پرسپولیس به کدام تیم می‌گوید خاص؟/ فدراسیون می‌خواهد سپاهان قهرمان شود یا استقلال؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات دیدار با آلومینیوم اراک همانند دیدار با فولاد موجب شد تا کادر فنی تیم پرسپولیس نسبت به داوری و هم چنین فدراسیون فوتبال موضع منفی خود را تکرار کنند.

به زعم کادر فنی تیم پرسپولیس اشتباهات داوری در جریان دیدار با آلومینیوم اراک موجب شد تا آنها ۳ امتیاز این بازی را از دست بدهند و تنها با یک امتیاز میدان را ترک کنند. این نتیجه موجب صدرنشینی تیم سپاهان شد.

رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان بازی با آلومینیوم اراک گفت فدراسیون فوتبال به دنبال این است که یک تیم خاص قهرمان لیگ برتر شود!

رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در بخشی از صحبت هایش گفت: کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده محال است بیدار شود. بنا این نیست که بگذارند پرسپولیس ببرد، تبریک می‌گویم به طراحانی که برنامه‌ریزی کردند پرسپولیس در ۶ هفته به حقش نرسد و از حق مسلمش دور باشد. واقعاً به آنها تبریک می‌گویم. بنای‌شان این است که تیم خاصی قهرمان شود و پرسپولیس قهرمان نشود. هیچ تیمی از نظر فوتبال قادر به بردن ما نیست. من هم قادر به اینکه اختیار ماورای فوتبال را داشته باشم، نیستم.هفته گذشته در مجلس هیأت رئیسه فدراسیون را دیدم و به آنها گفتم به رئیس فدراسیون گفتم، گفتند حق با شما است، گفتم ۶ حق با شما است‌، برای شما، جای آن ۲ امتیاز به ما بدهید! آیا حق با شما است مشکلی را حل می‌کند؟

حال این سوال مهم پیش می آید منظور باشگاه پرسپولیس از تیم خاص کدام تیم است؟

به جز پرسپولیس دو تیم به صورت جدی مدعی قهرمانی هستند. سپاهان که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و استقلال. جالب اینکه ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال هفته پیش در نشست خبری گفته بود که تیمش می توانسته اکنون صدر جدول باشد و اشتباهات داوران ۱۱ امتیاز از تیم او گرفته است.

رضا درویش و هم چنین یحیی گل محمدی حاضر نشدند، از تیمی اسم ببرند چون اسم بردن از یک تیم می توانست برای آنها تبعات حقوقی به همراه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساوالان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اول اینکه با این داوری های چند بازی مشخص هست که داورا علنا سوت های بودار می زنند مگر می شود 6 بازی اشتباه داوری بر علیه پرسپولیس باشد اگر اشتباه داوری هست چرا برای پرسپولیس نمی گیرند در ثانی پارسال جام هدیه دادند به استقلال .. امسال هم صد درصد سپاهان قهرمان هست . از هر لحاظ. این اشتباهات داوری چرا به ضرر سپاهان نیست. تا دولت ریسی هست پرسپولیس رنگ جام را نخواهد دید..اون 5 قهرمانی خیلی ها را سوزانده...
  • Gaber IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تماشاچیان و هوادار برای چی حضور می‌یابند باید کمک کنند تا داوران ما بهتر کار کنند گاها یک هو کردن کارها بهتر میشه .باید حق را بخواهید وگرنه پایمال کردن حق با وجود تاج و خطیر و استقلالی‌ها کارها را مهندسی میکنند و فقط هواداران باید کمک کنند .خبر ورزشی هم باید نظر سنگی راجع به داوری بگذارد شاید دشمنی شوند ولی کار رسانه حقیقت گفتن و مو را از ماست کشیده .اینکه چهارتا خبر بگذاری و منتظر کامنت بی نتیجه باشی و دردی دوا نشه خوب نیست
  • ارش IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اینا چون خودشون ۵ سال با ضرب و زور وزیر و داورا قهرمان شدن الان فکر میکنن هر تیمی قهرمان بشه همون کمکها بهش شده.
    • ماهان RU ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      دقییییقا همینه. پرسپولیس هههههر بازی رو ببازه یا مساوی کنه رو دلیل و مقصرشو داور میدونه.‌این رفتارا و جنگ رسانه ای که راه میندازن برای همه ی اهالی حرفه ای فوتبال نخ‌نما شده و همه دیگه اینارو میشناسن. یادشون رفته که زمان بابا مسعود یه حکومت و نظام پشتشون بود.الان از اینکه دیگه مثل قبل نیست دارن آتیش میگیرن و فرا فکنی میکنن.پرسپولیسا خووووب میدونن که با این حرفا چطور داور و کمیته داورا رو تحت فشار قرار بدند و اگر دقت کرده باشید تو تمااااام بازی هایی که عقب میوفتن یا گل نزدن از این حربه استفاده میکنن و تو محوطه هجده خودشونو زمین میندازن و هوچی گری میکنن که داور بترسه و براشون پنالتی بگیره.
  • «نمی خوان ما قهرمان بشیم » IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    چه جمله آشنائیه ، سالها از دهان جلال حسینی درمیومد و همون سالها هم قهرمان میشدن !! طفلکی ها در همون سالها موندنبدتر اینکه مدیر جدیدشون هم به همون سالها بردن طفلک هوادارانی که ضعف فنی تیمشون رو میبینن اما باید دل به این حرفها بسپارن
  • ا IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    ۵ سال کمینه امداد داوران کمینه ضد فوتبال وزیر معاون همه کمک کردند پیروزی قهرمان شد بسه دیگه خخخخخخخ
  • ا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    یحیی گریه نکن خخخ
  • حمید IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    شدید بوی سکه لای گز میاد. دو همشهری تاج و ساکت با هم بستند بقیه ول معطلند
  • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    حالا بفهمین ۵ سال بقیه تیم ها چی کشیدن. دو تا دو تا پنالتی تیم ها که گرفته نمیشد و هیچ کی به داد تیم ها نمی‌رسید.
  • حامد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    اصلا همچین حرفی نزد که قراره تیم خاصی راقهرمان کنن.یه بارمصاحبه اشوببین یابخون گفت هیچ اراده ای نیست تیم خاصی راقهرمان کنن فقط میخوان نذارن پرسپولیس قهرمان بشه
  • تارخ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    هروقت نمیبرند،زمین وزمان را مقصر میدانند،خجالت چیز خوبیه.
  • ع ق QA ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    کسی نمیدونه که همه مشکللت فوتبال ایران حاصل اتفاق بین محصص مظلومی تاج ماجدی و خطیر هست از موضوع ویلموتس تا کیروش و افتضاح جام جهانی تا این کثافت ها و لجن های لیگ ؟
  • رویا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    ساکت هر تیمی بوده تیمش خاص شده اون موقع هم ک پرسپولیس بود، شما خاص بودید الان هم نوبت سپاهانه
  • ناشناس IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    تیمی که ۴ گل به گل گهر زده منتظر سوت داور و... نیست بلحاظ فنی بازی رو عالی برده
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    منظورش سپاهان هست.تاج هم سپاهانی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی