عجیب اما واقعی؛ بازیکنان حریف برای استقلال هت‌تریک کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با به ثمر رسیدن گل اول تیم استقلال مقابل مس کرمان این تیم در این فصل در تعداد گل‌به‌خودی حریفانش هت‌تریک کرد.

نکته جالب توجه و عجیب در ستون گل‌های زده استقلال مربوط به گل‌به‌خودی‌های رقبای این تیم است. تیم استقلال در این زمینه تا به اینجای فصل بین ۱۶ تیم لیگ برتری آقای گلِ گل‌به‌خودی لیگ برتر است!

شاگردان ساپینتو در دیدار مقابل ذوب آهن برای اولین بار موفق شدند با تحت فشار قرار دادن مدافعان حریف اولین گل‌به‌خودی این فصل‌شان را تجربه کنند. جایی که محمد قریشی (مدافع تنومند ذوب آهن) در اولین دقیقه وقت‌های تلف‌شده پایان بازی تک گل پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن را به اشتباه به درون درودازه خودی زد.

دومین گل‌به‌خودی حریفان استقلال در دیدار مقابل ملوان بود که پدرام قاضی‌پور در دقیقه ۳۶ بازی به اشتباه پس از برخورد با ارسلان مطهری دروازه تیم خودش را باز کرد.

گل‌به‌خودی سوم حریفان استقلال هم در بازی این هفته مقابل مس کرمان توسط میلاد خدایی اصل به ثمر رسید تا هت‌تریک استقلال در این زمینه کامل شده باشد.

ناگفته نماند تیم استقلال در حال حاضر با ۲۳ گل زده و ۱۴ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۹ با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از سپاهان و پرسپولیس ۳۶ امتیازی قرار دارد که از این ۲۳ گل تنها ۲۰ گل را بازیکنان استقلال به ثمر رسانده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    بله اینهم دنباله بازیهای کثیف فدراسیون تاج و وزیر و داوران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی