شاهین بیانی: استقلال می‌تواند مدعی اول قهرمانی باشد/ ساپینتو تمرکزش روی درگیری است به جای بازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان گفت: استقلال در این هفته لیگ برتر نشان داد تیم پر مهره ای است و مثل یک تیم مدعی ظاهر شد.

شاهین بیانی درباره بازی استقلال  مقابل مس کرمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر که با برتری آبی‌پوشان همراه بود اظهار داشت: استقلال خارج از خانه بازی بسیار خوبی برگزار کرد و به خصوص در جناح های چپ فوق العاده خطرناک نشان داد. جایی که مهدی قایدی بارها نفوذ کرد و هم پاس گل داد و هم گل زد.

وی افزود: استقلال نشان داد که از نظر مهره بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و اگر به درستی از آنها استفاده شود یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که می تواند مدعی اول قهرمانی باشد.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: دو گلی که استقلال دریافت کرد روی اشتباهات فردی بود. گل اول روی اشتباه دروازه بان جوان این تیم یعنی رضایی بود که باید روز دفع توپ ها کار کند. گل دوم نیز به خاطر اشتباه مدافع این بود، مدافعان در دیوار دفاعی باید مقابل توپ قرار گیرند و سد راه عبور توپ شوند اما بازیکن مس ضربه ایستگاهی را  دقیقا جایی نواخت که مدافع استقلال سرش را خم کرده بود. در حالی که در چنین مواقعی مدافعین باید به هوا پریده و مانع عبور توپ از دیوار دفاعی شوند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص رفتارهای ریکاردو ساپینتو گفت: متاسفانه باز هم سرمربی پرتغالی تیم اخراج شد و این سومین باری بود که در این فصل اخراج می‌شود. ساپینتو باید بداند مربی تیم بسیار بزرگ همچون استقلال است و باید آرامش تیم را حفظ کند. البته اعتقاد دارم رفتار خوبی از سوی نیمکت مس با ساپینتو  اینطور نشد اما او نباید جو را ملتهب کند. او می توانست مدارا کند و به  بی احترامی اعضای کادر فنی حریف اعتنایی نکند. سرمربی باید تمرکزش روی بازی بگذارد و نیمکت تیمش را آرام کند تا بازیکنانی که در میدان هستند تمرکز داشته باشند ولی می بینیم که سرمربی استقلال به جای تمرکز روی بازی روی درگیری تمرکز دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مالک IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    آقای بیانی به سینه شما بزنند بعد داور شما را هم اخراج کند بی تفاوت می مانید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی