۲ قدم تا شکسته شدن رکورد تاریخی یک پرسپولیسی در لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن خارجی لیگ برتر ایران که سلطان پاس گل این فصل است در این فصل فرصت دارد تا صاحب رکورد جالبی شود.

بدون اغراق هافبک پرتغالی تیم تراکتور موثرترین بازیکن این فصل رقابتهای لیگ برتر است. ریکاردو آلوز در این فصل عملکرد درخشانی داشته و سهم بزرگی در موفقیت تراکتور دارد. او با ثبت رکورد ۱۱ پاس گل در ۱۵ بازی برای تیمش چهره ای بسیار مهمی است.

آلوز در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر و در دیدار تراکتور با فولاد خوزستان در دقایق تلف شده بازی با ارسال یک کرنر دقیق باعث شد هادی محمدی با ضربه سر دروازه حریف را باز کند تا باز هم این هافبک موثرترین بازیکن تراکتور باشد.

ریکاردو آلوز ۲۹ ساله یک بازیکن پرتغالی است که سابقه بازی در تیم‌های ملی ۱۵ تا ۲۰ سال پرتغال را دارد و با روندی که برای ثبت پاس گل در لیگ برتر در پیش گرفته است می تواند به رکورد جالبی به عنوان پاسور لیگ دست یابد.

محمدرضا خلعتبری ۲ بار عنوان آقای پاس گل فصل را به خود اختصاص داده است. این مهاجم که زمانی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بود و در این فصل با ۳۹ سال پیراهن آلومینیوم اراک را برتن کرده، بهترین پاسور تاریخ لیگ برتراست و بهترین عملکردش در لیگ دوازدهم به ثبت رسید که ۱۳ پاس گل داد، بنابراین آلوز پرتغالی در این فصل می تواند رکورد بهترین پاسور لیگ را بشکند و نامش را در تاریخ لیگ برتر به عنوان بهترین پاسور تاریخ ثبت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جوادافراز IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    این آقا .آقای آلوز باید بیاد پرسپولیس .تیم تراکتور کمی براش کوچیکه امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس بتونه اینو بیار پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی