نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
احمدرضا عابدزاده و امیر عابدزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه جوان با انتشار یادداشتی نسبت به استوری احمدرضا عابدزاده واکنش نشان داد.

ابتدای هفته بود که زمین لرزه‌ای شهرستان خوی را لرزاند و آسیب جدی به خانه اهالی این شهر وارد کرد. پس از این اتفاق، احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران یک استوری با عکس کودکی در برف منتشر کرد و از مسئولین خواست تا به داد مردم این شهر برسند.

حالا روزنامه جوان نسبت به استوری عابدزاده واکنش نشان داده و در یادداشتی نوشت:

احمدرضا عابدزاده از فوتبالیست‌های محبوب و بی‌حاشیه است، اما او نیز مثل بسیاری از شهره‌ها وقتی وارد کنش اجتماعی می‌شود، کار را خراب می‌کند. عابدزاده عکس یک کودک افغانی را استوری کرده و نوشته «به داد مردم خوی برسید»!
اصل حرف که درست است، اما چرا با یک عکس جعلی؟! با این‌که معاون اول رئیس‌جمهور پریروز به خوی رفت و چون کمبودها را دید برخورد تندی هم با مسئولان داشت و قول داد کمبودها را رفع کند. اما چرا یک فرد مشهور باید سعی کند حتما در اموری این‌چنین نظر بدهد و گمان کند سکوت او عیب است؟ ایراد اساسی در فرهنگی است که این انتظار را ایجاد کرده است. تا وقتی دیدگاه مردم عوض نشود و دیگر دنبال حرف شهره‌ها و فوتبالیست‌ها و اکتورهای سینما و مانکن‌های تبلیغاتی و چه و چه در حوزه سیاست و اندیشه و مسائل مبتلابه جامعه نباشند، عرصه برای استوری‌های آنان نیز باز است. نتیجه هم همین می‌شود، پر از اشتباه خوب‌های‌شان و پر از خیانت بدهای‌شان!

بیشتر بخوانید: واکنش احمدرضا عابدزاده به زلزله خوی/ تصویر دردناک از کودک بی سرپناه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • حمید IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    من خودم هوادار فوتبال هستم وبا این کار پیش کسوت ها که در تمام کارها دخالت بودار میکنند موافق نیستم
    • شهاب IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      تو سایبری هستی نه فوتبالیست
  • seyannosh IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    آقا و یا خانم روزنامه جوان شما چی شما فکر نمیکنید کمتر مقابل مردم جبهه بگیرید بهتره هر کسی تو این مملکت حرف بزنه شما باید یه مقاله براش بنویسید فکر کنم ما دیگه از این مجلس و دولت دلسرد شدیم چون بی عرضه ترین دولت رو داریم دولتی که هر روز داره سفره مردم رو کوچکتر میکنه شما از کجا جیره میگیرین که ناراحت میشین حالا عکس جعلی بوده ولی منظور رو رسونده اگر میتونید شما که از این صحبت اقای عابد زاده ناراحت شدین با همون وضع مردم خوی یک شب رو اونجا بگذرونید
    • فضول IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      حرف زدن بلد نیستند حرف نزدن هم بلد نیستید نترس نمیگن لال هستش. عیب نداره در مورد فوتبال صحبت کنند. ماشاالله همه شدن همه فن حریف. قانون درست نیست والا حرف بدون تخصص ممنوع. پروفسور
  • ا م IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    اصلا عیب نیس ولیکن بر شمای منتقد که اصل قضیه را از ذهن دور کنی بخاطر یه عکس اصلا بد نیس بلکه شاهکار ماندگار خواهد بود
  • عباس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    عابدزاده مفت حرف زد
  • بنده خدا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    آره دیگه باید سکوت کرد چون حرف حق ب مذاق خیلی نوکیسه ها خوش نمیاد.
  • حرف حق IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    باید به وضعیت مردم زلزله زده رسیدگی شود ولی متاسفانه اکثر سلبریتی های ما بی سوادن و فقط تو فضای مجازی زندگی می کنن و دنباله رو دیگران هستن.
  • . IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    چرا نباید اظهار نظر کنن اونا هموبخشی از مردم هستن
  • اااااا IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    متاسفانه هر کسی تو هر قضیه دخالت کنه میشه بی بندوباری هر کس از راه میرسه میشه دلسوز و کارشناس و همه چی بلد ......بعضی ها از این قضایا سو استفاده می کنند فقط برای اسم و رسم خودشون
  • محمد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    حالا جرم عابدزاده چی بوده که عکس یک افغانی را انداخته ولی هدفش کمک رسانی بوده چرا اینقدر کثیف هستید که به هیچکس اجازه ابراز عقیده را نمیدهید ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی