آقای ساپینتو! قدر پاسِ‌گل پرسپولیس را بدان/ بازی کرمان بهترین فرصت نزدیک شدن به صدر است/ نتایج به نفع استقلال شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به نتایج رقم خورده در بازیهای امروز، استقلال بهترین فرصت را دارد که خودش را به صدر نزدیک‌تر کند.

ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر اظهار داشت: شکست گل گهر سیرجان گرچه مقابل سپاهان دور از انتظار بود اما به هر حال همین که یکی از رقبای استقلال سه امتیاز از دست داد این می‌تواند به نفع ساپینتو و بازیکنان این تیم باشد. به هر حال گل گهر هم یکی از رقبای جدی ماست و الان هم با همین باختش یک پله پایین رفت و استقلال سوم شد.

وی افزود: از طرفی توقف پرسپولیس در بازی خانگی اش هم اتفاق مثبتی بود که می‌توان آن را به عنوان پاس گلِ پرسپولیسی‌ها به سرمربی استقلال تلقی کرد.

بازیکن قدیمی استقلال یادآور شد: با توجه به توقف هفته قبل پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد (که منجر به شکست این تیم شد) حالا با این تساوی(مقابل آلومینیوم) و توقف خانگی پرسپولیس استقلال بهترین فرصت را دارد تا خودش را به سه امتیازی صدر جدول برساند. گرچه سپاهان هم در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و کار استقلال برای رسیدن به صدر سخت شده است.

اختر همچنین خاطرنشان کرد: رقابت در بالای جدول به شدت حساس و نزدیک شده و با درخشش تیم تراکتور در این هفته‌ها که سرمربی خوبی به خدمت گرفته جذابیت در شروع نیم فصل دوم به اوج خودش رسیده است. پیش بینی می‌کنم که بازی‌های لیگ هفته به هفته جذاب تر شود و البته فقط امیدوارم در این میان استقلال قدر موقعیت‌های اینچنینی را بداند و لااقل مقابل تیم‌هایی که به نظر می‌رسد شکست دادن آنها برای استقلال راحت‌تر است امتیاز از دست ندهد.

 آقای ساپینتو! قدر پاسِ‌گل پرسپولیس را بدان/ بازی کرمان بهترین فرصت نزدیک شدن به صدر است/ نتایج به نفع استقلال شد

وی همچنین درباره بازی مقابل مس کرمان گفت: هر تیمی مقابل استقلال به میدان می‌آید انگیزه و انرژی دو برابری پیدا می‌کند. قطعاً نماینده کرمان هم از این بابت با تمام وجود استقلال به میدان خواهد آمد. ضمن این که آنها در خانه خودشان بازی می‌کنند ولی حالا که هواداران به ورزشگاه‌ها برگشته اند همه استادیوم‌های ایران می‌تواند برای استقلال ورزشگاه خانگی باشد.

وی درباره سبک بازی استقلال ادامه داد: امیدوارم طرفداران استقلال در بازی مقابل مس به خوبی از تیم شان حمایت کنند. ساپینتو باید با کمترین تغییر در تیمش جلوی این حریف به میدان برود تا با شرایط خوب بازی قبل جلوی ملوان باز هم بتواند برنده زمین را ترک کند.

اختر در پایان گفت: بدترین اتفاق برای استقلال این است که در چنین شرایطی امتیاز از دست بدهد. چون رقبای بالا جدولی روحیه می‌گیرند تا خودشان را در هفته‌های آینده بالا بکشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی