ادعای عجیب بیرانوند؛ بازیکن تیم آلومینیوم قبل از بازی مصدوم شده بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس جدا از اعتراض به صحنه آفساید بر این عقیده است؛ صحنه برخورد علیرضا بیرانوند با میلاد فخرالدینی خطا نبوده و نباید دروازه‌بان آنها با کارت قرمز مواجه می‌شد.

زمانی که مرتضی منصوریان داور مسابقه پرسپولیس – آلومینیوم اراک رای به اخراج علیرضا بیرانوند داد، دروازه‌بان پرسپولیس حاضر نمی شد زمین بازی را ترک کند و معتقد بود خطایی را روی بازیکن حریف مرتکب نشده است.

بعد از این اتفاق کانال رسمی باشگاه آلومینیوم اراک تصویری از پای زخمی میلاد فخرالدینی را منتشر کرد و نوشت دروازه‌بان تیم پرسپولیس روی بازیکن آنها خطا کرده است.

علیرضا بیرانوند در واکنش به انتشار این تصویر گفت: مثل اینکه باشگاه آلومینیوم عکسی گذاشته بود از پای فخرالدینی، من به نظرم او قبل از بازی مصدوم شد. من مچ پای او را زدم، این چه حرکاتی است. من به شما قول می‌دهم این تیم پرسپولیس کم نخواهد آورد. من امروز کلی انرژی گرفتم از هواداران و حس خوبی داشتم که واقعا یار دوازدهم ما بودند و چقدر انرژی دادند. ما نیمه دوم ده نفره فشار آوردیم. به نظرم هواداران نگران نباشند، ما با تفاضل گل دوم هستیم و با مدعیان بازی داریم. با تیم های روبرو بازی داریم و مطمئن باشید قبل از جام حذفی ما با تیم دوم 4-5 امتیاز فاصله خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    بیرانوند فوتبال اینقدر ارزش نداره که بخاطرش دروغ بگی
  • امانی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    جناب بیرانوند از شما بعید بود بعنوان دروازه بان اول تیم ملی و بهترین دروازه بان ایران که اینگونه درحالیکه امکان گل شدن آن توپ با توجه به حضور چهار یار تیم به موازات یار تیم آلومینیوم خطا کنید و اخراج حقیقتا حق شما بود اما تصویر پای یار آلومینیوم هم مشخص بود که با ضربه بیرانوند اینجوری نمی تونه شده باشه متاسفانه تا زمانی که دروغ وبهتان در جامعه فوتبال ما هست باید شاهد اینگونه قضایا باشیم و داوران ماهم که اصولا شجاعت قانونی را کلا از دست داده اند مثلا دروازه بان تیم آلومینیوم دوسه بار بی دلیل خودش را روی زمین می انداخت و داور هم فقط بالای سرش نظاره میکرد تا درمان بشه بعد مثل فرفره از جا می جست وبه بازی ادامه میداد
  • زیگزاگ IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    زدی دهن پای طرف رو سرویس کردی بعد میگی این قبل از بازی مصدوم شده؟ زخم توی اون عکس تازه بود. یک جلسه محرومیت خیلی واست کمه.
  • ایرانی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    بی منطق درلنگپولیس موج می زند منطقم آرزوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی