عجیب‌ترین اتفاق هفته هجدهم؛ کمک غیرمنتظره مورایس به ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم‌زمان با برد پرگل سپاهان شاید مهمترین اتفاق روز اول هفته سوم دور برگشت صعود یکی از مدعیان قهرمانی بدون انجام بازی باشد!

دیدارهای حساس روز اول هفته سوم دور برگشت در شرایطی به پایان رسید که نتایج رقم خورده در این مسابقات باعث شد یکی از مدعیان قهرمانی بدون انجام بازی یک پله در جدول صعود کند.

پس از برد پرگل سپاهان مقابل گل گهر سیرجان که هم امتیاز استقلال است تفاضل گل این تیم به +۵ تقلیل پیدا کرد. شاگردان ژوزه مورایس با برد ۴ بر یک مقابل تیم امیر قلعه نویی تفاضل گلشان را به +۱۷ افزایش دادند اما تفاضل گل گل گهر که تا پیش از این بازی مثبت ۸ بود به مثبت ۵ کاهش یافت. به همین دلیل تیم استقلال که با گل گهر سیرجان هم امتیاز بود به خاطر تفاضل گل مثبت ۸ بدون اینکه هنوز بازی هفته هجدهم مقابل مس کرمان را انجام داده باشد یک پله در جدول صعود کرد. اتفاقی که می‌تواند این امیدواری را برای استقلال ایجاد کند تا با توجه به برد هفته گذشته و پیروزی دیدار رفت مقابل نماینده کرمان در بازی فردا بیش از پیش به فکر کسب هر سه امتیاز خارج از خانه باشد.

شاگردان ساپینتو فردا در زمین تیم کرمان و ساعت ۱۷ در شرایطی به میدان می‌روند که در صورت پیروزی جمع امتیازات خود را از عدد ۳۰ به ۳۳ افزایش و فاصله شان با پرسپولیس را به سه امتیاز کاهش می‌دهند. قابل توجه اینکه تیم سپاهان هم در صدر جدول با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس قرار دارد تا آبی‌پوشان تهرانی در هفته هجدهم لیگ برتر در شرایط بهتری به مسابقات هفته‌های آینده نگاه کنند. البته این در صورتی است که استقلال دست پر کرمان را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فوتبال واقعی و دلچسب همینه IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    فوتبال واقعی همینه یعنی تیمها باید فوتبالشون رو بازی کنن و از پس اتفاقات و حوادث ریز و درشت فوتبال و نتایج بدست آمده تیمها در جدول جابجا و بالا پائین شوند نه اینکه مثل دوران بابا مسعود همه برای بالا بودن یه تیم «خاص » گردن زده بشن .
  • ناشناس IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    سپاهان فوتبال بازی می کنه و منتظر پنالتی ننشسته جوری می بره که اشتباه داوری و.... تاثیری نداشته باشه با این فرمون جلو بره قهرمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی