یک استقلالی صدر را از سرخ‌ها گرفت/ توقف پرسپولیس ۱۰ نفره در عصر جنجالی آزادی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم‌ پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با تساوی در این دیدار صدر را از دست داد.

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم بود که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا سرخ‌ها با توجه به پیروزی سپاهان صدر جدول را از دست بدهند.

پرسپولیس با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان صدر جدول را به این تیم اصفهانی واگذار کرد. پرسپولیس پس از هفته چهارم لیگ برتر که به صدر صعود کرده بود، به رده دوم سقوط کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (۴۶ - سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۸۸ - سروش رفیعی)، امید عالیشاه (۴+۴۵ - احمد گوهری)، شیخ دیاباته (۴۶ - عیسی‌ آل‌کثیر) و محمد عمری.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند (۷۴ - محمدرضا خلعتبری)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۸۶ - محمدرضا فلاحیان)، هانسل زاپاتا (۸۶ - اسماعیل شریفات)، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (۸۶ - رضا جبیره)، امین جهان‌کهن، میلاد فخرالدینی و سید احسان حسینی.

عکس تیمی آلومینیوم

داور: مرتضی منصوریان

دقیقه ۷: محمد عمری با یک جرکت انفرادی پشت محوطه جریمه آلومینیوم با خطا متوقف شد و پرسپولیس را صاحب یک ایستگاهی کرد.

دقیقه ۸: کاشته امید عالیشاه با واکنش پورحمیدی به کرنر رفت.

 دقیقه ۱۵: کرنر ارسالی بازیکنان آلومینیوم با خروج ناقص بیرانوند همراه شد و در ادامه ضربه سر محمدرضا آزادی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: پاس اشتباه علیرضا به بیرانوند به بازیکنان میهمان رسید اما عجله آنها باعث شد این موقعیت را از دست بدهند.

دقیقه ۳۹: پاس ارسالی به درون محوطه آلومینیوم به دیاباته رسید اما این بازیکن در حین کنترل توپ بعد از برخورد با مدافع حریف سرنگون شد تا پرسپولیسی اعتقاد به خطای پنالتی داشته باشند اما داور چنین نظری نداشت.

دقیقه ۴۲: توپ گیری محمد عمری و ارسال پاس برای امید عالیشاه، پرسپولیس را در آستانه رسیدن به گل برتری رساند اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان آلومینیوم توپ را پس بگیرند.

دقیقه ۴۳: تیم میهمان بلافاصله اقدام به ضد حمله کرد و در حالی که روی یک پاس بلند، میلاد فخرالدینی برای رسیدن به توپ استارت زده بود، علیرضا بیرانوند با خروج از محوطه جریمه سعی کرد مسیر او را سد کند اما این صحنه از نظر داور خطا تشخیص داده شد. بیرانوند در این صحنه کارت قرمز گرفت.

* پس از اخراج بیرانوند و مصدومیت فخرالدینی بازی برای دقایقی متوقف شد.

* پس از سوت پایان نیمه اول، کادر فنی پرسپولیس به سمت داور اعتراض کردند. یحیی گل‌محمدی در متن این ماجرا بود.

اعتراض یحیی گل‌محمدی به اخراج علیرضا بیرانوند

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: فخرالدینی روی خط عرضی به توپ رسید و پاس رو به عقب خطرناکی داد اما این توپ توسط گوهری مهار شد.

دقیقه ۶۶: مهدی ترابی پس از فرار به داخل محوطه آلومینیوم، با تکل مدافع این تیم روی زمین افتاد اما داور در تصمیمی بحث برانگیز پنالتی نگرفت و اعلام کرنر کرد.

دقیقه ۷۰: پرتاب اوت بلند زاپاتا به مقابل دروازه پرسپولیس، مدافعان این تیم را به هم ریخت و توپ در نهایت به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: سانتر بی‌نقص به درون محوطه جریمه پرسپولیس در شرایطی به احسان حسینی که در موقعیتی ایده آل قرار داشت اما ضربه سر او به شکلی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: زاپاتا از جناح راست توپ را به نزدیکی دروازه پرسپولیس فرستاد اما گولسیانی اجازه کار به مهاجمان آلومینیوم نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۷: ترابی با یک حرکت دیدنی از بین دو بازیکن حریف، توپ را به اسدبیگی رساند و او که می‌توانست دروازه آلومینیوم را باز کند تعلل کرد و توپ را از دست داد.

دقیقه ۸۰: شوت محمدرضا آزادی توسط مدافع پرسپولیس دفع شد اما این بازیکن در برگشت بار دیگر ضربه‌ای زد که این مرتبه توسط گوهری به شکلی دیدنی مهار شد.

دقیقه ۸۳: شلیک عیسی آل کثیر از پشت محوطه آلومینیوم پس از آنکه توسط پورحمیدی دفع گردید، با سراسیمگی مدافعان راهی کرنر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • واعظ آشتیانی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    بهتر بود تیتر می زدید که داور صدر را از پرسپولیس گرفت . .
  • محسن IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    یعنی چی !!! چرا مربی بقیه تیم ها حمید مطهری و مهدی تارتار نیستن ؟!!!😡 این که نشد لیگ
    • شمسعلی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      خوبه که نصف مربیان لیگ رو از خودتون گذاشتین بیاین جز سه تیم ولی بازم نمی رسین و باز دست بدامان داور میشین از سرورتون امتیاز بگیره🤣
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    استقلال قهرمان میشه..خدا میدونه که حقشه..به لطف یزدان و بچه ها..استقلال قهرمان میشه
    • شیشتقلال IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      قارت😂😂😂😂
    • آریا IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      فعلا کیسه با تیمهای ته جدول بازی داره و به جای سفت نخورده. با ملوان و نفت مسجدسلیمان و مس کرمان بازی میکنه. بزار با تیمهای گردن کلفت بازی کنه و اون موقع حالتون دیدن داره. یه نمونه اش سپاهان بود که نقره داغتون کرد. بعدشم با کلی نا داوری شما هنوز زیر پرسپولیس هستید و راه تنفس ندارید🚴🏿‍♀️🚴🏿‍♀️ همچنان رکاب بزنید🚴🏿‍♀️🚴🏿‍♀️🚴🏿‍♀️
  • Hesam IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    یحیی هم گندش رو دراورده دوتابازی پشت هم عمری گیج میج میزنه از اول ولی تا دقیقه ۹۰ فیکسه . امیری را چی بگم که اصلا گفتنی نیست
  • مرصاد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تبریک به داور این بازی و کمیته داوران! انقدر اشتباهات داوری پرشمار بود که نمیدونم به کدومشون اشاره کنم! واقعا این داور برای این بازی مناسب بود؟ در ۳ هفته ۳ پنالتی سوخت تا صدرجدول را هم از دست بدیم! البته از این هم غافل نشیم که آقای گل محمدی هم اشتباه زیادی داشتن! سروش رفیعی رو دقایق آخر به زمین میفرستن؛ دیاباته رو در ترکیب اصلی قرار دادن؛ بجای امید باید کمال رو تعویض میکرد! امیدوارم از هفته آینده بهتر بازی کنیم و داوران هم رنگی بودن رو کنار بگذارن و عادلانه قضاوت کنن!
    • آرارات IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      انقدر داور تابلو قضاوت کرد که آمارش از دستمون در رفته🤔🤔
    • دختر قرمز IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      فقط به دنبال این هستن که امسال سپاهان یا استقلال قهرمان شوند چون بیشتر هزینه لیگ برتر متعلق به این دو تیم هست. انشالله پرسپولیس از هفته آینده با مهاجم جدید و تغییر سیستم برمیگرده به صدر جدول. تازه متوجه شدیم که باید با ۱۰ نفر مقابل ۱۲ نفر بازی کنیم. داور را هم حساب کنید♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • Armin IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اگه پول بود بخدا همون اخر لیگ قبل که یحیی ۴ تا جام را به فنا داد اخراج شده بود . هیچ تاکتیکی نداره
  • Reza IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    چرا یحیی دیگه استوری خداحافظ نمی گذاره . باوا ولمون کن برو ... تیمی مه برانکو ساخت را به فنا دادی
  • Kami IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اون نونی که ایحنت دیاباته بابت اوردنش به پرسپولیس گرفت حلالش ... قشنگ معلومه زحمت کشیده که این دراز را بندازه به تیم
  • هوادار IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تیم داوری و فدراسیون از پرسپولیس امتیاز گرفتند نه آلومینیوم و فولاد
  • رادمنش IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    الان فقط ی استوری خداحافظ یحیی می طلبه
  • پرهام IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    هیچ تاکتیکی، هیچ پلنی ، هیچ برنامه ای ، آخرم هیچ به هیچ . مرسی از مستر گل محمدی بابت تیمی که ساخت و تیمی که نابود کرد (تیم برانکو)
  • داود IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    فقظ پت و مت خط حمله عمری و دیاباته
  • آیدا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    وقتی آقای رحمتی قبل از بازی میگن که امیدوارم بهترین نفر زمین داور باشه دیگه تا آخرشو بخونید که چه سیگنالی براش فرستاد و از اونجایی که آقای داور تعصب شدیدی به تیم آبی داره اطاعت امر کرد و کاملا یکطرفه قضاوت کرد. پرسپولیس باید فیلم این بازی را بفرسته برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تا اونها ببینن در فوتبال ایران چه خبره.
  • Red Armey IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    ما اونجایی ضربه خوردیم که با یحیی قرارداد سنگین بستن و نمی تونن اخراجش کنن و منتظر استعفای دوباره اش هستن. حتی اگه جام حذفی هم از سپاهان شکست بخوریم باز گیر این قراداد سنگینش هستیم
  • الکیسه IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    از داور بپرسید خودشو به چقدر فروخت؟؟؟؟؟؟ از همون پولهایی که آجرلو فضل و بخشش کرد چقدرش به این و کمک داورش رسیده؟؟؟؟
  • Safaei IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    با نتیجه نگرفتیم یحیی از زمین و زمان شاکیه و خودش را مقصر نمی دونه ... باشه مربی تو راس میگی
  • مینا جم IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    آقای منصوریان شما بعد از سیدعلی داور دربی، منفورترین داور لیگ برتر هستید و نونی که سر سفره زن و بچه ات میبری بوی شرافت نمیده
  • قرمزته IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    دم علی آقا دایی گرم که تا آخرش پیش رفت و محسن قهرمانی رو برای همیشه از قضاوت تعلیق کرد. با این داور هم باید چنین کاری کرد تا مابقی هم هواسشون باشه که اگر غش کنن دیگه راه برگشت ندارن و باید با بی آبرویی از داوری شوت بشن بیرون. اصلا کوتاه نیایید و تا آخرش پیش برید و ببینید از چه کسانی خط میگیرن.
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    چرا می‌نویسی یک استقلالی صدر را از پرسپولیس گرفت نخیر بلکه داور بی خاصیت بود که دوتا پنالتی واضع را نگرفت تواین دوهفته پنج امتیاز را داوران بی ناموش از پرسپولیس گرفتند خدا کند به دستور رئیس فدراسیون نبوده باشد جهت خوش خدمتی که سپاهان قهرمان شود
  • ناشناس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اشتباهات داوری برای همه ی تیم ها اتفاق افتاده وقتی بنفع تیمی اشتباه صورت می گیره می گن کار داوری خوب بوده اما وقتی به ضرر باشه توهین و تهمت و ..... خدائیش کار داوران سخته
  • ع ق QA ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    نه یک استقلالی بلکه باند کامل تاج خطیر مظلومی محصص ماجدی و وزیر استقلالی
  • زیگزاگ IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    یه نقدی هم به خودتون بزنید. جذب دیاباته بر چه اساسی صورت گرفت؟یحیا راضی نبود، پس چرا؟ اگر جواب اینو بدید متوجه میشید مشکل از مدیریت خودتونه. نه داور نه فدراسیون، هیچ کس در نتیجه نگرفتن تیم پرسپولیس دخیل نیست.این اشتباهات واسه ی همه تیمها هست. اتفاقا پرسپولیس کمترین ضرر رو داشته. دست دلال و ایجنت منتصب رو قطع کنید، به اهداف میرسید. سر قرارداد دیاباته فقط عده ای به نوایی رسیدند. بجاش میشد یه بازیکن سالم و بدردبخور گرفت.
  • صداقت IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    باید تیتر می زدند کمیته داوران ، دپار تمان داوری ، و ..... صدر را از پرسپولیس پس گرفتن
  • مهران IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بعد علی پروین سرلکه ، عجیبه که هیچ وقت هم تا حالا نشده بازیکن ثابت نباشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی