نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حیف این بازی که گل نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

تساوی  بدون گل دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی در ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ بود و ما نوشتیم حیف این بازی که توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در این دیدار تیم گل‌محمدی علی‌رغم ارائه بازی برتر نتوانست از سد فولاد عبور کند و به یک امتیاز قناعت کرد . البته گل‌محمدی خوش‌شانس بود که در چند صحنه دروازه تیمش باز نشد، چراکه حریف اهوازی در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر شد.

هاشمیان: پول خوب بدهند سرمربی تیم ملی می‌شوم
وحید هاشمیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و اعتقاد داشت: مشکلات فوتبال کشورمان به خاطر بی‌توجهی به  فوتبال پایه است ضمن این‌که مدیریت در فوتبال ایران حرفه‌ای نیست.  او در مورد چند مربی منشوری هم گفته بود که باید رئیس مافیای ایران را بگیرند نه آدم‌های جزئی را. مهاجم اسبق تیم‌های ملی و پرسپولیس در پایان اظهار کرد: اگر فدراسیون فوتبال پول خوبی به من بدهد حاضرم سرمربی تیم ملی ایران شوم (با خنده) به‌هرحال دوست دارم تیم ملی روز های موفقی را سپری کند و به جام جهانی صعود کند.

عادل فردوسی‌پور و فرهاد مجیدی در تیم ناصر حجازی
قرار بود به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره زنده‌یاد ناصر حجازی سنگربان اسبق تیم‌های ملی و استقلال،  تیم پیشکسوتان استقلال و یاران حجازی به مصاف هم بروند. عادل فردوسی پور به‌همراه  فرهاد مجیدی در تیم ناصر حجازی قرار داشتند و باید مقابل پیشکسوتان استقلال بازی می‌کردند.

فرکی: مدیری که از داوری انتقاد می‌کند آیا تا به‌حال  مقابل ۱۰هزار نفر در زمین  ایستاده است؟
حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان نیز بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: من قبلا هم گفته بودم دوست دارم بازی زیبا باشد و تماشاگران لذت ببرند. گرچه بازی مساوی شد اما  رضایت  تماشاگران را جلب کرد ولی اگر مهاجمان ما دقت می‌کردند می‌توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.
فرکی در مورد داوری هم گفت: نمی‌دانم چه عادت بدی شده که تیم‌ها در حال سقوط یا صدرنشین باشند به داور اعتراض می‌کنند. ظاهرا برخی از مربیان و مسئولان می‌خواهند اشتباهات خود را به گردن داور بیندازند و این بی‌انصافی است. آن مدیری که از داوری انتقاد می‌کند، خودش تا به حال وسط زمین مقابل ۱۰هزار نفر ایستاده؟ قضاوت کردن این قشر از جامعه فوتبال به نظر من، انتقاد درستی نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی