نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اتفاق خطرناکی که در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم دیده نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان دوم پرسپولیس نزدیک همبازی خودش را مصدوم کند.

پرسپولیس درحالی به تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک رسید که در اوایل این بازی اتفاقی رخ داد که ممکن بود باعث آسیب دیدگی شدید شماره ۱۰ پرسپولیسی‌ها شود. بعد از گذشت چند دقیقه از بازی کمال کامیابی نیا که پس از چند بازی به ترکیب اصلی تیمش برگشته بود، به همراه میلاد سرلک برای زدن یک توپ به هوا پریدند .

در واقع سرلک که پشت سر خودش را ندیده بود، به هوا پرید تا ضربه سر بزند ولی قبل از او کامیابی نیا هم به هوا پرید تا به توپ ضربه بزند. در این بین دو بازیکن پرسپولیس با هم سر به سر شدند و نزدیک بود کاپیتان دوم سرخ پوشان همبازی خودش را مصدوم کند.

با این حال سرلک بلافاصله از زمین بلند شد و به کارش ادامه داد تا مشخص شود مشکل خاصی ندارد و می تواند به بازی ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حاج محمداصفهانــــــــــــے IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    باسلام واحترام باتوجه به نتایج این چندهفته، سرلک ،ترابی وکمال واقعابه مدتی نیمکت نشینی،جهت بازیابی خودشون،احتیاج دارند،اصلا داورهابه عمدپنالتی نگیرند،تیم نبایدگل بزنه؟؟؟؟ یاشوت توچهارچوب حداقل؟؟؟؟
    • و IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      البته اگر داور فاسد باشد ویا داور بی سواد باشد ومسعولان هم بخواهند تیم خودشان را قهرمان کند پرسپولیس گل هم بزند افساید میگیرند اگر روی بازیکنان پرسپولیس پنالتی هم بشود اگر داور فاسد باشد یا داور بی سواد باشد یاپشت پرده رانت باشد پنالتی را نمیگیرد بخث فساد یک مقوله ای است که همه چیز را تحت تاثیر قرار میدهد
  • حاج محمداصفهانــــــــے IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    وعرض کنم،سَـــــوای مسایل داوری،برعلیه تیم پرسپولیس، بدلایل نامعلومی، تیم زیبا ومثل قبل بازی نمیکنه، دلیل را نمیدونم!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی