واکنش یک استقلالی به ادعای بیرانوند/ داور ۲ کارت قرمز باید به او می‌داد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن آلومینیوم اراک در خصوص اخراج بیرانوند در دیدار مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی پس از دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در خصوص اینکه عکس منتشر شده از ساق پای او برای قبل است، گفت: اگر علی بیرانوند گفته که من مچ پای او را زدم، از او بعید است. خودشان دیدند که پای من به این شکل مصدوم شده است. ۱۰۰ درصد اخراج داشت و به نظرم داور باید ۲ کارت قرمز به او می‌داد.

وی ادامه داد: من در آفساید نبودم و من و گولسیانی در یک خط بودیم. کارشناسان می‌توانند نظر بهتری بدهند ولی من فکر نمی‌کنم در صحنه اخراج بیرانوند، من در آفساید بودم.

بازیکن آلومینیوم اظهار داشت: ما یک نیمه اول خوب داشتیم و فکر می‌کنم طبیعی است. آلومینیوم یک تیم جوان است و با یک بودجه معمولی و تیم حریف ما پرسپولیس است که ۱۰ برابر ما هزینه کرده است. ما بازی معقولانه انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امتیاز گرفتن در زمین پرسپولیس نیز برای ما خوب بود.

فخرالدینی در خصوص صحبت‌های رحمتی که اگر بیرانوند اخراج نمی‌شد، آلومینیوم این بازی را می‌برد، اظهار داشت: ما نیمه اول که یازده به یازده بودیم، یک موقعیت به پرسپولیس ندادیم. من فکر می‌کنم ۱۰ نفره شدن پرسپولیس روی بچه‌ها ما تاثیر داشت چون ما تیم جوانی داشتیم. بچه‌ها فکر کردند که بازی تمام شده است و عقب کشیدند. من فکر می‌کنم اگر یازده به یازده بودیم، به پرسپولیس امروز نمی‌باختیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    به نظرم پرسپولیس بایدازلیگ کناره گیری کنه تااین عقده ایهابه آرزوهایشان برسه.لعت به این فدراسیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی