نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
درگیری کی‌روش و ۲ بازیکن در رختکن بعد از شکست تلخ برابر انگلیس/ اتهام بزرگ و فریاد بر سر متهمان برای عذرخواهی!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بعد از بازی انگلیس و آن شکست تلخ اختلاف بین بازیکنان تیم ملی شکل پیچیده‌تری به خودش گرفت و کی روش با ۲ بازیکن درگیری لفظی پیدا کرد.

هر ایرانی که عاشق فوتبال و حواشی مرتبط با آن است، طبیعی است که دوست داشته باشد بداند در اردوی تیم ملی در جام‌جهانی قطر چه گذشت که شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان به نیمکت چسبیدند. درواقع یکی از علامت سوال‌هایی که هواداران الان به دنبال رسیدن به جواب آن هستند همین موضوع است. چه اتفاقاتی در آن روزهای پر از حاشیه و جنجال رخ داد که حالا حسین کنعانی‌زادگان که توسط همین کی‌روش برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و حتی فیکس هم بازی کرد، در روزی که این مربی پرتغالی از مردم ایران و تیم ملی خداحافظی کرد، در یک کامنت جنجالی برایش نوشت: «تو به ایران خیانت کردی نه به من و شجاع!»

احتمالا به خاطر دارید که هفته‌های آخر اردوی تیم ملی با هدایت اسکوچیچ چه دعوا و درگیری‌هایی بین بازیکنان اتفاق افتاد. آن دودستگی بزرگ و استوری‌های حیرت‌انگیز و درگیری لفظی به وجود آمده بین دو گروه از بازیکنان به‌قدری جدی بود که وقتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد، هیات‌رئیسه را مجاب کرد با سیاست برکناری اسکوچیچ و جانشینی کی‌روش موافقت کنند. تاج و نبی در جلسه هیات‌رئیسه به‌صراحت به همه اعضا گفته بودند اگر این تغییر اتفاق نیفتد ممکن است اختلاف بازیکنان با هم در اردو به درگیری فیزیکی و حتی غیبت چند بازیکن بزرگ در جام‌جهانی ختم شود و با یک آبروریزی بزرگ ملی روبه‌رو شویم. 

این توضیحات و ارائه چند فکت و سند مهم درباره مشکلات درون تیم باعث شد هیات‌رئیسه برخلاف تصمیم قبلی خودشان برای حمایت از اسکوچیچ، اجازه دهند که هدایت تیم ملی در جام‌جهانی به کی‌روش سپرده شود. 

با این اتفاق شعله آتش درگیری شدید بین دو گروه از اعضای تیم فروکش کرد اما هیچ‌وقت خاموش نشد. اگر در زمان اسکوچیچ بعضی از نفرات جایگاه محکم و ثابتی در ترکیب تیم ملی داشتند، با آمدن کی‌روش جناح‌بندی‌ها تغییر کرد. این بار بازیکنان باتجربه‌تر تیم ملی قدرت اصلی را به دست گرفتند. به عبارتی ساده‌تر قدرت موافقان کی‌روش به موافقان اسکوچیچ چربید و طرفداران مربی کروات به سمت سایه هدایت شدند.

با حضور کی‌روش حاشیه و درگیری‌های عمومی جمع شد اما اختلاف و فاصله بین اعضای تیم روزبه‌روز بیشتر شد. بعضی از نفرات به‌حدی منزوی شده بودند که در اردو به جز مواقع شام و جلسات فنی از اتاق خود خارج نمی‌شدند و با کسی صحبت نمی‌کردند. درنهایت هم در دو بازی دوستانه قبل از جام‌جهانی بود که همه فهمیدند مرد پرتغالی چه تصمیمی برای تاکتیک تیم ملی در جام‌جهانی دارد. 

ترکیب تیم ملی برای بازی با انگلیس سورپرایز ویژه این مربی برای فوتبال ایران بود و به همه نشان داد اوضاع خیلی تغییر کرده است. شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری سه بازیکن اصلی اسکوچیچ نیمکت‌نشین شدند. نورافکن هم که اصلا به جام‌جهانی نرفت و خط خورد.

صادق محرمی که به پسر اسکوچیچ مشهور شده بود، در بازی سخت مقابل انگلیس بازی کرد و با اون نتیجه نیمکت‌نشین شد و جای خودش را برای بازی‌های بعدی با ولز و آمریکا به رامین رضاییان داد که اسکوچیچ اصلا اعتقادی به او نداشت. 

درباره لیست و نفرات تیم ملی می‌شود به نکات زیاد دیگری هم اشاره کرد. مهم‌ترین بحث اما ارتباط مستقیم با خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان دارد. دو نفری که به‌عنوان زوج اصلی خط دفاعی تیم ملی عملکرد بسیار خوبی در مسابقات مقدماتی داشتند و با آن سطح از هماهنگی و آمادگی کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در جام‌جهانی نیمکت‌نشین شوند اما این اتفاق افتاد. 

با توجه به فضای دودستگی‌ای که از قبل بین اعضا به وجود آمده بود و هیچ‌وقت به‌صورت کامل حل نشد، برای نیمکت‌نشین‌ها این ذهنیت که وفاداری‌ بعضی‌ها به کی‌روش بیشتر از شایستگی و آمادگی نفرات برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تاثیرگذار است، قوت گرفت.

اتفاقا به همین دلیل یکی دوبار در حاشیه اردوی تیم ملی در قطر، بگومگوهایی بین نفرات نیمکت‌نشین که طرفدار اسکوچیچ بودند با دو سه نفر از بازیکنایی که طرفدار کی‌روش بودند و اگر اسکوچیچ می‌ماند به احتمال زیاد جایی در جام‌جهانی نداشتند به وجود آمد. 

عصبانیت کی‌روش از لو رفتن ترکیب

بعد از بازی انگلیس و آن شکست تلخ اما ماجرا شکل پیچیده‌تری به خودش گرفت. کی‌روش که به‌خاطر لو رفتن ترکیب تیم ملی در صبح روز بازی عصبانی بود، پیگیری‌های خودش برای پیدا کردن شخصی که ترکیب را به رسانه‌ها داد آغاز کرد و نتیجه این کار خراب‌تر شدن رابطه او با محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده شد. درباره اینکه با چه فعل و انفعالی این تنش اوج گرفت البته نمی‌شود جزئیات زیادی منتشر کرد اما فردای روز بازی در یک جلسه کی‌روش مقابل تمام بازیکنان کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را زیر سوال برده و به آنها گفته که باید از همبازیان خود عذرخواهی کنند.

پیرمرد پرتغالی در جلسات فنی روزهای بعد هم به دفعات موضع‌گیری‌های تندی علیه این دو مدافع داشت و به همین خاطر بود که حتی یک دقیقه هم به این دو نفر برای دیدار با ولز و آمریکا اجازه بازی نداد. مساله اصلی اینجاست که در این مشکل به‌وجودآمده بین کی‌روش با این دو مدافع، از نظر خیلی‌ها برخی بازیکنان دیگر که مدت‌ها جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده بودند، نقش کلیدی را ایفا کردند. البته پشت‌پرده این اتفاق هم به همان ماجرای دعوای بین موافقان و مخالفان اسکوچیچ مرتبط می‌شد. حالا با در نظر گرفتن این فضا بهتر می‌توانید متوجه شوید که چرا دیروز وقتی کی‌روش پست خداحافظی‌اش را منتشر کرد، کنعانی آن کامنت جنجالی را برایش نوشت. 

این اتفاقات و همه آن مسائلی که به‌خاطر برخی مصلحت‌ها جزئیات آن را بازگو نکردیم، به‌خوبی به ما نشان می‌دهد که تیم ملی همین الان هم چه فضای عجیب‌وغریبی دارد و دودستگی از بین نرفته و برخی نفرات با حمایت کی‌روش واقعا نقشی بیشتر از یک بازیکن و حتی کاپیتان در تیم ایفا می‌کنند. برای جمع شدن همه این حواشی فوتبال ایران به معنای واقعی به استخدام یک مربی بزرگ کارنامه‌دار و خارجی که توان مدیریت این بازیکنان و فضای حاکم در تیم ملی را داشته باشد، نیاز دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • مرتضی مقدم IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    برا جمع شدنش نفر جدید باید اول فسیل های رای بده و لابی کن و رفیقای وزرا و فلان رو بزاره کنار بنظرم اگه طارمی و دوستان رو هم بزاره کنار دمش گرم ،خداروشکر مهاجم‌ داریم ،کاری که اقای دهداری کرد و نتیجش شد دایی و مهدوی کیا و میناوند و ...
  • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کی‌روش در شکست تیم هیچ نقشی ندارد.فقط بردها رامتعلق به خودش ومیراثش می‌داند.
    • علیرضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      کیروش بیشتر به نوچه احتیاج داشت تا بازیکن!کسانی مثل نکونام که تن به هر کاری میدن تا دیده بشن بیشتر میتونن با اخلاق کیروش کنار بیان.یعنی اخلاق و رفتار دیکتاتور مابانه کیروش بیشتر کسانی را جذب میکنه که نسبت به هر امر و دستوری چشم بسته بله قربان بگن.کنعانی و شجاع که زیر بار کیروش نرفته اند و نمیروند نمیتونن در سلیقه ی کیروش جایی داشته باشن.
  • شروین FR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کیروش شخصیت بیمار گونه ای داره وقتی مربی پرتغال در جام جهانی بود با اکثر بازیکنان تیم ملی این کشور به مشکل خورده بود شخصیت پر از عقده هر تیمی رفت با بازیکنان اون تیم درگیر شد
  • رضا یاک اصلی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کیروش اشتباه کرد اصلا" مرد اتوبوسی را به تیم دعوت کرد!
    • بهزاد غیبی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      سلام دوست عزیز وقتی یک سیستم مثل فدراسیون بیمار است قطعا ماهم دیگران را بیمار می دانیم، اصلا یک مربی بزرگ لازم نیست، یک مربی فهیم به کار لازم است، یک آموزش ب ای ریشه فوتبال لازم است تا بازیکنان محدوده خود را بدانند که هرشخصی که مربی تیم است، بایستی فرمانبرداری بود بدون هیچ ملاحظه ای این از شخصیت بازیکنان بدور است که کسی را دانسته یا ندانسته متهم کنیم... کیروش پسرخاله ما ایرانی ها هم نیست!!!!
    • جمید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      این آه سیاوش یزدانی بود که کنعانی زادگان رو گرفت موقعی که تو تیم ملی زمان اسکوچیچ سیاوش خیلی آماده بود کنعانی تحمتهایی به سیاوش زد تا همه کادر به سیاوش بدبین باشن تا یه وقتی نتونه جای کنعانی رو تو تیم ملی بگیره
  • دکتر IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    فقط بدانید کی روش از خیلی از ما ایرانی ها با غیرت تر و با تعصب به کشور پرچم و سرود ملی و غیرت ایرانی بود...هر باز ما کی روش را خراب کردیم با بی برنامه بودن و لجبازی های بچه گانه ..هیچ کجای دنیا بازیکنی جرات نمی کنه سرود تیم ملی خودش را نخواند..هیچ بازیکنی...فقط تیم ملی را همه تخریب کردند هم مردم و هم صدا سیما و بعد جالبه حالا طلبکار شدند!!!!!!!!!!!
    • ولادمیر زنسکی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      پرچم و کشور و ملت چه ربطی به کی روش داره فقط اونقدر پول گرفته بود حاظر بود برقصه حالا که کار تموم شده بهش بگو حاضر نمیشه اسم ایران رو بیاره چه برسه به تعصب
    • وحیدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      تعصب به چی ؟ شاید کسانی که سرود نخواندند روی روزگار مردمشان تعصب داشتند
    • بهزاد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      سلام و احترام هیچ کجای دنیا هم بازیکن‌های تیم ملی برای تعیین و برکناری مربی تیم ملی تصمیم گیری و کودتا نمی‌کنند. سلسله مراتب اگر رعایت نشود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
    • کیارش DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      خوشحالم با رییس جمهور اکراین صحبت میکنم ظاهرا ایشان از طرفدارن فوتبال ایران هستند در مورد پولی که گرفته کیروش مطمئن باش تو این ۶ ماه از خیلیا کمتر گرفته و در ضمن نکته دیگه اینه خیلی از اسلاو هایی که به فوتبالمون امدن باید بگیم چقدر گرفتن و چقدر میگیرن؟ بواقع اونیکه حاضره برای پول بیشتر برقصه نه کیروش که خیلی از رفقای کروات ما هستن
    • سلمان IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      بازیکنان ایتالیا در دوران اوجش یعنی ۹۰ تا ۹۸ ، سرود ملی رو نمیخوندن.
    • فرزانه IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      فقط یه بی غیرت میتونه سرود ملی کشورش رو اونم جلوی میلیون ها آدم نخونه
  • کشورایران صومعه سرا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    درودخدابه همه شما همه این مشکلات زیرسری فدراسیون هست که فقط میخوان به هرطریقی بازی برگزاربشی.ماتوفدراسیون آدمهای بی طرف نداریم برای همینی که لیک برترمابه این روزافتاده چون هیچ کدامشان اراده ای برای حل مسله ندارنداینهاآمدندامورات شان بگذری آمدندکه فقط باشندکسی هم ازاینهاحسابرسی نمیخوادوالله مابااسگوچیچ یامربی دیگری غیراین دلال می رفتیم اینطورباخفت نمی باختیم کدام مربی میاددست به ترکیب برنده میزنی.حق باشجاع وگنعانی زاده گانی لعنت برهرچه دلال خدایی مربی دیگری بودامریکا و ولزمیبردیم باانگلیس هم مساوی می کردیم وازگروه مان صعودمی کردیم تازمانیکه آقایان فقط میخوان حضورداشته باشندوضع همینی که هست
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    این دودستگی خود تاج ایجاد کرد تا بتونه به راحتی رئیس فدراسیون بشه و با بهونه خودش کیروش را بیاره.کیروش خیلی وقت پیش مربی شده بود.طارمی و جهانبخش به وسیله تاج شارژ شدن.یادمه خداداد عزیزی میگفت یه نفر طارمی فرستاده جلو و خودش پشت طارمی قایم شده تا به منافعش نزدیک بشه.الان منظور خدادداد عزیزی از اون مصاحبه فهمیدم.منظورش تاج بوده.خیلی میدونستن تاج پشت پرده رئیس هست و داره برای برگشت کیروش نقشه میکشه.
  • مهراب IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    یکی مثل ممد مایلی بیاد همه رو خط بزنه😁
  • مصطفی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    ما در تمام دوران در همه مسائل از انگلیس شکست خوردیم دلمون خوش بود شاید تو فوتبال اتفاق جدیدی بیفته با ادعاهای قبل از بازی کی روش ولی اینار نابودمون کرد
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    استخدام یک مربی خوب و اخراج بازیکنان یاغی که به سن بازنشستگی رسیدن اما چهارچنگولی چسبیدن به پیراهن تیم ملی و در انتخاب سرمربی تیم ملی هم دخالت می کنند .
    • جلال IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      اگر تاج،نبی، وزیر ورزش یک جو شرف وغیره و آبرو داشتند ازاولین روز این دولت تیم جوانان یا المپیک را مجهز واماده ودر تمرین می کردند...تا دهن مربیان وبازیکنان بزنند! وامروزهم بی شرف هستند برای تیم المپیک چکار کرده اند ؟ فرداروز مقابل عراق و لبنان و بحرین و کویت کم می آورند! اگر تیم المپیک به روز داشتیم؟ بازیکنان تیم ملی فوتبال هیچ غلطی نمی توانستند بکنند! اونجوری به سرود وپرچم ملی ایران بی احترامی نمی کردند! شما فکر کنید این بی احترامی درترکیه،یا عربستان اتفاق می افتاد چه می شد؟ وزیر بی شرف ورزش و تاج بی غیرت چکار کردند؟؟
  • هوادار سابق کیسه IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    انشاالله بره دیگه برنگرده ....
  • ایرانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    همه بفکر خودشون بودن وگرنه فرصت تاریخی صعود از دست نمی رفت
    • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      برابرامریکااگه برای صعودفکرمی کردیم. وازبازی دشمن پنداری دوری می کردیم واقعامی توانستیم صعودکنیم.
  • ضرغام IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    به‌به چه عالی واقعا همیشه میگن ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه چوب خدا هیچوقت صدا نداره این آه اسکوچیچ بود که دامن گیر همشون شد ههههههههه فقط امیدوارم که این کامنت من تایید بشه
  • پدرام CA ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    این ها همه بهانه است و کیروش تیم رو با یک سیستم نا اشنا برای بازیکنها فرستاد تو زمین. یار مستقیمشون رو گم میکردند. گلهای انگلیس هم شاهد این موضوع. منتها کیروش اگر اهل پذیرش اشتباه بود که 30 سال در جا نمیزد. از روز اول همیشه فرار به جلو و تقصیر رو گردن این و اون انداختن کارش بوده. مگه میشه بازیکن ارنج رو لو بده و بفهمن بعد هم تو اردو بمونه هم تو لیست بازی بعد باشه؟ اون هم تیم کیروش؟ شوخی میکنید؟ خود دسا گفت کادر فنی گند زد جلو انگلیس. حالا کنعانی و شحاع که حقشون رو علنا خوردند شده اند مقصر؟
    • محمد مهدی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      دقیقا درسته کی‌روش اگر مربی خوبی بود خود پرتقال بهش تیم می داد حالا ممکنه یه موقعی خوب بوده ولی به روز نیست چون اشتباهاتش را قبول نمی کند
  • هموطن IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تیم کوچه و بازاری نه تیم ملی!!جناب آقای تاج تحویل بگیر نیمه دوم ۲بر۳باختی دوتا هم به میله زدی حواست باشه میله در نرود ؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    پس مشخص شد کیا خیانت کردن همون بازیکنایی که ترکیب تیم رو فروختن
    • محمد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      طرف اومده دست پیش بگیره پس نیفته اگر سر اون جریان اتوبوس خوب ادب میشد اینجور کامنت نمی ذاشت
  • Javid IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    شجاع و کنعانی از اولم دوزار دفاع کردن بلد نبودن یادمه همین کنعانی رو ماشین سازی و سایپا گردن نمیگرفتن دوسال مصدوم بود همین کی‌روش تو تیم ملی دعوتش می‌کرد همه شاکی میشدن الان اومده حرف مفت میزنه تو با شجاع سوتی که دفاع بودید وضع از این بدتر میشد
  • افشین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    فکر میکنم باید منطقی باشیم اول اینکه ما تو هیچ شرایط فوتبالی حریف انگلیس نمیشدیم مخصوصا انگلیس امسال که اماده ترین تیم رو داشت و فکر میکنم چون بازی گروهی بود سه امیتاز اول پرید ولی بازی دوم که مهمترین بازی ایران بود سه امتیاز گرفتیم و خیلی عالی بودیم از لحاظ روحیه برای بازی امریکا ...بازی مقابل امریکا جدا از تاکتیک بد اماده نبودن بازیکنان هم بی تقصیر نبود شما به بازی ازمون نگاه کنبد اصلان تو هیچ بازی ده درصد امادگی نداشت و خیلی ها خالی کرده بود بدنشون و همه اینها باعث به حذف ایران شد
  • محمّدعلی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    یک مربی بزرگ کارنامه‌دار خارجی! کی این رو گفته؟ چرا یک مربی خوب و باتجربه داخلی نه که اتفاقاً به فوتبال ایران هم تسلط داره و هم چم و خم بازیکنان رو بلده و اگه قرار باشه اختلافی هم بیفته با هم‌زبون و هم فرهنگ بودن بهتر بتونه حل و فصلش کنه، تا یک مربی جدید خارجی که هم‌زبون نیست و فرهنگش هم فرق می‌کنه و تا بی‌آد جابی‌افته اختلافات هم بیشتر شده…
  • سپهر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تا رفته چرا ازش بد میگین همش شایعس کی‌روش خیلی خوب بود
    • ل IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      کجا خوب بود ؟
  • غریب IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    به عقیده من،کیروش از خیلی از این بازیکنها به کشور و ملت بزرگ ایران وفادارتر بود...بازیکنی که در این سطح از فوتبال با لآبی گری و یا نخواندن سرود ملی کشورش یا با خط فکری گرفتن از غرب و یا... خود رو به حاشیه برونه اصلا به درد سربازی برای تیم ملی وطنش نمی خوره.
  • مهدی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    سلام دوستان ببینید تمام این تصمیمات سیاسی است البته در حوضه فوتبال بیشتر وقتی کسی به غیر از رییس فدراسیون تصمیم گیرنده است نباید انتظار بیشتری داشت و به نظر من فعلا البته فعلا مربی داخلی بهتر جواب میده فقط دو گزینه امیر قلعه نوعی و گلمحمدی
  • میثم IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اولا این بازیکن با کارغیراخلاقی که انجام داد وماجرای اتوبوس تیم ملی بزرگترین توهین رو به تیم ملی و پیراهن ما انجام داد واگر درکشور دیگری بود اصلا به تیم ملی دعوت نمیشد و باهاش برخورد میشد اما مشکل تیم ملی بیشتر تاج و گروهی که حمایتش کردند هست بعدازماجرای ویلموتس چرا با تاج برخورد نشد تازه مجددا به ریاست فدراسیون انتخاب شد.
  • میهمان IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    مقصر همه این ناکامی ها ، کسی نیست به جز تاج واعضائ هییت رییسه که باید دید تحت تاثیر که امکانات واقدامات ...ایشون باید محاکمه شود ...
  • ح ر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    کی روش خوب بلد بود هوچیگری کنه اگه خوب بود مصر را میاورد جام جهانی فقط بلد بود غر بزنه وبس
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    چرا موقع خواندن سرود ملی بازیکنان لالمونی گرفته بودندمگه اینا نمی گفتند که مثل یه سربازبرای کشورمون میجنگیم همون بهتر که باختند خاک بر سرشون.
  • بهزاد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    سرمربی تیم ملی باید یک نفر باشد که امتحان پس داده باشد مثل اسکوچیچ و نه متل کیروش و البته با مربی گری و دستیاری وحیدهاشمیان مرد بزرگ و محجوب و متخصص
    • قب IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      هاشمیان تنها کسیه که تو کلاسهای گواردیولا شرکت کرده و مدرک گرفته
  • ***** IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تو اینطور شرایطی فقط حاجی محمد مایلی کهن به درد تیم ملی میخورد نه کئیروش بیسواد
  • محسن IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    درباره مربی گریت نظری نمی‌دهم چون تو این مورد ازت ناراحتم ولی بیگانه‌ای که از بعضی ساکنان ایران ایرانی تری در این مورد ازت ممنونم
  • سید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    بابا دعوا نکنید فقط هروه رنار تکرارکنید تااز بر بر بشید
  • ،نوید IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    مرد اتوبوسی بهتر بود انتخاب نشود فساد است حسین ک
  • دارا شاد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    سلام،یادمه در سال 1978که آرژانتین قهرمان جهان شد مربی تیم ملی آرژانتین از مارادونا که در اوج آمادگی هم بود استفاده نکرد و قهرمان شد و در جواب کسانی که از مربی آرژانتین سوال کردند که چرا مارادونا را به تیم ملی دعوت نمیکنید در پاسخ گفته بود که اگه مارادونا را بخوام در ترکیب تیم ملی بزارم تیم این یکدستی وتفاهم نخواهیم داشت ،خیلی جالبه بازیکنان تیم ملی هر کدومشون یه ادعایی دارند ، مصلی هست که میگه ،افتابه لگن هفت دست شام نهار هیچی ،وقتی بازیکنی نمی‌فهمه که وقتی به تیم ملی دعوت میشه هر کدام نماینده کل جمیعت ایران هستند و الان بصورتیه که یادشون رفته که هر چی دارند از بغل تیم ملی هستش مثل مهدوی کیا،علی دایی،خدادادعزیزی ،علی کریمی،طارمی و خبرهای دیگه شما ببینید در زمانی که علی پروین،حسن روشن،حجازی،حسن نظری،قلیچ خانی،قاسم پور،اسکندریان،عبدالهی،محمدصادقی،غفورجهانی و.... که تا سال 1357سه بار پشت سرهم قهرمان آسیا شد،قهرمان المپیک آسیایی ،حضور در المپیک ونماینده آسیا در جام جهانی که 16تیم بود نه 32تیم ،ببینید در آن موقع چطور همشون بهم احترام میگذاشتند و هنوز هم همدیگر را می‌بینند چقدر با محبت و ...
  • امین IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    به نظر من در ورزش بازیکنان باید در امورات مربی و کادر فنی دخالت نکنن و گرنه مدیریت تیم به مشکل میخوره. مربی هم بائو با هر کسی که بخواد تخلف بکنه باید خیلی محکم و قوی برخورد بکنه تا بقیه حساب کار بیاد دستشون
  • Gaber IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    شاید طارمی بازیکن خوب باشه که هست ولی در کار فنی تیم ملی دخالت کردن و اینکه باید دینش را به پرتقالی ها ادا کنه و کی‌روش را انتخاب این دیگه دخالت عریان بازیکن در کار فنی و مربیان هست .بدترین کار در سابقه طارمی همین دخالت و آوردن کی‌روش بود که با شش گلی که خوردیم جوابش زود داده شد .بازیکن خوب نمیتونه مربی خوب باشه و باید به سردار آفرین گفت .کنعانی و شجاع دو بازیکنی بودند که طارمی فکرش را نمی‌کرد بازی نکنند و کی‌روش جواب نامردی را زود داد
  • مهدی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    با سلام از نظر من فقط یک مشکل ما ایرانی ها داریم و آن پول پرستی ،مرذم ، کشور ، دولت ،، همه به کنار ، دولت محترم اینقدر برای شما هزینه می کند ولی شما اصلا قدر نمی دانید رهبر عزیز اینقدر تاکید می کند همبستگی خود را حفظ کنید .اما شما گوش نمی دهید . متاسفم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی