، جواد زرینچه و امثال این‌ها بازی می‌کردند حتی از یک کیلومتری باشگاه هم نمی‌توانستند به این تیم نزدیک شوند اما یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید آدم یک‌چشم در شهر کورها پادشاه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ا.پرسپولیسی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کلاه شرعی ،دور زدن قانون یاهرچی اسمش رابزاریم بقول اکبرپور هست امانه اینکه قرارداد۱۲میلیاردی برسه به۲۲میلیارد اونم درمملکتی که مردم این همه به سختی زندگی میکنند ،وقتی آجورلو حاضر نیست بافتح اله زاده یا رئیس سازمان خصوصی سازی مناظره کنه وتنهایی به قاضی می‌ره بخاطرهمین افتضاحات مدیریتی هست که تازه این یکیش هست که بخاطردروغهای شب گذشت ش افشاکردند
  • شاهین IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بیچاره یزدانی اینهمه برا تیم زحمت کشید حالا فوتباله دیگه تو یک بازی یک اشتباه کرد داش فتل و ساپینتو چه بر سر این فوتبالیست بیچاره آوردند که اگه میدونست اینجوری ضایع میشه به هفت پشتش می خندید بیاد استقلال ،با پادگانی هم خیلی بد رفتار کردند ،اخیرآ هم موقع خراب کردن کاوه رضایی رسیده بابا جمع کنید این بساط و مگه استقلال ملک شخصی یکتعداد آقایان است
    • مسعود IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      بابا سیاوش کیه اینقدر بزرگرش کردین اینم دفاعه.اخه چجوری فوتبال نگاه میکنید و دنبال میکنید 4تا آدم غیر فوتبالی که پای چپ و راست خودتون نمی‌دونید میگید یزدانی یک اشتباه کرد.تو 3بازی آخر(دوبازی تراکتورسازی و سپاهان) عامل باخت خود یزدانی بوده مشخصه این بازیکن نیست مرتیکه واسه تیم محله ای هم بدرد نمیخوره .نامرد جو ساز
  • مرتضی مقدم IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    حالا شما زیاد حرص نخور ازین آپشنا زیاده
  • قیطور IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خدا به این قراردادا ناظر است واین پولها برای ده الی پانزده بازی را مدیرا ن در قیامت باید جواب بدن .....دل خوش سیری چند
  • پارسا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آجرلو این فصل با قراردادهای ترکمنچای و مدیریت خانوادگی استقلال نابود کرد سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی چرا ورود نمیکنن چرا پول بیت المال میندازین سطل زباله
    • دمیرل خان IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      قانون این تیم از قبل اینطور بوده و مدیران سارقش برای سودجویی خودشان هر ترفندی را میبستند.آخه باشگاه کیسه از این بهتر نمیشه.حاج فتل هم از اون دله دزدای حرفه ای هستش که با دادو فریاد و بمب های ترقه ای که راه میاندازه مردم را فریب میده و جیبش که پر شد میره سراغ کار خودش. هیچ باشگاهی تو ایران تراختور نمیشه و سپاهان بقیه پادگان آموزش دزدی و غارت بیت المال هستن.تیم های نفتی و حکومتی که سردمدار این قضیه هستند. یاشاسین تراختور...بایداخلار هوایا
  • علیرضا تاجدینی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    ولا چه بگویم
  • Ali IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آقای اکبر پور درود فراوان برشما که چنین دلسوزانه صحبت کردی و مانند بعضی ها که به تعداد انگشتان دستش برای استقلال بازی نکرده اما خودرا پیشکسوت وهمه کاره تیم میداند و وقتی حرف میزند آسمان و ریسمان را بهم میبافد و بیش از نام تیم خود نام دیگرتیم ها را میبرد .
  • سیدمهدی ابراهیمی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    یادش بخیر اکبرپوروسایر بازیکنان باغیرت ومتعصب ووجدانی
  • فرهاد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    شخصا ۴۰ سال هست تاجی هستم...ولی تعجب میکنم استقلال چند سال اخیر تبدیل به سوسول خونه شده و اشخاص خائنی همچون یزدانی و قائدی و بعضی های دیگه شده...بازیکنی که برای لجبازی با سرمربی کم کاری کنه باید انداخت بیرون...!
  • حمید۷۶۸ IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    با سلام اقای اکبرپور عزیز ودوست داشتنی کاش زمان برمی گشت و شما وامثال شماها را در لباس ابی میدیدم چه روزگار خوشی داشتیم با شماها واستقلال
  • منصور IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کیسه همین هست دیگر.خخخ باز جای شکرش خخخ
    • پیمان IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      دوست خوبم فکر نکن پرسپولیس از این قراردادها نداره تنها کافیه درویش بره و مدیرعامل جدیدی بیاد و اونوقتکه افشاگری ها شروع میشه.متاسفانه اکثر نیم ها از این قراردادهای نجومی دارند.
  • محمدحسین IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    پرسپولیس سروره استقلاله
  • علی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    باید پول بیت المال و مردم را از باشگاه ها جدا کرد انوقت ببینیم چقدر به این بعضی از فوتبالیست هایی که دو زار ارزش ندارند پول میرسه
  • نوید IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    سیاوش یزدانی برای هر تیمی بازی کند به درد نمی خورد غیرت ندارد
  • بابازاده IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    فوتبال ایران فقط علی دایی تمام
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    دادستان به عنوان مدعی العموم باید به قضیه آجرلو ورود کنه؟ اگر پول بابات بود اینطوری چوب حراج بهش میزدی. خدا لعنت خیانت کار رو
  • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    موقعی که همین آجرلو داشت تخلف میکرد و قراردادهای میلیاردی میبست چرا هیچی نمیگفتین؟ یه عده هم میرفتن میتینگش و شعار میدادن وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد!!! اون موقع که ما و امثال ما تذکر میدادیم که این آقا داره استقلال رو نابود میکنه چرا هر تهمت و انگی بهمون زدین؟ الان فهمیدین آجر لو خیانت کرده، فتح الله زاده هم اگر چیزی میگه بخاطر خودشه، چون آجرلو کیسه رو خالی کرده چیزی برای جناب ایشان نمانده که از قبل استقلال به لفت و لیسش برسه.
    • ایمان IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      فکر کنم میخواد مثل تیم پاس .همه باشگاه به تاراج بده البته تو تراکتور هم همین کارارو میکرد
  • رضا IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    سلام به ملت شریف ایران . بنده به عنوان یک فوتبال دوست نظرم اینه که باید با بازیکن ی قرارداد معقول بعنوان قرارداد ثابت. و آپشنهایی برای بازیکن در نظرگرفته بشه از جمله: گل زدن برای مهاجمین و گل نخوردن برای مدافعین و دروابان. بازیکنهایی که عضو تیم ملی میشوند. رعایت کردن شئونات و قوانین انظباطی باشگاه مثلآ(نگرفتن کارت قرمز و اخراج از بازی) در نظز گرفتن منافع باشگاه. ودر صورتی که منافع باشگاه را در نظر نگیرند متعاقب آن به نسبت جریمه و از قرارداد بازیکن کسر شود.و مبلغ پاداش و جریمه بازیکن بر اساس عملکرد بازیکن باشد. و هر آیتم اضافه در قرارداد خلاف عرف باشد و قابل فسخ باشد. ودر کل در انتها قرارداد باید شفاف و روشن باشد. خوزستان _ اهواز
  • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    سلام مجدد. شرمنده تا حالا چند بار نظر دادم ولی نتوانستم نظر خودم رو ببینم.چگونه میشه آنرا دید. متشکرم . خوزستان _ اهواز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی