نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
۵ |
۰
بازگشت سیامک نعمتی به تمرین پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس با رضایت کادرفنی پرسپولیس به تمرینات این تیم بازگشت.

تمرین پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که با اعلام رسانه رسمی این باشگاه؛ با تصمیم کادر فنی و به دلیل اتفاقات دیدار با آلومینیوم، تنها بازیکنان امید در تمرین سرخپوشان شرکت کرده‌اند.

در همین زمینه اما شنیده می‌شود که سیامک نعمتی بازیکنی که از سوی یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیست مازاد قرار گرفته بود، پس از موافقت گل‌محمدی، از امروز دوباره به تمرینات سرخپوشان بازگشته است و امروز نیز زیر نظر کادرفنی به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کرده است تا به زودی به تمرینات گروهی اضافه شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در اعتراض به اشتباهات داوری دیدار با آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از این مسابقه اعلام کرد از هفته بعد تیمش را با بازیکنان رده سنی امید راهی مسابقات خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محسن IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    جلوی گل‌محمدی رو بگیرید. اجازه ندید با تصمیمات احساسی این تیم رو به حاشیه ببره. این بازیکنان ملی پوش هستند و سرمایه کشور. اگر با تیم امید بازی کنیم، بازیکنان تیم ملی افت میکنن و قهرمانی هم از دست میدیم. هنوز راه زیادی مونده و ما مسابقات سختتری برگزار کردیم. قطعا در ادامه راه صدر جدول رو پس می‌گیریم.
  • قیطور IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    انشاالاه که تو با اومدنت مشکل گشا بشی سیامک جان
  • ناشناس IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    آقای نعمتی اگر برگشتی به پرسپولیس باید خیلی باکیفیت تر بازی کنی ومفید باشی یادت هست در بازی با سپاهان کی روش استندی مهاجم سپاهان پشت سرت وبالای سرشما استپ سینه کرد وتوپ را گل کرد ما رادونا هم قد بلند نبود اما با کیفیت بازی می کرد موفق باشی البته شما هم گل زدی درتیم
  • Gaber IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    هنانوف را در دفاع چپ آزمایش کردن بد نیست .سیامک هم برای دقایقی بد نیست باید اعتماد دوطرفه باشد تا سیامک بازیکن شود .اگر او را نبینی او هم شما را نمی‌بیند .دانیال اسماعیلی فر هم زیاد چیزی بیشتر از هنانوف باغیرت و محکم ندارد بهتره هنانوف یارگیر در دفاع چپ انجام وظیفه کنه چون فهمیدند دفاع چپ مشکل داریم و هنانوف یارگیر ذاتیست چرا امتحان نمیکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی