پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید/ چرا اینقدر به این تیم پرطرفدار ظلم می‌کنند؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت، تصمیم‌گیران فوتبال، VAR را بهانه‌ کرده‌اند تا هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام دهند.

افشین پیروانی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: باید تبریک ویژه بگویم که صدر را از ما گرفتند. هدف‌شان این بود. اختلاف امتیاز داشتیم و به هر طریقی که توانستند صدر را از ما گرفتند. برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم. شک نکنید حالا حالاها خبری از VAR نیست. VAR را بهانه کرده‌اند و هر غلطی دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند و هر کاری می‌خواهند می‌کنند. این وضع قضاوت است؟ چند بار ما متضرر شدیم، بعد انتظار دارید اعتراض نکنیم و حق‌مان را نگیریم؟ متأسفم برای فدراسیون و کمیته داوران و هرکسی که تصمیم‌گیرنده است. اینها به هدف‌شان رسیدند.

وی درباره اینکه آیا او نیز اعتقاد دارد می‌خواهند تیمی خاص قهرمان شود، اشاره کرد: دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس قهرمان نشود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را ۹ روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی وجود دارد؟ مگر روز قرعه‌کشی نگفتند بازی ما یکم برگزار می‌شود؟ پس چرا بازی را سوم (اسفند) گذاشتند؟ چون یک تیم می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند؟ در کوران مسابقات چه تیمی بازی دوستانه برگزار می‌کند؟ این چه تصمیمی است که فدراسیون می‌گیرد؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به خدا باید تیم را بیرون می‌آوردیم. این وضع قضاوت نمی‌شود. چرا اینقدر به این تیم پرطرفدار ظلم می‌کنند؟ معلوم است با هدف جلو می‌روند. این از وضعیت مالی تیم‌ها که ببینید چطور هزینه می‌کنند و این هم از وضعیت قضاوت‌ها و آنهم از وضعیت برنامه‌ریزی که نمی‌دانم چرا در کوران مسابقات ۹ روز باید بین بازی ما فاصله باشد. کجای دنیا در کوران مسابقات و زمانی که لیگ در حال برگزاری است، یک تیم خارجی می‌آید تا بازی دوستانه برگزار کند؟

وی درباره اینکه گل‌محمدی گفته است تا وقتی سرمربی پرسپولیس است، این تیم قهرمان نمی‌شود، یادآور شد: گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و مطمئن باشید که زحمت خودش را می‌کشد. یک خبر بد هم به کسانی که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشوند بدهم. ما با تمام قدرت می‌آییم، ولی جان مادرتان کمی انسان باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    هییییی بابا مسعود کجااایی🥴😣
  • Gaber IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    انسان؟ عین پارسال روی همین صحنه های شیخ دیاباته پنالتی می‌گرفتند تا استقلال را قهرمان کنند امسال مرتب میگویند داور اشتباه می‌کنه .اگر بازی های آینده هم اشتباه کنند مسلما بدانید ماجرایی هست که این صحنه ها گواهی میده و بعنوان سند موثق میشه در دادگاه عدل الهی آورد .گرچه اعتقاد ندارند و به یوم القضا هم می‌خندند .شیطان کارش را درست انجام میده .var هم نگاه نمی‌کنند و رای به ندیدن میدن
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    چطور آن وقت که 8 امتیاز جلو بودید یادتان نبود میخواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند حالا که دارید کم می آورید یادتان افتاده؟
  • صدر باز شد !! IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    انسان بودن از نظر پیروانی چیست ؟ ۱) چیدمان داوری با ما باشد ۲ ) سوت دست ما باشد ۳ ) هر کاری که کردیم به هیچکس مربوط نیست و جوابگوی هیچکسی هم نیستیم ۴) پرسپولیس نباید بازیکن اخراجی داشته باشد ۵ ) همه گزينه ها
  • شهلا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    همین الآن جام و بدید به سه پاهان لیگ وتعطیل کنید.
  • اسنپ کاپ IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    پنج سال شما با ناداوری و زورگویی قهرمان شدین، استقلال و تمام‌ تیمها میزدن تو سرشون برا ورود var و تنها تیمی که حرف از ورود var نمیکرد شما بودین، حالا چی شد یهو ؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی