نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
ساپینتو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جهرمی، مدیر تیم فوتبال مس کرمان مدعی شد که سرمربی استقلال در دیدار با نارنجی‌پوشان، از حرکات توهین‌آمیزی استفاده کرده است.

حجت جهرمی درباره حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال که با درگیری ریکاردو ساپینتو با نیمکت‌نشینان مس کرمان همراه بود، اظهار داشت: بازی کردن مقابل استقلال همیشه مشکل است. تیم جوانی در اختیار داریم و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. رفتارهای زشت ساپینتو تعجب‌برانگیز بود و تعجب می‌کنم که چرا جلوی این کارها گرفته نمی‌شود.

وی در مورد درگیری فیزیکی عماد پاکزاد، مربی مس کرمان با ساپینتو تصریح کرد: سرمربی استقلال مقابل نیمکت مس، با حرکات دست خود رفتارهای زشتی کرد که به‌خاطر آن شوکه شدم. مربی ما چرا باید بدون دلیل به سمت سرمربی حریف برود؟ استقلال یک مدیرعامل محترم و باشخصیت دارد و این رفتارها برای این باشگاه زشت است. ساپینتو فکر می‌کند کیست که در کشورمان، به‌راحتی به یک ایرانی توهین می‌کند؟

مدیر تیم مس کرمان در ادامه انتقاداتش نسبت به سرمربی استقلال بیان کرد: یک فرد بی‌فرهنگ و بی‌شخصیت که در بدترین نقاط کشور زندگی می‌کند، رفتار سرمربی یکی از بزرگترین تیم‌های ایران را ندارد. ساپینتو این کارها را برای چندمین بار تکرار می‌کند و نمی‌دانم چرا جلوی او را نمی‌گیرند.

جهرمی با اشاره به خوش‌وبش نیمکت‌نشینان دو تیم پیش از شروع بازی گفت: پیش از شروع مسابقه به مربیان استقلال خوش‌آمد گفتیم که ساپینتو با سردی رفتار کرد و فرزاد حسین‌خانی حاضر نشد با او عکس بگیرد! بزرگتر از ساپینتو هم چنین رفتاری نکرده‌اند. پس از گل سوم استقلال، بازی را دنبال می‌کردیم که ساپینتو حرکات زشتی به‌سوی نیمکت ما انجام داد. او پس از انجام دادن کارش، آرام کنار دستیارش ایستاد و فکر می‌کرد خیلی سیاست دارد!

وی درخصوص درگیری سرمربی استقلال با مأموران نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ساپینتو رفتار زشتی به سمت هواداران کرد که مأموران، او را به سمت رختکن راهنمایی کردند. حتی اعضای کادر فنی استقلال یعنی بهزاد غلامپور و بیژن طاهری از ما بابت رفتارهای ساپینتو عذرخواهی کردند و مهدی قایدی به ما گفت شما درست می‌گویید! به نظرم ساپینتو از لحاظ روانی مشکل دارد و او را سالم ندیدم! امیدوارم به رفتارهای این مربی رسیدگی و تصمیم خوبی درباره او گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • ناشناس FR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    اینهمه وقاحت یک تیم به خاطر حمایتهای بی جاست
  • هانا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    به ایرانی توهین می کند یعنی نژاد پرستی
  • عادل IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    تا الان که میگفتید به مربی اسپانیایی مون توهین کرده،حالا شد به مربی ایرانی مون توهین کرده؟؟؟اونی هم که اومد توی محوطه نیمکت استقلال و زد روی سینه ساپینتو از نیمکت مس نبود،فیلم ها هم فتوشاپه
    • پسر آبی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      آفرین👏
  • استقلالی اصیل IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    مسی ها زورشون گرفت تو خونه خودشون باختن. ساپینتو هیچ کار زشتی انجام نداد
  • ابوالفضل آبی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    سوال من اینه چرا ساپینتو که هیچ کاری انجام نداد اخراج شد ولی عمار پاکزاد که به نیمکت ما حمله ور شد کوچک ترین برخوردی باهش نشد
  • مظاهر IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    این افرادی که میگن ساپین...هیچ کاری نکرد،حداقل حرکات زمان خروجش را ببینن که فیلم دروغ نمیگه و دستکاری هم نشده و مامور انتظامی که ساپینتو رفت طرفش بخاطر اینکه این سرمربی بافرهنگ استقلال تماشاگران را تحریک کرد دراصل توهین بسیار بزرگی کرد،خواست زودتر بفرستمش داخل که سروصداودرگیری تماشاگران با این آقا جمع کردنش واقعا سخت میشد ولی این...بدتر با مامورین هم اون برخورد را کرد و جالبه ۲،۳تا همراه ایرانی ساپین..هم بیشتر به طرف مامورین هجوم آوردند تا جمع کردن قضیه در اون لحظه...فیلم که دروغ نمیگه،،یعنی هیچکس نیست در اون باشگاه...که فرهنگ مردم ایران و نوع برخورد زمان باخت وبرد را توجیهش کنه وبعد اگر باز خودسر عمل کرد برخورد کنه،نه اینکه باز حمایت کورکورانه...همه مسائل بازی مهم نبودن ولی توهین این شکلی توسط این آقای بافرهنگ!! به تماشاگران زمان خروجش لازم به برخورد جدی هست،استراماچونی،برانکو،مربی الان سپاهان و...بودن در ایران والا خودشون باادب بودن و حتما برای این زمانها توجیه شدن...البته کنار آقای ادب بودن هم بی تاثیر نیست،یکی از کمکهاش هست خیییلییی باادب وفرهنگ!!!!!؟
  • آرش IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    فوتبال ایران دیگه چیزی بعنوان فوتبال برای ارائه دادن نداره. بهتره به بازیکنها و کادر فنی تیم ها چوب و چماق بدن تا به جون هم بیفتن همدیگه رو بزن و دست اخر هر تیمی که کمترین کشته و زخمی رو داشت برنده باشه. البته یکی از دوستان هم اشاره کردن حرفهای این اقا بیشتر نژاد پرستانه ان. کل ورزش ایران همین شده. بدنسازیمون طرف میبازه همه رو به فحش و توهین میکشه. کشتی مون همین شده والیبال و حتی شطرنج مونم همین وضع شده. هیچ کس اینجا ظرفیت باخت رو نداره. توهم دستهای پشت پرده همه گیر شده.
  • کیسه هوچی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    من موندم دیگه این آدم بایدچیکارمیکردکه نکرد بامامورنیروی انتظامی درگیرشدبه سمت هواداران حرکات ناشایست انجام داده به نیمکت حریف توهین کردبعدهم ازش دلجویی میکنن بعدبازیکنا اگه این کاروباهوادارتیم مقابل انجام بدن میشه تحریک ومحروم میشن بیرانوندبایه سربازبگو مگو کردمحرومش کردن آخه چقدتبعیض
    • یایا بی اخلاق IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      مو مصنوعی خوبه😏
  • رحمانی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    به عنوان یک استقلالی از حرکات بی خردانه ساپینتو شرمنده ام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی