استقلالی شریف چرا این حرکات را انجام می‌دهد؟/ در مورد ساپینتو هم کار از کار گذشته است
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم سابق استقلال از برخی حرکاتی که روی نیمکت این تیم می‌شود انتقاد کرد.

هاشم حیدری در خصوص برتری ۳ بر ۲ استقلال در خانه مس کرمان و رسیدن آبی‌پوشان پایتخت به فاصله ۳ امتیازی صدر جدول اظهار داشت: کسب ۳ امتیاز و نزدیک‌تر شدن به صدر جدول اتفاق خوبی است ولی از ضعف‌های استقلال که منجر به ۲ گل برای مس کرمان شد نباید به سادگی گذشت چون استقلال نیاز دارد در ادامه فصل قوی‌تر شود و باقدرت بیشتری به مصاف رقبا برود. تیم‌های سخت‌تری از مس کرمان هستند که نمی‌توان با ضعف‌های فعلی دروازه‌بان و خط دفاعی با آنها مقابله کرد. علیرضا رضایی نامطمئن است چون در جریان بازی‌ها نبوده و درون دروازه دور از انتظار ظاهر می‌شود. البته نباید به او هجمه وارد کرد تا بتواند اعتماد به نفس خود را به دست آورد. زمانی که به مهاجمان توپ می‌رسد و آنها خوب تغذیه می‌شوند تعداد گل‌های زده تیم هم بیشتر شده و این موضوع نشان دهنده توان بالای هجومی استقلال است. 

تیم‌ها در ورزشگاه آزادی با انگیزه‌تر ظاهر می‌شوند

وی در مورد اینکه استقلال با پیروزی در خانه مس کرمان، ۱۹ امتیاز از ۳۳ امتیاز این فصل را در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده تا در این زمینه صدرنشین باشد، یادآور شد: در بسیاری از بازی‌های این فصل تماشاگران حضور نداشتند و با این حساب باید روی کیفیت زمین‌های مسابقات بحث کرد. شاید هم به بازیکنان این جور القا شده که در خانه بیشتر زیر ذره‌بین هستند و این موضوع استرس تیم را بیشتر کرده، از طرف دیگر تیم‌های مهمان در خانه استقلال بسته بازی می‌کنند و گل زدن به آنها سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها در ورزشگاه آزادی با انگیزه‌تر ظاهر می‌شوند و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد. 

طاهری نباید خوشحالی غیرمتعارفی از خود نشان دهد

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه شادی‌های پس از گل بیژن طاهری با عنوان او که سرپرست استقلال است همخوانی ندارد، گفت: رفتار طاهری که از استقلالی‌های آرام و متین بوده بعد از گل‌های بازی با مس کرمان در شأن سرپرست استقلال نبوده است. خوشحالی کردن ایرادی ندارد ولی نوع آن با توجه به مسئولیت‌های هر فرد بسیار مهم است. اگر بهزاد غلامپور شادی گل عجیبی داشته باشد خارج از توقع نیست ولی طاهری که سرپرست است و باید به نیمکت تیم آرامش دهد نباید خوشحالی غیرمتعارفی از خود نشان دهد به خصوص اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم که شور و هیجان زیادی از خود نشان می‌دهد نیاز به فردی دارد تا او را کنترل کند. شناختی که من از طاهری دارم او فرد شریفی است اما شادی گل عجیب از او با روحیات وی همخوانی ندارد. 

استقلالی شریف چرا این حرکات را انجام می دهد؟/ در مورد ساپینتو هم کار از کار گذشته است

رفتار ساپینتو زیبنده باشگاه استقلال نیست

وی در مورد اینکه ریکاردو ساپینتو در ۱۸ بازی این فصل ۶ بازی را به  خاطر محرومیت از دست داده و بازی هفته نوزدهم برابر نفت مسجدسلیمان نهمین بازی خواهد بود که او روی نیمکت استقلال حضور ندارد، عنوان کرد: حتی اگر داوران اشتباه کرده باشند و به غلط به ساپینتو کارت زرد یا قرمز دهند رفتاری که ساپینتو از خود بروز می‌دهد زیبنده باشگاه استقلال نیست و جای توجیه ندارد و می‌شود بعداً در مورد آن صحبت کرد. بزرگ‌ترین مربیان هم اخراج می‌شوند اما به راحتی زمین را ترک می‌کنند. دلیلی ندارد که تماشاگران را تهییج کرد و برای خروج از زمین مقاومت از خود نشان داد. لزومی ندارد کاری را نشان داد که پای مأموران نیروی انتظامی به ماجرا باز شود. آخر بازی هم روزبه چشمی به این موضوع اعتراض می‌کرد که تمرکز تیم بی‌دلیل به هم ریخته شد. دیدیم که مس کرمان اختلاف را کم کرد و به زدن گل مساوی هم امیدوار شد. با این وضع کار از کلاس توجیهی برای ساپینتو گذشته است. 

نیمکت تیم‌ها داوران را مجبور به استفاده از کارت زرد و قرمز می کنند

حیدری تأکید کرد: دیگر کسی از فوتبال لذت نمی‌برد. قوانین بازدارنده‌ای نداریم و اگر داریم به درستی اجرا نمی‌شود. بیش از نیمی‌های از بازی‌های لیگ برتر درگیر مربیان و اعضای کادر فنی و بازیکنان روی نیمکت تیم‌هاست که با همدیگر دچار درگیری لفظی و بعضاً فیزیکی می‌شوند. اگر قوانین مجریان قاطعی داشته باشد دیگر شاهد این رفتارهای نادرست نیستیم. نقد به قضاوت داوران وارد است ولی چه معنی دارد که به بیشتر سوت‌های داوران اعتراض می‌شود و کاری می‌کنند تا داور از کارت‌های زرد و قرمز خود به دفعات استفاده کند. در برترین مسابقات فوتیال باشگاهی جهان بعد از آنکه سوت پایان بازی زده می‌شود همه چیز به پایان می‌رسد اما در ایران آغاز درگیری‌ها و اعتراضات به داوران است. این رفتار قطعاً در آینده به تیم ملی در بازی‌های بین‌المللی آسیب می‌زند و در گذشته هم دیدیم که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در بازی حساس نیمه‌نهایی با ژاپن، ۵ بازیکن ما برای اعتراض به داور بازی را رها کردند و گلی خوردیم که باعث شد تا پایان دو گل دیگر هم بخوریم و شکست ۳ بر صفر اجازه نداد تا به فینال برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    جایی برای شریف و شرافت مانده ؟ باند بازی به بالاترین حد رسیده و اتفاق کامل بین تاج خطیر ماجدی مظلومی و فتح الله زاده و دیگران جیغ هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی