واکنش احسان حسینی به بازی در پرسپولیس؛ دوست دارم دوباره برگردم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان حسینی می‌گوید آلومینیوم تیم کاملی دارد و برای کسب رتبه‌ بالاتر در جدول تلاش می‌کند.

احسان حسینی، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم، پس از تساوی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی بدی نبود. هر دو تیم موقعیت‌های داشتند و حواشی داوری هم وجود داشت. ما هم در این بازی شانس برد داشتیم اما مساوی شد. به بچه‌های پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم که همه از دوستان خوبم هستند. تلاش می‌کنیم که بازی‌های بعد بتوانیم نتایج را به سود خودمان رقم بزنیم.

او درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی دیاباته و اخراج علیرضا بیرانوند عنوان کرد: من صحنه خطای علی آقا بیرانوند را ندیدم و نمی‌دانم درست بود یا نه اما در مورد شیخ دیاباته خودم نزدیک صحنه بودم و فکر می‌کنم نبود. البته دوست ندارم درباره داوری نظر بدهم، چون هیچکدام از صحنه‌ها را ندیدم. نظرات بچه‌ها هم محترم است.

مدافع آلومینیوم در خصوص درخشش پورحمیدی گفت: خدا را شکر حسین با عملکردی که خودش داشته، نیاز به تعریف من ندارد. او عملکرد خیلی خوبی داشته و در این فصل هم توانسته‌ایم جزو تیم‌هایی باشیم که بیشترین کلین‌شیت را داشتیم. یک تیم کامل هستیم و سعی می‌کنیم رتبه‌مان را در جدول بهتر هم بکنیم.

حسینی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، در پایان در واکنش به اینکه آیا دلش برای این تیم تنگ نشده است، گفت: خیلی مواقع اتفاقات فوتبالی طوری رقم می‌خورد که آنطور که شما دوست دارید نیست. من هم سه سال و نیم پیراهن پرسپولیس را پوشیدم و به این موضوع افتخار می‌کنم. قطعا آروزی هر بازیکنی است که دوباره در چنین تیم بزرگی بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تاج کبیر غول آسیا IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    معلومه پول زیادی زیر دلت می زند که میخواهی با حضور در سوگلی حق دلالی به یایا دلال بپردازی ،،همه بازیکنان جهان فوتبال آرزوشون زیر نظر و شاگرد عقاب تاجی آقا سید و محمد بکهام (نوازی) و بچه غول (حنیف) شوند آنوقت تو خوشی زده زیر دلت و دوست داری حق دلالی بپردازی برای یایا دلال ،،،خلایق هر لایق
    • پیمان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      خخخخخخخخ یعنی از نظر تو رحمتی و حنیف و اونایی ک اسم بردی بهتر از یحیی گلمحمدی هستن؟؟؟؟😂😂😂😂😂بابا نگو بهت میخندن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی