۲ اتفاق مشکوک داوری بازی پرسپولیس زیر ذره‌بین ۴ کارشناس/ تصمیم جنجالی داور در هر ۲ صحنه علیه سرخ ها؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود.

پرسپولیس پس از شکست برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر، در شرایطی وارد دیدار با آلومینیوم شد که اگر موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه نشود، در صورت پیروزی سپاهان برابر گل‌گهر، صدر جدول را از دست می‌دهد.

سرخپوشان که هفته گذشته اعتراض شدیدی به قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار با فولاد داشتند و معتقد بودند خطای پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده است، این هفته هم در چند صحنه اعتراض شدیدی به تصمیمات مرتضی منصوریان، داور مسابقه، داشتند.

در اولین صحنه مشکوک این دیدار شیخ دیاباته در برخورد با مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد و در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند داور باید یک پنالتی به سود آنها اعلام می‌کرد، منصوریان دستور به ادامه بازی داد.

۲ اتفاق مشکوک بازی پرسپولیس زیر ذره بین ۴ کارشناس/ تصمیم جنجالی داور در هر ۲ صحنه علیه سرخ ها؟

تنها چهار دقیقه بعد، آلومینیوم در یک ضدحمله، صاحب موقعیت گلزنی شد و زمانی که علیرضا بیرانوند برای دفع این توپ از محوطه جریمه خارج شد، با میلاد فخرالدینی برخورد کرد تا داور مسابقه با کارت قرمز، او را از زمین اخراج کند.

اخراج بیرانوند در شرایطی صورت گرفت که مهاجم آلومینیوم در این صحنه در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و همین مسئله باعث اعتراض سرخپوشان به تصمیم منصوریان شد تا نیمه اول بازی به جنجال کشیده شود.

برخورد مدافع آلومینیوم و شیخ دیاباته (مشکوک به پنالتی - دقیقه ۳۹)

ابراهیم میرزابیگی: خطایی اتفاق نیفتاد. مدافع آلومینیوم روی زمین بود و شیخ دیاباته پای خود را گیر داد و قصد داشت پنالتی بگیرد.

تورج حق‌وردی: مدافع آلومینیوم پای مهاجم پرسپولیس را زد و داور می‌توانست یک پنالتی اعلام کند و حتی خود بازیکن آلومینیوم هم از اینکه داور پنالتی اعلام نکرد، متعجب شد.

حیدر سلیمانی: شیخ دیاباته قصد داشت پنالتی بگیرد اما مدافع آلومینیوم روی زمین بود و عمل زدن صورت نگرفت و خطا نبود. مهاجم پرسپولیس پای خود را گیر انداخت و ادامه بازی صحیح بود.

نوذر رودنیل: مدافع پایش را روی پای دیاباته گذاشت و صد درصد خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد.

برخورد فخرالدینی و علیرضا بیرانوند (اخراج و مشکوک به آفساید - دقیقه ۴۳)

ابراهیم میرزابیگی: اخراج علیرضا بیرانوند درست بود، چون مهاجم آلومینیوم در موقعیت آشکار گل قرار داشت اما پیش از این هم مهاجم آلومینیوم در آفساید بود و کمک داور با جای‌گیری بد خود، آفساید اعلام نکرد.

تورج حق‌وردی: مهاجم آلومینیوم در موقعیت آفساید قرار داشت اما کمک داور به خاطر جای‌گیری اشتباه متوجه نشد ولی خطای بیرانوند به خودی خود اخراج داشت، چون مصداق خطای شدید محسوب می‌شد.

۲ اتفاق مشکوک بازی پرسپولیس زیر ذره بین ۴ کارشناس/ تصمیم جنجالی داور در هر ۲ صحنه علیه سرخ ها؟

۲ اتفاق مشکوک بازی پرسپولیس زیر ذره بین ۴ کارشناس/ تصمیم جنجالی داور در هر ۲ صحنه علیه سرخ ها؟

حیدر سلیمانی: با توجه به اینکه بازیکن آلومینیوم در موقعیت آشکار گل بود، اخراج درست بود اما پیش از اخراج، میلاد فخرالدینی در آفساید قرار داشت و قبل از اخراج، کمک داور باید آفساید اعلام می‌کرد اما جای‌گیری خوبی نداشت.

نوذر رودنیل: اخراج درست بود و با توجه به تصاویر تلویزیونی به نظر نمی‌آمد آفساید باشد. مگر آنکه زاویه جدیدی ببینیم که مشخص شود آفساید بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • گلات چیست IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    دو پنالتی پرسپولیس سوخت اخراج بیرانوند هم اشتباه بود قبلش افساید بود این شد 4 امتیاز در دو بازی که علیه پرسپولیس سوت میزنن
    • غضنفر IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      کاملا مهندسی نتایج و چیدمان داوران نشون می ده که امسال نوبت شله زرده که جام حلبی بدنش پارسال با بیشترین پنالتی در طول تاریخ برگزاری در کل دنیا کیسه رو قهرمان کردن و کثیف ترین جام رو دادن بهشون امسال هم نوبت شله زرده که جام از اون مثیف تر رو ببره فقط یکی نیست بگه پس چرا این همه آدم رو جمع میکنید دور هم و این همه هزینه سرسام آور هزینه میشه خوب هرسال فدراسیون که برنامه ریزی میکنه کی جام پلاستیکی و کی جام حلبی رو ببره این همه پول رو بگذارن تا بدن به نیازمندان کشور که نون خوردن ندارند از نهادهای اطلاعاتی خواهشمندیم به این قضیه ورود کنند و نگذارن پول بیت المال هدر بره شله زرد تا حالا فصل سه هزار میلیارد هزینه کرده این به جزه پولیه که سهم ساکت از صد و سی هزار میلیارد اختلاس کارخونه بود میخواستن بندازنش بیرون نمیدونیم چطور شد چقدرش رو خرج کرد موندگار شد فدراسیون رو ساکت داره هدایت و کنترل میکنه نه تاج و بقیه عروسکهای خیمه شب بازیها هیچ کسی هم نیست بگه پول بیت المال رو چرا حیف و میل داری میکنی با نورافکن قرارداد بسته سالی صد و پنجاه میلیارد تومن اون هم بدون آپشنهاش با آپشنهاش میشه دویست پنجاه
  • !!! IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    چرا دو اتفاق؟ سه اتفاق. آفساید فخرالدینی ک منجر به اخراج شد!!!
  • Gaber IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    حالا که تاج اومده برنامه ریختن سپاهان برنده بشه استقلال هم امیدی ندارند .چقدر دشمنی دارند با پرسپولیس .پنج سال همچنان داغ بر دل داوران گذاشته
  • کیثه ی کثیف. IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    جالبه که کارشناسان میگن افساید بود ولی در ادامه میگن اخراج درست بود!اخه اگه افساید بوده اخراج میخاد درست باشه میخاد اشتباه!اگه افساید را قبول دارید باید دیگه نسبت به اخراج کاری نداشته باشید مگه اینکه بگید افساید نبوده و اخراجم درسته.در کل بالاخره این داور هم در این وضعیت سخت معشیت دلمشغولیهای مالی خودش رو داشته که امیدواریم اقلا خودش رو ارزون نفروخته باشه !چون از تلوزیون هم دقیقا میشد فهمید بنده خدا خودشم نسبت به کاری که داره انجام میده ناراحته و وجدان درد داره!!!
    • قوم لجن عبده IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      کاش راجب گل سالم الومینیوم که داور مردود اعلام کرد هم نظر می دادی استاد،،و یا اینکه درباره پنالتی سایه تقدیمی بابا به سوگلی در مقابل تراکتور هم نظر می دادی و یا اینکه درباره پنالتی معیشتی لنگ در مقابل نفت مسجد سلیمان و گل آفساید معیشتی در همان بازی سوگلی با نفت مسجد سلیمان هم نظر می دادی ،میثاقی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد نیم فصل بیشترین ضرر داوری تاج کبیر کرده با 11امتیاز اما همان میثاقی لنگی اعلام کرد بیشترین سود از داوری نیم فصل سوگلی برده چطوره نیم فصل همه چیز گل و بلبل بود و سر بریدن تیمهای به خاطر سوگلی بهتون بر نخورد حالا دو بازی دو داور خدا ترس پیدا شدن و داوری عادی و سالم خود انجام دادن شما سوگلی ها از زمین زمان طلبکارید که چرا حق معیشتی ما پرداخت نمی شود
  • ناشناس IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    دوپنالتی وشاید سه پنالتی به نفع پرسپولیس در بازی باآلومینیوم نگرفتند ۰
  • صدر باز شد !! IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اولا آفساید نبود دوما مطمئن هستم اگر همین صحنه در بازی استقلال پیش می آمد همین کارشناسان نگرفتن آفساید در این صحنه را اوج هنر کمک داور میدانستن و خواستار پاداش به او میشدند
    • سهیل IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      آره فکر کنم داخل تلویزیون شما آفساید نبود!!
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    در قدیم گفته‌اند کدخدا را ببین ده را به چاب. همه میدانند که کسی برای عشق و علاقه نمی‌آید داوری کند به قول معروف هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمگیرد پس نتیجه می‌گیریم داورها بیشتر براي پول داوری میکنند تا غیره وقتی یک هفته زودتر داور مسابقه اعلام میشود فرصت هرکاری است درضمن شکم گرسنه دبن وایمان درستی ندارد. طرف میتواند با دوسوت اشتباه بار خودت را ببند گور پدر وجدان پول را بچسب خر نشو همه دارند میخورند عقب نمانی داور خلاصه دوهفته است سر پرسپولیس را بریدند تا زمانی که تاج و امثالهم در فدراسیون هستند همین آش هست و همین کاسه امسال هم میخواهند سپاهان قهرمان شود پس بهتر که دیگر تیمها زیاد زور نزنند. خدایا مرگ این داور منصوری وکسانی که اورا وسوسه کردند نابود بگرداند انشاله این پولی که داور برای این مسابقه دریافت کرد همش خرج مریضی اوشود تا کی داورهای بی وجدان میخواهند دل هواداران را بسوزانند.
  • Hamid IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    حتی اگه افساید هم نباشه اخراج بیرانوند اشتباه برای اینکه چن مدافع داخل هیجده قدم بودن و مستقیم رو به دروازه نبود و کنار خط هیجده قدم بود طبق گفته های قبلی کارشناسا که برای اخراج یه بازیکن در موقع تک به تک میگفتن مگر نظر خودشون و دوباره تغییر بدن 🤷‍♂️ در یکی از دربی ها عارف غلامی تک به تک مهدی عبدی رو با دست کاملا گرفت و سرنگون کرد چرا یکی از همین کارشناسا نگفت باید اخراج بشه ؟🤷‍♂️همون دربی که میگفتن امیری روی فایدی خطا کرده ،جهت اطلاع بگیم الحمدالله کارشناسی اون دیدار هم موجوده ۲۰صحنه مشکوک داشته ۱۹تاش بضرر پرسپولیس بوده از جمله دو خطای پنالتی گرفتن بازیکن که از سه کارشناس یکی میگفت پنالتی است و هیچ مانوری داده نشد رو این صحنه ها و حق پرسپولیس رو بخاطر یه پنالتی نادیده گرفتن 🤷‍♂️ آقایان کارشناس صددرصد افساید بود جایگیری کمک داور افتضاح بود پنالتی روی دیاباته صددرصد پنالتی بود دیاباته توپ و زده و بازیکن حریف معلوم نیست تکل و برا چی رفته غیر از اینکه پای دیاباته رو زد ،دو پنالتی دیگه هم رخ داد یکی روی ترابی و دیگری روی الکثیر یه تیم داره قهرمانی رو از دست میده بخاطر توجیه های کارشناسان داوری 🤷‍♂️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی